Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Mass Effect 3 ~ Offisiell tråd ~


UTGIVELSESDATO: Juleferien 2011


Så, EA greide å legge ut Mass Effect 3 til forhåndsbestilling, og dette var det siden hadde å si mens den var oppe;
Earth is burning. Striking from beyond known space, a race of terrifying machines have begun their destruction of the human race. As Commander Shepard, an Alliance Marine, your only hope for saving mankind is to rally the civilizations of the galaxy and launch one final mission to take back the Earth.

Hva er deres tanker om dette?

Denne forumtråden på det offisielle forumet holder styr på all info om spillet.

Debut-trailer: http://www.gametrailers.com/video/vga-10-mass-effect/708363

Kilder:
http://www.vg247.com/2010/12/10/mass-effect-3-pops-up-on-ea-s
tore/
  • 0
Awesome! Så det episke, siste kapittelet skal ta plass på jorden! En perfekt finale! Yocoolio
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
  • Los
  • Los
Cooool! Jeg har troen!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Selv er jeg litt skeptisk til å sette hele spillet til Tellus, og håper selv på at det blir litt romfaring også
  • 0
Siterer F0xHunter:
Selv er jeg litt skeptisk til å sette hele spillet til Tellus, og håper selv på at det blir litt romfaring også


Tviler på at det blir hele spillet da, blir nok variasjon slik som i de to forrige spillene
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Håper de tar med enda mer variasjon en det forrige. Kanskje noe som ikke har med valg å gjøre. Bare tilfeldighet ?
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Håper de er snille og lanserer det til PS3 as well, med tanke på at toern er snart ute på den.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Håper de er snille og lanserer det til PS3 as well, med tanke på at toern er snart ute på den.


Er 99.99% sikker på at de lanserer ME3 til både PC, PS3 og X360.
  • 0
Tror at spillet kanskje begynner på jorda (eller omvendt) så når man har klart å slå tilbake reaperne, får man alle overlevende med på å redde resten av planetene eller no
Trying to be reasonable
  • 0
  • Los
  • Los
Rart at London ser ut som London med all den utviklingen som har skjedd... Vi har reist rundt til romstasjoner som ser ut som astroider, planeter av is og sett the citadel. Også er klimakset London, akkuratt som det ser ut i reisebrosyren? Waaa?

Men det ser kult ut da! Gameplay og historie er jo bankers! Så spennende å se hvordan de laget til omgivelsene på jorden!

Lagt til 2010-12-12 12:27:
Glem det jeg sa! Ser selvfølgelig nå at der er mange futuristiske element i bakgrunnen! hehe. Og enda mer giret ble jeg!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Sett traileren fire ganger nå, får frysninger hver gang! *Ser den enda en gang*
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Gleder meg helt sinnsykt. Mass Effect 2 var en av de få spillene jeg fikk en virkelig god spillopplevelse av! Utrolig digg at det kommer ut i ÅR da, herregud!
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Tenker at Jorden blir en prequel eller noe. Kanskje du starter med at du skal redde han sniperfyren eller noe? Bare en idé..

Tenker London blir en port, akkurat som Feros, Noveria, Illium, Tuchanka, Omega og selvfølgelig Citadel(et).
The only purpose of life, is to give life purpose!
  • 0
Siterer YouHaveAProblem:
Tenker at Jorden blir en prequel eller noe. Kanskje du starter med at du skal redde han sniperfyren eller noe? Bare en idé..

Tenker London blir en port, akkurat som Feros, Noveria, Illium, Tuchanka, Omega og selvfølgelig Citadel(et).



NEEEEI! NO PREQUEL PL0x!

Jeg hater når du forventer en sånn epic battle mot storfiendene, så kommer utviklerne og sier ''LOL, vi skal melke serien mer!''
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer coolandcalm:
NEEEEI! NO PREQUEL PL0x!

Jeg hater når du forventer en sånn epic battle mot storfiendene, så kommer utviklerne og sier ''LOL, vi skal melke serien mer!''


Mass Effect 3 er det siste spillet i en trilogi, det har BioWare sagt. Så vi får nok en slutt i dette spillet
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Håper virkelig de tar tilbake endel rollespillelementer fra eneren, og for guds skyld, det gamel Citadel. I eneren kunne man faktisk utforske områdene litt, men i toeren er det jo alt for lineært. Hvis de tar kampsystemet fra toeren, og rollespillelementene fra eneren tror jeg mange blir fornøyde. Og hvis de jobber godt med historen, bedre enn i toeren, så tror jeg dette kan bli et av årets store høydepunkt.
"You can't just beat the other guy. You have to leave a lasting impression in their minds so they never want to see you again." - Abraham Lincoln
  • 0
Siterer Parius:
Håper virkelig de tar tilbake endel rollespillelementer fra eneren, og for guds skyld, det gamel Citadel. I eneren kunne man faktisk utforske områdene litt, men i toeren er det jo alt for lineært. Hvis de tar kampsystemet fra toeren, og rollespillelementene fra eneren tror jeg mange blir fornøyde. Og hvis de jobber godt med historen, bedre enn i toeren, så tror jeg dette kan bli et av årets store høydepunkt.


+1
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer Parius:
Håper virkelig de tar tilbake endel rollespillelementer fra eneren, og for guds skyld, det gamel Citadel. I eneren kunne man faktisk utforske områdene litt, men i toeren er det jo alt for lineært. Hvis de tar kampsystemet fra toeren, og rollespillelementene fra eneren tror jeg mange blir fornøyde. Og hvis de jobber godt med historen, bedre enn i toeren, så tror jeg dette kan bli et av årets store høydepunkt.


Sant! Jeg elsket både eneren og toeren. Men det første er nok best. Det har en bedre historie og dypere rollespill, noe jeg setter stor pris på. 2ern har også god historie, men det er bare oppvarmingen til noe så der må 3eren plukke opp. Kampene er bedre og grafikken, og jeg likte noen karakterene bedre enn de i eneren. Men til gjengjeld var der noen jeg ikke tålte også! Men de...vel...**kremt**.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Håper virkelig de tar tilbake endel rollespillelementer fra eneren, og for guds skyld, det gamel Citadel. I eneren kunne man faktisk utforske områdene litt, men i toeren er det jo alt for lineært. Hvis de tar kampsystemet fra toeren, og rollespillelementene fra eneren tror jeg mange blir fornøyde. Og hvis de jobber godt med historen, bedre enn i toeren, så tror jeg dette kan bli et av årets store høydepunkt.


De kan fremdeles lage prequels.....


Siterer Parius:
Håper virkelig de tar tilbake endel rollespillelementer fra eneren, og for guds skyld, det gamel Citadel. I eneren kunne man faktisk utforske områdene litt, men i toeren er det jo alt for lineært. Hvis de tar kampsystemet fra toeren, og rollespillelementene fra eneren tror jeg mange blir fornøyde. Og hvis de jobber godt med historen, bedre enn i toeren, så tror jeg dette kan bli et av årets store høydepunkt.


+2
  • 0
Siterer Los:
Mass Effect 3 er det siste spillet i en trilogi, det har BioWare sagt. Så vi får nok en slutt i dette spillet


Bare for å se reaksjonen til hundre tusen fans rundt kloden, håper jeg at man får slutten servert via en DLC. Som koster 800 MSP/BioWarePoints.
  • 0
Siterer F0xHunter:
Citerer Los:
Mass Effect 3 er det siste spillet i en trilogi, det har BioWare sagt. Så vi får nok en slutt i dette spillet


Bare for å se reaksjonen til hundre tusen fans rundt kloden, håper jeg at man får slutten servert via en DLC. Som koster 800 MSP/BioWarePoints.


+1 Lol

lol jk

men det hadde faktisk ikke forundret meg....
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!