Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

SW -The Old Republic ~ Offisiell tråd ~


Godt å se at andre også er i stand til å sitte hele dagen med spillet host*trettentimeristrekk*host*

Begynner å nærme meg lvl. 50 nå og jeg må ærlig innrømme at dette er et MMO jeg faktisk er interessert i å prøve end-game innholdet i. I WoW var min eneste interesse i spillet å spille gjennom de forskjellige klassene og nå lvl. 85, men her føler jeg meg faktisk bundet til karakteren min. Jeg føler virkelig at han er en refleksjon av meg selv.

Joa, han er en Sith Marauder med light-side rank 5, men han har også en god dose dark-side poeng som er et resultat av å ha valgt å motta personlig gevinst over å ære imperiet, og har også valgt å drepe de som har krysset ham en gang for mye, særlig om det er en karakter som er så råtten og ond at galaksen blir et bedre sted uten henne.

En chaotic good karakter som følger sin egen personlige sans for rettferdighet og som vil gjøre imperiet til et bedre sted på sin måte. Akkurat slik jeg også ville gjort det om jeg hadde evnen til å tukle med pusterøret til folk med kun tankene mine.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Spiller en lvl 18 Sith Marauder på Senator Contipex. Noen andre som spiller på den serveren?
  • 0
Har endelig nådd level 30. Jeg prøver å bare være ond, så jeg er vel rank 3 eller noe på dark-side.

Siterer DoanDavid:
men her føler jeg meg faktisk bundet til karakteren min.


Samme her! Det har de virkelig fått til!

Lagt til 2012-01-01 03:09:
De jeg kjenner som har spillet har britisk dialekt. Det hadde ikke akkurat passet min character.

Er det egentlig mulig å velge stemme?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer HopeN:
Senator Contipex


i do, heter Maurader (nomobbing) sith lvl 20 maurader
  • 0
Siterer DoanDavid:
Godt å se at andre også er i stand til å sitte hele dagen med spillet host*trettentimeristrekk*host*


Har viet halve juleferien kun til SWTOR. Og det er ulikt meg
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer EXcrack:
i do


Awsm, adder deg. Heter Hopex.
  • 0
Jeg håper de patcher spillet etterhvert. SWTOR har jo flere bugs enn Mass Effect 2!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Spesielt på Alderaan
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Come on, vi må gjøre denne tråden mer aktiv!


--------------------------------------------------------------------


Begynner virkelig å bli vanskelig nå, er i lvl 21 og vanskelighetsgraden øker mye med hver level.
  • 0
LVL 20 Sith Sorcerer, om noen er på Senator Contipex så feel free to add me.

navn: Rezok

Fant min første Random epic drop i dag.
  • 0
Siterer coolandcalm:
Fant min første Random epic drop i dag.


Du mener lilla (artifact) prototype item? De er ganske vanlige å få og er veldig gode for levelen, men problemet er at - i motsetning til gear som du kan customise - det ikke har en mod-slot for armour mod, så du kan ikke forbedre dem etterhvert som du kommer høyere opp.

Bruker enda de to første lightsaberne jeg fikk. Elsker muligheten til å modde gear slik at du kan beholde det du syntes ser fett ut!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
hvordan er dette?
har ikke gama wow siden april nå, og begyner virkelig å savne et mmo, så bør jeg kjøpe dette? eneste problemet er at pcn er crap, kommer til å kjøre det i low bare.. max medium :p
  • 0
Siterer HopeN:
Begynner virkelig å bli vanskelig nå, er i lvl 21 og vanskelighetsgraden øker mye med hver level.


Jeg føler det omvendt, i starten døde jeg oftere enn jeg gjør nå (er i level 33)
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Det var sykt morsomt i går! Jeg og guildet mitt tok ned 2 World bosses! (Dromund Kass og Balmorra) Jeg hadde en god del healing å gjøre men vi klarte det!

-------

Digger åsså flashpointene, en skikkelig story til instances syns jeg er bra! Digget i Flashpoint Hammer at du endelig får snakke med ''The Mastermind'' som jeg kaller'n
  • 0
Huff, bugs og atter bugs...

Sitter nå fast ved en boss som resetter seg hvert minutt, slik at jeg ikke får drept han.

I tillegg kommer jeg meg ikke vekk derfra, så jeg må rett å slett forlate den brukeren til de fikser bugen.

I starten var det greit, men det ble flere og flere bugs etter hver planet jeg kom til. Nå har det kommet til et punkt hvor det rett og slett ødelegger spillopplevelsen.

Lagt til 2012-01-03 01:54:
Starta en ny bruker og det første jeg møter på er en bug som stucker meg

Hva faen Bioware?

Tror jeg sier opp abonnementet og venter på bedre tider

Lagt til 2012-01-03 02:21:
Sånn, da har jeg rapportert et tosifret antall bugs til Bioware.

Ting som dette burde forsvunnet i betaen, det er jo tross alt snakk om hovedoppdraget.

Edit: Update på hovedoppdraget:
Fant ut at den avdøde companionen til bossen healer han konstant.

Fant senere ut at jeg kunne resette fiendene ved å spille pvp, men nå har companionen hans evig liv (får ikke en gang skadet hun)
Skal legge ut video når jeg får sjansen.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
føler je har verdens dummeste spørsmål nå, men har jævlig lyst til og begynne men for je med gametime når jeg kjøper spillet eller må je kjøpe det utenom?
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Du får 1 måned gametime når du kjøper.
  • 0
Nå blir jeg stuck på loading screenen etter den nye patchen
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Har et problem! kjøpte spillet i dag. når jeg skal velge server så får jeg en "error 1003" melding, og kommer ikke inn på spillet. noen som har hatt samme problemet og vet hva jeg må gjøre?
  • 0
Prøv å run launcheren i administrator modus. Eller du kan prøve å kjøre den i windows xp sp3 compability mode ;)
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Takk. fant ut at problemet var at Telenor har blokka noe av nettet mitt pga virus eller noe. får ikke kommet inn på ps3 nettwork, xbox live, steam eller spill som krever nett -.- får fiksa det i morgen, men har hatt skikkelig lyst til å spille TOR i hele helgen ;D
  • 0
Har spilt en stund nå, og digger spillet

Men jeg klarte jo å slette security keyen fra telefonen i dag med et uhell Fikk jo beskjed av de å ringe, men fikk ikke akuratt noe særlig hjelp av de, og no er jo selvfølgelig telefonen tom for penger

Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? hadde sittet stor pris på det

Føler customer servicen til spillet er ekstremt dårlig
Go ahead, make my day
  • 0
Har ikke på security key jeg

¨
Opplevde en bug istad btw:

http://bildr.no/view/1088927

http://bildr.no/view/1088928


Det er litt flere tall bak komma enn det burde være.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Fuck Fuck Fuck... trenger svar fort ! Jeg hoppet ned en kløft så ble characteren min stuck og nå står den og hopper mellom loadscreen, ingame, og et glitchområde... Jeg ANER ikke hva jeg skal gjøre og jeg vil ikke starte helt på nytt...
*MacGyver Theme*
  • 0
Får du skrevet /stuck?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!