Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon ~ Offisiell tråd ~


Siterer Victorfinne:
Damn! Helt sykt, hva driver Gamefreak med?


Mega Charizard, hvis drømmer går i oppfyllelse. Hvis de er ekstra generøse kan kanskje Mega-versjonen til og med ha Flying erstattet med Dragon!
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Siterer NewAge:
Jeg er all for nye utviklinger, ikke nødvendigvis for Blaziken som allerede er en 3dje utvikling men for Absol og Mawile som er to pokemoner uten utvikling liker jeg det.


Enig. Da ser jeg helst at det krever ett eller annet spesielt for å utvikle de da, så det virker logisk at man ikke kunne utvikle de i forgjengerne. Noen spesielle type stener, noe Pokémonen må holde og levle opp med eller noe i den duren.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Gamezfan:
Mega Charizard, hvis drømmer går i oppfyllelse. Hvis de er ekstra generøse kan kanskje Mega-versjonen til og med ha Flying erstattet med Dragon!


Eller en Mega Blastoise som er Steel.

De skal ha respekt for at de gjør noe nytt.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Victorfinne:
De skal ha respekt for at de gjør noe nytt.


Dette minner jo mer om mega digimering i Digimon da.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
I følge Serebii, vil Game Freak også nå vise barmhjertlighet med EV-trening. Det vil være mulig å trene EVs uten å gå i kamp via minigames. Her forklares det man vet til nå: http://serebii.net/xy/supertraining.shtml

Godt å høre at det skal bli litt enklere å lage seg "perfekte" Pokémons til et fullt onlineteam. Selv vil jeg definitivt bruke dette på min event-Torchic jeg planlegger å skaffe meg via spillet. Det er tydelig at Game Freak gjør innsats for å gi spillene et friskt pust!
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Da var Pokémon Y forhåndsbestilt!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Tror jeg skal starte med Froakie.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Blir nok Fennekin for meg. Med mindre det blir Fire/Fighting.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Siterer Gamezfan:
Blir nok Fennekin for meg. Med mindre det blir Fire/Fighting.

tviler på at det blir det, 4 på rad er i drøyeste laget. Har med tro på fire/psychic
  • 0
Enig med olapola! Tviler på fighting!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Fire/Fairy, tipper jeg. Glow Punch høres mer Fairy en Psychic-aktig.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Siterer Gamezfan:
Fire/Fairy, tipper jeg. Glow Punch høres mer Fairy en Psychic-aktig.


Ja, helt klart. De må jo også introdusere oss skikkelig til Fairy-typen.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Fire-Fighting er ikke bare en dårlig kombo, men nå har de brukt den så utrolig mange ganger at det er sykt. Blaziken er den eneste gode med den komboen imo. Infernape var for eksempel den desidert dårligste starteren i DPP.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Men så er jo Blaziken den desidert kuleste Pokémon'en av alle Pokémonene som finnes.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Men så er jo Blaziken den desidert kuleste Pokémon'en av alle Pokémonene som finnes.


Både meg og han her er uenige. http://gyazo.com/5de350aace3a83f726cea6b69c322c9b
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Blaziken og Meganium er mine favoritt Pokémons. Håper på en Meganium Mega Evolution.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Men så er jo Blaziken den desidert kuleste Pokémon'en av alle Pokémonene som finnes.


Nope. Mange andre som er foretrukket foran den. Og av fire-starters så havner den på 3 plass. Charizard på 1. og Typhlosion på 2.

Siterer Victorfinne:
Håper på en Meganium Mega Evolution.


Ikke ødelegg den og med sånn fucked opp utvikling!
  • 0
Nei, Blasiken er hefitgere, men selvfølgelig skjønner jeg at du liker Charizard.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer ElGamer:
Charizard på 1. og Typhlosion på 2.


Noen liker flamme pokemoner her.

For meg er Poliwrath nr.1 og vil alltid være det.

Utenfor de første 151 har jeg mange jeg liker. Meganium, Ampharos, Steelix, Mawile, Scraggy/Scrafty, Ursaring og Beartic.

Det er ihvertfall noen av de jeg kommer på.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer ElGamer:
fire-starters så havner den på 3 plass. Charizard på 1. og Typhlosion på 2.


Siterer NewAge:
Noen liker flamme pokemoner her.


Han sa av flamme starterene da. Ikke av alle Pokémons. Det er jo ikke sikkert at han liker flamme siden han bare snakket om flamme starterene.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer NewAge:
Noen liker flamme pokemoner her.


Har alltid likt flamme Pokemon som starter i alle spill jeg har spilt bortsett fra i DPP. Noe som kan ha noe min ellers så store fasinasjon for flammer og ild irl.
  • 0
Selv har jeg alltid likt vann, men da jeg startet Emerald på nytt og fikk Blaziken var bordet snudd for Hoenn generasjonen. Ellers liker jeg Blastoise. Skal definitivt begynne med vann pokèmonen froakie i X and Y!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Selv har jeg alltid likt vann, men da jeg startet Emerald på nytt og fikk Blaziken var bordet snudd for Hoenn generasjonen. Ellers liker jeg Blastoise.


De tre første generasjoene da: RBY, GSC og RSE er i min mening de med de beste starts pokemonene. Jeg kunne velge alle og fortsatt være fornøyd om det så var gress, vann eller ild. Ild ble foretrukket siden jeg som person er veldig glad i ild og flammer.

Derimot i DPP, så er det bare en starter jeg liker og det er Piplup. Da fordi den utvikler seg til Empoleon som er en av får nyere pokemon som jeg liker.
  • 0
Ja, det var helt jæveligt i Black and White.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!