Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

SW -The Old Republic ~ Offisiell tråd ~


Jeg fant ingen tråder som hadde generell informasjon eller diskusjon om dette spillet. Hvis det er en tråd som jeg ikke har funnet så slett denn tråden.

Navn: Star Wars - The Old Republic
Sjanger:MMORPG
Utgivelsesdato Våren 2011
Utvikler Bioware (Mass Effect og Dragon Age)
Hjemmeside http://www.swtor.com

Star wars the Old republic foregår 3500 år før Darth Vaders tid og noen hundre år etter Kotor 1 og 2. I SWtor så får man valget om å bli enten "Dark" eller "Light" Side. Hver av disse har 4 forskjellige klasser man kan velge immelom.

Dark side klasser
-Bounty Hunter
-Sith Warrior
-Imperial Agent
-Sith Inquistor

Light side klasser
-Trooper
-Smuggler
-Jedi knight
-Jedi Consular

Mer info kan leses på hjemmesiden
Så noen andre en meg som gleder seg villt?
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Har gledd meg siden august i fjor.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Har gledd meg siden august i fjor.


Har selv ventet så lenge at jeg ikke vet hvor lenge jag har ventet.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Gleder meg helt sykt! Har selv allerede registrert meg på swtor og kommer til å spille som Jedi Consular.
  • 0
Jedi må jeg jo prøve.
Jeg trodde jeg ville spille smugler, men nå tror jeg at jeg skal hvere bontyhunter. Men sefølglig må jeg jo spille alle klassene. Uff det blir stress og fullføre alle disse klassene
  • 0
Siterer Drake78:
Jedi må jeg jo prøve.

Jeg trodde jeg ville spille smugler, men nå tror jeg at jeg skal hvere bontyhunter. Men sefølglig må jeg jo spille alle klassene. Uff det blir stress og fullføre alle disse klassene


Man blir liksom ikke ferdig hvis man spiller igjennom med en av vær klasse heller Er jo disse advanced skill settende man kan bryne seg på og
Les en bok, pok en snok!
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Det jeg liker med dette spillet er at det blir et mmoRpg, altså de fokuserer på rollespillbiten. Det liker jeg!
  • 0
Håper de sier mer når tid betaen kommer. Har innmeldt meg for mange måneder siden.
  • 0
Ok folkens, som en hardcore KOTOR gamer, så vil jeg sette fram et par filosofiske spørsmål angående KOTOR historien i den nye MMO'en sin historie.

-----------------------------------------------------------------------------
------

For Dere som har spilt SW KOTOR & KOTOR 2, så vet dere at Spoiler: Revan dro utenfor ''The Outer rim'' noe som Kreia/Darth Traya foklarer i slutten av KOTOR 2 og at the ''Exile'' må gjøre det samme, for at det er der den ekte ''Sith'' trusselen gjemmer seg i mørket, som sikkert menes med krigen som er i MMO'en!

--- http://www.youtube.com/watch?v=jX-UV-BHOIA&feature=related ---
Denne videoen er fra slutten av KOTOR 2 og kan inneholde spoilers, for dere som leste spoileren, så blar dere til 3:20, da får dere vite hva jeg mente i Spoileren


http://www.youtube.com/watch?v=2RvzAegESow

Dette er en trailer som bekrefter at Revan har en del å gjøre med storyen i MMO'en, men om vi får se han/henne, er ikke klart enda, og at HK roboten som er en companion i KOTOR 2 også er med.

Spoiler: I traileren dere så, så nevnes det at Revan er Reborn, og før hans/hennes død så bygde Revan en tomb, hva som er i den, om det er super-hidden-force-powas vet jeg ikke, men det står vell mye om historien fra KOTOR spillene skrevet i bøker eller holocrons der og andre ting, og om dette er stedet hvor Revan er blitt Reborn, finner vi vell ut av når spillet kommer ut.

Neste del er om Spekulasjoner om The Exile (Din karakter fra KOTOR 2)

Spoiler: for dere som så videoen, så er visst the Exile dratt dit hvor Revan dro, og om The Exile ble drept der av den ekte Sith Trusselen, eller om han/hun sitter fast der eller om Exile fant det samme som Revan, vet vi ikke, for det er ikke sagt noe om The Exile i MMO'en. Dere som har spilt begge KOTOR spillene vet at The Exile var Revan sin apprantice, så om de møttes og hadde en final battle, hvor the exile tapte og ble drept, må vi vurdere som en teori.
en annen teori kan være at Revan har tatt the Exile med seg i denne Reborn syklusen som har skjedd, og at The Exile også er reborn, og grunnen for at vi ikke vet noe om The Exile i MMOen er for at BioWare er drittsekker .
Og den siste teorien som jeg tenker om The Exile er at han/henne ble med på den mørke siden, og at han/henne er i den mørke siden utenfor outer rim, og blir mektigere, og angriper galaksen når MMO'en sin historie begynner å ta sin slutt.


Dette konkluderer mine epic story spekulasjoner, håper at mange diskuterer om den, eller om andre tilknyttinger til KOTOR spillene
  • 0
Jeg Gleder meg :3
*MacGyver Theme*
  • 0
Synd Bioware er treige med release datoen
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Har forhåndsbestilt Collectors edition
Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.
  • 0
Siterer Kasperminator:
Har forhåndsbestilt Collectors edition



Heldiggris, er ikke hjemme for tiden men skal bestille med en gang jeg kommer hjem Har både Skyrim og SWToR jeg vill ha CE av så det blir en del penger jeg må punge ut når jeg kommer hjem *bankkortet skriker allerede*
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Noen som blir med å danne en allianse eller bli rivaler har en empire guild
What is dead may never die
  • 0
Da er release datoen satt. Vi europeere får spille 22/12 2011 og de heldige fra nord Amerika får spille 20/12/2001
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Blir gøy med beta test weekend snart : D
  • 0
Noen som joiner å spille på samme server ved release? Hvem andre har early accsess?
What is dead may never die
  • 0
Jeg har early access. Men vet enda ikke noe om vilken server jeg kommer på. Guilden jeg er med i blir plassert i en server. Men eneste jeg vet er at det er en PVP server
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Håper jeg får det bestilt på Torsdag!
  • 0
Det er first come, first serve. Så jo tideligere du bestile jo mer sjangse for å få EA den 15. des
Les en bok, pok en snok!
  • 0
i haz early access, noen fler?
Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.
  • 0
Fikk spillet i posten idag ;)
  • 0
Spiller nå, for en opplevelse. Ventet lenge nå
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Begynte akkurat på en Jedi Knight, har tenkt til å gå Sentinel

Spiller på PVP serveren Kai-Kan, ign = Garindan
  • 0
Noen som aner åssen jeg får itemsene som fulgte med Digital Deluxe Edition? Trudde jeg skulle få dem i mail, men det eneste jeg har fått er den gule fargesteinen.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!