Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Harry Potter and the Deathly Hallows


Noen som faktisk har kjøpt det første spillet? Eller prøvd det noe sted? Jeg vet Daniel har...

Trivia:

Tittel: Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1

Format: Xbox 360, PS3, Wii, PC, Nintendo DS
Sjanger: Action
Utvikler: EA Bright Light
Utgiver: EA
Utgivelsesdato Part 1: 18 November 2010
Utgivelsesdato Part 2: Ukjent

Litt om det første spillet: Spillet nådde 20. plass på salgslistene for uke 46 både i England og Norge. Spillet er det første til å gi deg valget mellom å bruke Kinect og Xbox-kontrolleren til å styre karakterene gjennom spillet.

Lenker:
GRs anmeldelse: http://www.gamereactor.no/anmeldelser/122643/Harry+Potter+an
d+the+Deathly+Hallows+-+Part+1/

Øvrige nyheter og stuff: http://www.gamereactor.no/spill/9126/Harry+Potter+and+the+Dea
thly+Hallows+-+Part+1/
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Tror ikke det er så mange her på forumet med et lite snev av selvrespekt som kjøper dette spillet etter at det har blitt slaktet på så mange forskjellige steder. Vet selv at jeg kommer til å bytte det inn om det skulle befinne seg under juletreet neste fredag...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg har prøvd det, og jeg døde litt inni meg. Omtrent som når jeg prøvde Half Blood Prince. Bare enda litt dårligere. En skam for Harry Potter-serien, og en skam for EA.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
jeg har harry potter og mysteriekammeret + fangen fra azkaban på gamecube...de to er de beste spillene i harry potter serien, syns jeg.....
resten av spillene ble ødelagt..
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!