LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Minecraft ~ Offisiell tråd ~


      ma minecraft adventure is coming soon 2 u! http://bildr.no/view/1019498
      "Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
      • 0
      WHO IS EXCITED FOR RELEASE!?
      I'm not just sure, I'm HIV positive!
      • 0
      Jeg fulgte Minecons livestream og lastet ned Minecraft 1.0 i det øyeblikket Notch dro leveren som utløste oppdateringen. Syntes Notch hadde en fin hatt btw.
                                                       ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
      • 0
      Jeg har ikke følgt med på Minecraft shit på en god stund, aner ikke hva som er nytt nå til release. Har ikke vært inne på Minecraft på flerne uker. Skulle virkelig ønske at jeg fikk mer interesse for det igjen, men akkuratt nå virker det ikke som det skjer.
      "Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
      • 0
      Etter at man måtte begynne å spise og fylle opp et spisemeter for å få liv og fikk muligheten til spurte og slikt, så følte jeg at spillet fikk en helt annen stemning og mistet litt den enkle sjarmen som det tidligere hadde. Syns ikke Minecraft blir bedre om man gjør mekanikkene i spillet mer avanserte, syns det skal være slik det var før; Enkelt å komme inn i, vanskelig å mestre.

      Om de de holder seg til å forbedre miljøene, kanskje legge til noen nye dyr og andre blokk typer så syns jeg det er bra i massevis.

      Så jeg har ikke spilt Minecraft på flere måneder, og det er egentlig litt synd.
      "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
      • 0
      Noen som har slåss mot dragen ennå?

      Jeg gjorde det med et par kamerater igår/i natt! (Creative riktignok)
      Ganske heftige greier egentlig, mer enn jeg hadde forventet faktisk
      "I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
      • 0
      Siterer Strategist:
      Jeg fulgte Minecons livestream. Syntes Notch hadde en fin hatt btw.


      Jeg så bilder fra Curse. Måtte man betale for streamen? Så twitter meldingene dine! #flotthatt

      Siterer NewAge:
      Jeg har ikke følgt med på Minecraft shit på en god stund, aner ikke hva som er nytt nå til release.


      Det er har ikke kommet patch notes enda, som jeg vet om. Men han nevnte han skulle endre på launcher greia gjorde han ikke?

      Siterer Crazy Kraken:
      Shitloads of text

      Det er ikke det samme lengre. Han har utbedret redstones, og gjort det litt enklere. Men hva faen er dette enchantment greiene?

      Skal vi bli små trollmenn lxm? Er det slik vi på en måte kommer oss til the nether og The End? At vi er arbeidskarer, som oppdager denne magien og så eksperimenterer vi med det, og kommer frem til å lage en portal til The End?!

      Fett nok at Minecraft..så og si har en story. Men det virker bare rart for alle sammen som har spilt det så lenge.
      I'm not just sure, I'm HIV positive!
      • 0
      Siterer RockFuzzEleven:
      Noen som har slåss mot dragen ennå?


      Gjorde det akkurat (på creative)
      Må være tidenes kjedeligste bossfight...
      Tok jo hundre år å ødelegge alle tårnene og få livet hans ned til null.
      Også må en se den sykt lange rulleteksten.

      Gidder ikke "fullføre" spillet på vanlig måte når slutten er så bedriten.

      Liker heller ikke alle de nye greiene.
      Syns det kunne vært som i 1.7
      Siden da har det bare blitt fylt med unødvendig crap og verdnene er ikke like ålreite lenger.
      • 0
      Siterer Tommy Kvaernerud:
      Også må en se den sykt lange rulleteksten.


      Det gikk an å skippe

      Siterer Tommy Kvaernerud:
      Tok jo hundre år å ødelegge alle tårnene og få livet hans ned til null.


      Ikke med tre personer!
      "I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
      • 0
      Siterer RockFuzzEleven:
      Det gikk an å skippe


      Trykket på samtlige knapper på tastaturet uten hell...
      Men nå er jo ikke det av betydning lenger, for jeg kommer ikke til å gjøre den delen igjen noengang.

      Uansett.
      Den ene tingen jeg liker etter de siste oppdateringene, er at snøen er tilbake.
      Kan ikke lage en viking inspirert landsby, uten snø! Så det var bra å se at den er på plass.
      • 0
      noen som vet on noen fine TPs til Minecraft 1.0.0? Fant noen, men de er veldig stygge.
      "Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
      • 0
      Finner ingen texturepacks eller mods for minecraft lenger
      mah boi
      • 0
      http://bildr.no/view/1036227

      Her er mitt nyeste prosjekt Bravil fra The Elder Scrolls IV : Oblivion
      *MacGyver Theme*
      • 0
      Siterer Noral:
      Jeg så bilder fra Curse. Måtte man betale for streamen? Så twitter meldingene dine! #flotthatt
      Den var helt gratis og veldig lett å finne.

      Siterer Noral:
      Det er har ikke kommet patch notes enda, som jeg vet om. Men han nevnte han skulle endre på launcher greia gjorde han ikke?
      Man kan se alle endringene her: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Version_history#Minecraft
                                                       ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
      • 0
      Hmmm.... forsatt ganske vanskelig å få tak i Slimeball.
      "Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
      • 0
      Jeg har ikke noe problem med å få slimeball. De dukker op stadig vekk i forlatte miner. Samt at de dukker opp fra tid til annen i kister.
                                                       ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
      • 0
      Spiller på Co-op serveren med DC_Smoking og har fått satt opp Bukkit, men skal spille fra start til slutt uten gameplay changing plugins.
      Website: http://mationmac.com/
      • 0
      Hm, har ikke møt på noen slimes ennå. Heller ingen sauer ... rart.
      "Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
      • 0
      Siterer simidude:
      Hm, har ikke møt på noen slimes ennå. Heller ingen sauer ... rart.

      Kanskje du lever i en verden hvor disse dyrene er utdødd.
      I'm not just sure, I'm HIV positive!
      • 0
      Jeg fant mange sauer nå! Yessssss :I!!
      "Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
      • 0
      Aldri møtt slimes, jeg
      • 0
      Har funnet et mod jeg tror jeg skal prøve å installere: http://www.minecraftforum.net/topic/780480-100-invasion-mod-v0
      73-so-you-think-your-base-is-tough-do-you/


      Det virker bra, men nedlastingen av "client" ser ikke ut til å funke. Den er privat

      Har TMI, så jeg får bruke tiden på å bygge et fort når jeg har tid da
      Big man, pig man, ha ha charade you are.
      • 0
      Siden ifjor har jeg møtt 3 spider jockeys, 3 (store) slimes og 3 magma slime. Ingen Blaze enda.
      Website: http://mationmac.com/
      • 0
      Møt mange blazere! 1 spider jockey. Og ingen slimes. Men en liten magma slime,
      "Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!