Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilken helt fra et spill ville DU vært?


  • gnyg
  • gnyg
Ezio. Assasin's Creed. Da kunne jeg sniket i køen uten å bli oppdaget. (Bruke blend-in med de som er der)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Dtno:Både kratos og dakster er gode helter hehehe
gnyg: heheh ja det ville ha vært rått
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Ikke for og pirke men er det ikke dexter ikke dakster
"1f y0u c4n r34d 7h15, y0u r34||y n33d 70 637 |41d."
  • 0
Thane fra Mass Effect 2. Han er så dritbad og har en utrolig stil. Og han er hawt
Les en bok, pok en snok!
  • 0
simpsons fan:hehehe skrivefeil...

Lagt til 2010-12-08 16:22:
Warwigan1 OOOOO heheh er enig med at Thane har en god stil men vet ikke om han er HAWT
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer simpsons fan:
Ikke for og pirke men er det ikke dexter ikke dakster


Bry ?
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
John Marston eller kanskje Faith fra Mirror's Edge?
Veni, vidi, avicii
  • 0
john marston ja....han er ikke verst
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
En spesiell helt kan jeg ikke tenke meg, men gi meg en SPARTAN III rustning, med forskjellige armour abilities (Jetpack, Active Camo, Sprint, Evade, Hologram) og jeg er fornøyd. Kunne gjort mye faenskap med det!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer simpsons fan:
Ikke for og pirke men er det ikke dexter ikke dakster


Daxter, og dette var for å pirke.
  • 0
Jeg ville vært Alan Wake, John Marston eller Ezio
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Alex Mercer fra [Prototype]. Greit nok at han blir jaget av militæret hvert andre minutt, men med krefter som det, er ikke det noe større problem enn manglende toalettpapir på dass.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer AcH Clawed:
En spesiell helt kan jeg ikke tenke meg, men gi meg en SPARTAN III rustning, med forskjellige armour abilities (Jetpack, Active Camo, Sprint, Evade, Hologram) og jeg er fornøyd. Kunne gjort mye faenskap med det!


heheh ja det kunne du har gjort,men kan dessverre ikke gi deg SPARTAN 3 rustning heh

Alex mercer og alan wake er kule
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg ville likt å være Admiral Horatio Nelson fra Napoleon: Total War...
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
heheh Admiral
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • Play
  • Play
Cole fra Infamous. Strømregningen ville kanskje blitt litt høy, men eg har awsum powaaahs!
  • 0
Ville likt å være Ezio Auditore da Firenze. Han har en sinnsykt kul drakt og ett dritbra navn. Dessuten så har han en personlighet som er over gjennomsnittet kul!
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Helt enig med begget to hehe
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
En Pokémon-trener, tror jeg.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg ville likt å være Admiral Horatio Nelson fra Napoleon: Total War...


Da vill jeg vert Napoleon
  • 0
Spider-Man fra Spider-Man spillene. Diggbare krefter det der.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg ville vært marcus fra gears of war eller Frank Woods fra black ops
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
Jeg ville vært Josefine fra Josefine-spillene
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Starkiller fra Force Unleashed
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Ezio Auditore da Firenze, Jaster Rogue eller Nathan Drake

Personligheten, ikke lysten til å drepe
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!