Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

SW -The Old Republic ~ Offisiell tråd ~


Siterer FlakeyMetal:
Noen som aner åssen jeg får itemsene som fulgte med Digital Deluxe Edition? Trudde jeg skulle få dem i mail, men det eneste jeg har fått er den gule fargesteinen.


Ingen aning, har også fått fargesteinen i mailboxen, men har bare standar edition.
  • 0
Ettersom jeg tror mange av dere har prøvd spillet nå så lurer jeg på en ting, ville dette spillet passet for en som meg som ikke spiller mmo's til vanlig? WOW har jeg alltid blitt fort lei og lurer på om dette er et spill som ville passet meg bedre, er en ganske stor star wars fan.
  • 0
Siterer DarkSidedGamer:
Ettersom jeg tror mange av dere har prøvd spillet nå så lurer jeg på en ting, ville dette spillet passet for en som meg som ikke spiller mmo's til vanlig? WOW har jeg alltid blitt fort lei og lurer på om dette er et spill som ville passet meg bedre, er en ganske stor star wars fan.


Føles klassik Bioware ut, minner meg litt om Dragon Age Origins. Et spill jeg personelig elsket, og kan si jeg er temmelig hekta her og.
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Warwigan1:
Citerer DarkSidedGamer:
Ettersom jeg tror mange av dere har prøvd spillet nå så lurer jeg på en ting, ville dette spillet passet for en som meg som ikke spiller mmo's til vanlig? WOW har jeg alltid blitt fort lei og lurer på om dette er et spill som ville passet meg bedre, er en ganske stor star wars fan.


Føles klassik Bioware ut, minner meg litt om Dragon Age Origins. Et spill jeg personelig elsket, og kan si jeg er temmelig hekta her og.

Da blir det garantert et spill jeg skaffer meg når jeg får meg ny pc, elsket dragon age origins.
  • 0
Gleder meg sykt!

Får det til jul av en kamerat
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Spontankjøpte det nettop. Mitt første mmo, skal bli spennende.
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Spill gjerne sammen med meg på serveren Rouge Moon. Heter UrsaMinor og er en ufattelig god Consular. Tenker å kjøre Shadow.
  • 0
Spiller selv på Basilisk Droid serveren. Er en Chaotic Good Sith Maurauder. Er level 26 for øyeblikket. Må si jeg har stor glede av dette spillet til nå!

Kaller meg Krownir om noen skulle få lyst til å spille Empire på den serveren.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Kjøpte det i dag. Patches nå.
  • 0
Spiller som light side på Rogue Moon, heter Wintermute i tilfellet noen vil ha meg på vennelista
  • 0
Zyrocz: Adder deg i morra.
  • 0
Siterer DoanDavid:
Spiller selv på Basilisk Droid serveren. Er en Chaotic Good Sith Maurauder. Er level 26 for øyeblikket. Må si jeg har stor glede av dette spillet til nå!

Kaller meg Krownir om noen skulle få lyst til å spille Empire på den serveren.


Vi må møtes og ta en duell en gang Er selv på Basilisk Droid
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Warwigan1:
Vi må møtes og ta en duell en gang Er selv på Basilisk Droid


Oi oi, ja, det kan vi godt. Er ikke mye PvP-orientert, men hadde vært artig. Hva spiller du som?
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Siterer DoanDavid:
Citerer Warwigan1:Vi må møtes og ta en duell en gang Er selv på Basilisk Droid

Oi oi, ja, det kan vi godt. Er ikke mye PvP-orientert, men hadde vært artig. Hva spiller du som?


Jeg spiller kanskje som den minst 1v1 dyktige classen. Full counsular healer Har selv aldri spilt noe pvp. Men følte star wars ville bli heftig hvis jeg kunne løpe rundt og angripe siths
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Hvilken server bør jeg ta?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Hvilken server bør jeg ta?


Basisisk Droid. En godt stappa server, så beregn at det er kø på kveldene (7 - 10 tiden). Nok av folk, pluss at jeg spiller det. Empire, selvfølgelig.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Det sto at den var full igår så jeg tok en annen en... Husker ikke helt navnet.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Spiller på Baccas Blade btw. Er en Bounty Hunter i level 17.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Hva syns dere om spillet? Er det virkelig verdt å betale i måneden for å spille det? Har så sykt lyst på det, men misliker månedlig betaling ekstremt mye..
  • 0
Mitt første spill som jeg betaler i måneden for, og jeg er veldig fornøyd

Har prøvd litt PvP nå og det er kjempemoro!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer HopeN:
Hva syns dere om spillet? Er det virkelig verdt å betale i måneden for å spille det? Har så sykt lyst på det, men misliker månedlig betaling ekstremt mye..


Er sikkert ikke så mange som har nådd endgame ennå, og det er her kravene for et godt MMO stilles. Har nådd level 22 nå og min mening er at så langt er spillet bedre enn WoW når det kommer til low level questing, men som jeg sa tidligere så er det størrelsen på innholdet i endgame som bestemmer om spillet er verdt å betale for eller ikke.
  • 0
Hvor mye betaler du ca i måneden?
  • 0
Siterer HopeN:
Hvor mye betaler du ca i måneden?


Betaler nøyaktig 100 spenn per måned siden gamestop selger 2 månders kort for 200 kroner
What is dead may never die
  • 0
Serverne er oppe igjen om 1time
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!