Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xbox 360 Kontroll problem


Heisann.

Jeg kjøpte MOH nå igår og da jeg satte det i maskinen og begynte på Singeplayer la jeg merke til at noe var galt.
Når jeg bevegde stikka til høyre bevegde personen seg som normalt, men når jeg slap forsatte han sakte til høyre. Dette har jeg holdt ut med i hele spillet, men tilslutt fikk jeg nok. Jeg kjøpte en ny xbox kontroll, men det var helt lik, bare nå var det til venstre. Jeg prøvde så multiplayer, men da funket den perfekt, men den gjør ikke det på singeplayer. Er det noe i spillet som er defekt eller veit noen av dere det?
  • 0
Tror problemet er at stikka ikke går helt tilbake til startposisjon når du slipper den.
Avviket trenger ikke være stort for at det påvirket styringen.

Prøv å slipp stikka å se om den går helt tilbake. Hvis det kan være vanskelig å se, kjenn på stikka å se om du kan bevege den mer mot midten etter at du har sluppet den.

Hvis dette er tilfellet, er det nok kontrollen det er noe galt med.

En venn av meg hadde et slikt problem. Han leverte inn den gamle kontrollen og fikk en ny.
Hei.
  • 0
Da skjønner jeg ikke hvorfor den bare reagerer sånn på singelayer, men ikke på multiplayer. Der fungerer den som en gud.
  • 0
Har det samme problemet med både Høyre og Venstre stikke. Men jeg er for gherrig til å kjøpe en ny kontroller, så jeg har funnet en løsning. Hold fingrene på stikka hele tiden, ikke vanskeligere enn det
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Dette er en vanlig årsak blant kontrollene. Det er som Babalu sier, at stikken ikke går tilbake til startposisjonen. Hvis du stopper etter at du har beveget den så kjenner du at sokkelen stopper opp like før starten.

Hvorfor noen spill gjør dette mens andre gjør det ikke er nok på grunn av sensitiviteten i spillet. Alle kontrollene jeg har gjør dette, til og med på den splitter nye Xbox 360S kontrollen.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!