Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Minecraft ~ Offisiell tråd ~


Siterer KamikazeKnut:
Hva synes dere(Faunvik og MationMac) om den underjordiske byen min? hva gjorde dere etter jeg måtte forlate dere i all hast?


Helt grei, så for meg ei svæææær åpen hule og en by lignende New York inni.

/home'a rett etter at du dro.
Decyfered!
  • 0
Ok, skjønner ikke hva jeg gjør feil, jeg har lagd denne muren av obsidian for å lage en portal og fyre på de to nederste blokkene med flint og jern i midten, men det går ikke:
http://bildr.no/view/751365

Har det noe med at jeg er på en save som jeg lagde før updaten kom?
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Jeg er ikke sikker men trodde ikke d skulle være en mur av obsidian trodde du skulle lage en portal hvor obsidian går rundt portalen og ikke inni åfor så å sette fyr på di to nederste

Her er en video hvor en gjør d
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Aha, jeg skal altså bare lage en ramme
Tusen takk for hjelpen
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
haha No problem! å lykke til i the Nether
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
ok, jeg har et forslag for underground city. men det krever relativt store mengder tnt
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
ok, jeg har et forslag for underground city. men det krever relativt store mengder tnt


*kremt* Snakk med R2.
Decyfered!
  • 0
Vet det, men han er her som New age
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Vet det, men han er her som New age


Vet det, og gan er tydeligvis ikke våken enda!
Decyfered!
  • 0
Den pleier å åpnes omtrent i det siste kvarteret av storefri. Altså ca 11.45

Han må bli flinkere til å stå opp Han kan stå opp 11.15 så får han lit tid til å skru på PC'n og serveren
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
HUSET MITT BRANT NED I GÅR
  • 0
Serveren er oppe nå

GLHF
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Serveren er oppe nå

GLHF


BRA! Skulle spille litt i frimin. i dag for første gang, men kom ikke inn
Carpe Noctem
  • 0
Lol minecraft er stygt cod er mye bedre
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Hvem i helsikke er mars? jævelen har blokka huset mitt i undercity og ødlagt trappa opp etc
  • 0
Spør ikke dere hvem som er påloga når dere kommer på serveren? Man må alltid kicke folk som ikke svarer fordi det er en sjangse for at de er griefers.
  • 0
jeg holder som regel øye med server clienten over folk som logger inn og ut.. Men Mars har aldri vært innpå men noen har satt skilt hvor det har blii ødelagt ting og skrevet mars der.. gjetter det er noen andre
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Lol minecraft er stygt cod er mye bedre


Lol hvordan i huleste kan du sammenligne de spillene, troll?
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Siterer NewAge:
jeg holder som regel øye med server clienten over folk som logger inn og ut.. Men Mars har aldri vært innpå men noen har satt skilt hvor det har blii ødelagt ting og skrevet mars der.. gjetter det er noen andre


kan du vise en liste over folk vi ikke vet hvem er da? Eller en liste over hvem som har vært på de siste ukene??
Carpe Noctem
  • 0
edit: nvm
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Lol minecraft er stygt cod er mye bedre


CoD: MW2 er nesten utelukkende brunt. MC har i det miste farger.

Lick my battery, sucker.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Slapp av, det er blyantkvesser vi snakker om her. Han gjør ikke annet enn å trolle forumer som f.eks: Halo Reach og minecraft...
Carpe Noctem
  • 0
Er det sant at det ikke var Polen shot (Kjetil Alvestad) som brant huset ditt fattigmann??
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Er det sant at det ikke var Polen shot (Kjetil Alvestad) som brant huset ditt fattigmann??


ja var iluwu, som nå er bannet sammen med: deffaren og iJokerN
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Arawos:
Er det sant at det ikke var Polen shot (Kjetil Alvestad) som brant huset ditt fattigmann??


ja var iluwu, som nå er bannet sammen med: deffaren og iJokerN


iluwu? Oj
Carpe Noctem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!