Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Minecraft ~ Offisiell tråd ~


Siterer Arawos:
er gr serveren fortsatt oppe å går? Gaah, dumt spørsmål, skjekker det ut, men orker ikke å ikke kommentere så denne unytige kommentaren kan kanskje bli nyttig i fremtiden...


Som du når vet er den oppe ja

Vis folk kjøper spillet og vil være med å spille på den send meg en PM her på GR så kan jeg sende deg den
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg kommer ikke til å være så mye på nå for tiden pga. Fallout New Vegas, Fable III, MoH, Undead Nightmare, CoD: BO og Assassin's creed brotherhood tar litt tid å komme igjennom... HVORFOR SKAL SPILLENE BLI RELEASET I EN STOR BOMBE!?!?!
Carpe Noctem
  • 0
Når Black Ops kommer er sikkert ikke jeg heller på så ofte
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Du må bli flinkere med å åpne serveren. sitter i storefri og river meg i håret av frustrasjon!

Hvis du skal fjerne alle spor etter IP'en bør du bla litt tilbake i forumet ;)
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
litt vanskelig å åpne serveren når jeg sover Jeg åpner den med en gang jeg skrur på pcen om morningen...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Bli flinkere til å stå opp om morgningen i stedet da!

Vet dere om du må starte en ny verden for å halloween oppdateringen? Altså mister vi alt på serveren til Artoo? For de portalene virker som en perfekt måte å reise langt på
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
håper virkelig ikke det Men det er mulig
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg kan godt hjelpe han til og stå opp (vi er brødre)
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Gjør det
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Bli flinkere til å stå opp om morgningen i stedet da!

Vet dere om du må starte en ny verden for å halloween oppdateringen? Altså mister vi alt på serveren til Artoo? For de portalene virker som en perfekt måte å reise langt på


Notch sa at den skal klare å importere SP filene, men i noen tillfeller kunne en verden bli erstattet. Er ikke helt sikker, men jeg annbefaler dere å kikke på Minecraft forumet i tråden "Haloween update bla bla" (er ikke helt sikker på hva den heter men den er en av de øvestre)
Carpe Noctem
  • 0
Hvorfor er GR serveren nede?? Jeg kommer ikke inn. (Har prøvd 3-4 ganger)
Carpe Noctem
  • 0
Newage er på reise, han åpner den på Mandag til vanlig tid.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Dangit! Det er kun i helgene jeg har mulighet til å spille MC jo!
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Dangit! Det er kun i helgene jeg har mulighet til å spille MC jo!


Prøv å lag noe unikt i SP da. Jeg holder på å lage en pirat landsby
Carpe Noctem
  • 0
Hva om en av oss lagde en annen server? En server som var oppe hele tiden. En hvor alt var anarki og et sted vi ikke brukte for mye tid på alt mulig. Alle hadde OP og alle kunne lage en verden som passet dem. Hva med litt anarki og kaos hver gang NewAge lukker serveren hans??
Carpe Noctem
  • 0
Da var den nye oppdateringen ute.

Nattesøvn, vi snakkes imorgen!
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
Siterer GozMit:
Da var den nye oppdateringen ute.

Nattesøvn, vi snakkes imorgen!


Fikk ikke gjort noe. Måtte leite etter obsidian ;(
Carpe Noctem
  • 0
Jeg er litt pissed nå. Jeg skulle grave etter obsidian og laget meg en diamanthakke, så fant jeg ut at jeg hadde en fra før. Jeg har funnet litt obsidian fra før, og begynte å grave. jeg helte en bøtte med vann ut i lavaen for å lage mer, så for å få tak i den må jeg fjerne kilden, og kort sagt, jeg datt uti og døde, på peacefull. Nå har jeg én diamant, en del jern, lite tre, veldig få fakler, og er dypt under bakken på jakt etter obsidian. Tror jeg lager en ny fil jeg...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
http://www.gamereactor.no/media/ug/70/77047.jpg

^^^^^^^^^^

Det der kan beskrive hvor mye fritids jeg å en kompis har!

Invendig har vi tatt utgangspunkt i Don Rosas historie hvor vi får se tegningene av hele pengebingen (Nr. 21 2001)

Vi har tenkt å filme d så satster på at jeg poster en link til videon her om ikke så altfor mange dager
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
kreativt! Hvorfor ikke gjøre det i GR serveren, så kan alle se og beundre mesterverket.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer Onyck:
http://www.gamereactor.no/media/ug/70/77047.jpg

^^^^^^^^^^

Det der kan beskrive hvor mye fritids jeg å en kompis har!

Invendig har vi tatt utgangspunkt i Don Rosas historie hvor vi får se tegningene av hele pengebingen (Nr. 21 2001)

Vi har tenkt å filme d så satster på at jeg poster en link til videon her om ikke så altfor mange dager

Det er jo episk! *sikle*
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Onyck:
http://www.gamereactor.no/media/ug/70/77047.jpg

^^^^^^^^^^

Det der kan beskrive hvor mye fritids jeg å en kompis har!

Invendig har vi tatt utgangspunkt i Don Rosas historie hvor vi får se tegningene av hele pengebingen (Nr. 21 2001)

Vi har tenkt å filme d så satster på at jeg poster en link til videon her om ikke så altfor mange dager


Fantastisk! Kommer dere til å følge tegningene helt nøyaktig?

Før jeg glemmer det: Hva er IPen til GR-serveren?
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
kreativt! Hvorfor ikke gjøre det i GR serveren, så kan alle se og beundre mesterverket.


Vi liker oss best i en mer lukket server blant oss venner

Siterer A Noobcake:
Fantastisk! Kommer dere til å følge tegningene helt nøyaktig?


Vi HAR følgt tegningene ganske (så mye som d går an ) nøyaktig!
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Sweet.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Hva synes dere(Faunvik og MationMac) om den underjordiske byen min? hva gjorde dere etter jeg måtte forlate dere i all hast?
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!