LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Uncharted 3: Drake's Deception


      ok
      [19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
      • 0
      Er det noen her som blir med på COOP, eller MP?
      Dette gjelder bare når jeg får spillet...
      --- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
      • 0
      Hver gang når jeg starter spillet tar den første loadingskjermen (den med en spinnende ring) omtrent 10 minutter!! Er det noen andre som har opplevd dette?

      En annen ting: Når jeg prøver å spille Uncharted 3 online klarer ikke maskina å finne noen andre spillere!
      |You're only as sick as your secrets|
      • 0
      • 192
      • 192
      Syns det er pinlig mange skytesekvenser i spillet. Det jeg er nå i spillet skjer det jo ikke annet enn skytesekvens etter skytesekvens... Kunne ikke ND ha brukt tiden på noe annet....
      Get ready for a better you
      • 0
      Siterer 192:
      Syns det er pinlig mange skytesekvenser i spillet. Det jeg er nå i spillet skjer det jo ikke annet enn skytesekvens etter skytesekvens... Kunne ikke ND ha brukt tiden på noe annet....


      Jeg syntes nesten det var for lite skytesekvenser...
      --- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
      • 0
      Det verste med Special Edition var innpakkninga....den sugde!
      "Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
      • 0
      Siterer albaga:
      Det verste med Special Edition var innpakkninga....den sugde!


      Jeg har enda ikke fått spillet...
      Og jeg får special Edition med i pakken min!
      --- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
      • 0
      Kom hjem for et par timer siden og begynte med spillet. Er på kapittel 8, og jeg elsker det mye allerede En ting som jeg synes er rart er at fienden ofte ikke reagerer på kuler, bare løper videre uten å skrike eller bare stå der, bare et lite hakk.
      "Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
      • 0
      Da var det gjennomført. For et spill! Gameplayet var helt vilt og noen scene var sinnsyke, men storyen var ikke i nærheten så bra som i forgjengerne, ikke i nærheten så spennende som de andre.
      "Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
      • 0
      Siterer Cherno:
      Da var det gjennomført. For et spill! Gameplayet var helt vilt og noen scene var sinnsyke, men storyen var ikke i nærheten så bra som i forgjengerne, ikke i nærheten så spennende som de andre.


      Helt enig!
      Gameplayet er så sykt dynamisk, jeg elsker det
      --- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!