Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

R2's Minecraft Server!


Serveren åpnes når det kommer en bukkitbuild etter release?
Decyfered!
  • 0
Vet ikke enda, har ikke bestemt meg for hva jeg vil/skal gjøre med den.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
For de som var innom serveren idag, så er den faktisk ikke åpen.

Noral ville jeg skulle åpne den fordi han skulle vise noen kompiser noe, går utifra det var øya.

Men han kom aldri innom og jeg glemte å lukke den.

Konklusjon: Server ikke åpen aaand Noral leaving me hanging!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
For de som var innom serveren idag, så er den faktisk ikke åpen.

Noral ville jeg skulle åpne den fordi han skulle vise noen kompiser noe, går utifra det var øya.

Men han kom aldri innom og jeg glemte å lukke den.

Konklusjon: Server ikke åpen aaand Noral leaving me hanging!


Lol Jeg tror jeg har funnet noe som kan gjøre MC mer interessant igjen: http://www.youtube.com/watch?v=SxzUmD-BjBA&feature=feedu

Tror jeg må prøve pony mod og så får jeg vente på technic pack som er i 1.8.1
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer NewAge:
Konklusjon: Server ikke åpen aaand Noral leaving me hanging!

Sorry bro, fikk aldri noe svar om du fikk fikset det.
Så jeg klappet igjen pcn og drakk ei halv flaske 40 til.

Jeg mener vi kan heller begynne å lage et adventure map, eller alle med creative, men med mere fokus på å ha en stor by i midten, og folk som bygger landsbyer rundt om kring utenfor murene for eks.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Lol Jeg tror jeg har funnet noe som kan gjøre MC mer interessant igjen: http://www.youtube.com/watch?v=SxzUmD-BjBA&feature=feedu






Jeg er åpen for det meste når det kommer til serveren, så lenge folk vil være på den og faktisk er på den en del så har jeg ikke problem med å åpne den igjen. Men vil ikke åpne den når det ikke er noen form for aktivitet innpå den.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Vel... Hva med bare Technic pack uten ponymod?

Men jeg kommer neppe til å spille noe på serveren egentlig, har BF3 og snart er det jul og da blir det nok skyrim også så....
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
jeg kommer gjerne innom serveren igjen hvis den åpnes på nytt
I love how, in scary movies, the person yells out, "Hello?" As if the bad guy is gonna be like, "Yeah, I'm in the kitchen! Want a sandwich?"
  • 0
Når åpnes serveren da?
Btw, ny Minecraft profil.
Heter nå "Moroklumpen".
Add meg på whitelista da.

Lagt til 2011-12-23 14:46:
Siterer NewAge:
Men vil ikke åpne den når det ikke er noen form for aktivitet innpå den.


Men det blir ingen aktivitet hvis den ikke er oppe ...
Jeg og Fossie, venninna mi, må nå stadig lete etter nye servere, pga din er nede
  • 0
2 personer innpå 1gang (om vi er heldige) er ikke nokk til at jeg gidder å ha den oppe.

Så for nå blir den holdt stengt.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Den var veldig aktiv før. Det er ikke rart ingen er på den når den er stengt. Eller når du har den åpen, men alle forventer at den er stengt, så ingen går inn på den.
Den var jo veldig populær i en god periode.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Det er ikke rart ingen er på den når den er stengt. Eller når du har den åpen, men alle forventer at den er stengt, så ingen går inn på den.


Jeg har den aldri åren. Har hatt den åpen 1 gang siden jeg stengte den og det var fordi DA skulle vise øya til en venn.

Siterer Parkour Gamer:
Den var jo veldig populær i en god periode.


Det var den. Helt til rundt BF3 kom ut, også skyrim og mw3. Da var det ingen innpå, og jeg gadd ikke holde den oppe.

Vil dere ha en server så sinnsykt mye kan dere lage deres egen. Min åpner ikke med det første om jeg i det hele tatt åpner det i det hele tatt. Ikke gå utifra at jeg gjør.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Vil dere ha en server så sinnsykt mye kan dere lage deres egen. Min åpner ikke med det første om jeg i det hele tatt åpner det i det hele tatt. Ikke gå utifra at jeg gjør.


Umad?
Du høres nesten sint ut.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Umad?
Du høres nesten sint ut.


Med tanke på at du kommer med dumme kommentarer som dette og dette:

Siterer Parkour Gamer:
Det er ikke rart ingen er på den når den er stengt.


så blir jeg faktisk litt sint ja.

Vis du hadde hadde en server selv så hadde du skjønt. Folk tror det er bare en dans på roser og holde en server, langt ifra. Spesielt når for forventer allverdens fra deg når du har gitt klare beskjeder om forskjellige ting fra før av.


Siterer Parkour Gamer:
Umad?


Og dette hjelper faktisk ikke meg med å åpne serveren igjen, jeg har stengt den før fordi folk maser og maser og maser og maser og kommer med idiotiske ting som dette. If anything så skader det sjangser for å åpne serveren igjen.

Og du trenger ikke svare på dette inlegget heller, ingen gjør. Serveren forblir stengt until further notice.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Neimen unnskyld da?
  • 0
Hvis ikke du hadde så nazi regler på alt tror jeg flere hadde spilt på serveren din.

Det er greit nok at du ikke vil ha mere brennende giga-zelda-trær, men når man ikke kan helle ut en bøtte vann selv, blir det for dumt.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Det er greit nok at du ikke vil ha mere brennende giga-zelda-trær, men når man ikke kan helle ut en bøtte vann selv, blir det for dumt.


Er det faenmeg rart når 90% av griefing var vann relatert?

Uansett, doesnt matter. Har som sagt ingen planer om å åpne serveren igjen. Finnes ingen grunn til at jeg skal når jeg ikke spiller spillet selv lenger.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer fattigmann:
Hvis ikke du hadde så nazi regler på alt tror jeg flere hadde spilt på serveren din.


Jeg tror da også det var av omtanke for de som bygde, og lagde svære "kunstverk". Altså. At ingen skulle komme å ødelegge dem.
  • 0
Åh, skjønnheten av en person som vanligvis ikke får ansvar som får det. Ender alltid i totalitære regimer.

Yo, kid! Bli sint på Internet betydde noe for 10 år siden, nå er det bare et tegn på at man tar seg selv for høytidelig. Det er har ingenting for seg.
But there's no sense crying over every mistake, you'll just keep on trying 'till you run out of cake :)
  • 0
Meg du snakker til? Doesn't matter, denne tråden her kan egentlig bare stenges for alt jeg bryr meg.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Synd det da. For jeg brukte en god del timer av livet mitt på den serveren din.
Den var jo nesten GR's egen server. Men da får vi vel finne oss en annen ...
  • 0
Så du har ikke tenkt å åpne den igjen eller jeg skjønner ingen ting
MY HEAD IS SO FULL OF FUCK
"Doh!"
  • 0
Siterer The Gamer 459:
Så du har ikke tenkt å åpne den igjen eller jeg skjønner ingen ting
MY HEAD IS SO FULL OF FUCK


Den skal ikke åpnes og kommer neppe til å bli åpnet på en stund hvis den blir åpnet i det hele tatt.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer The Gamer 459:
Så du har ikke tenkt å åpne den igjen eller jeg skjønner ingen ting
MY HEAD IS SO FULL OF FUCK


Har ingen planer om å åpne den igjen, nei. Men jeg har hatt mange planer om ting jeg kan gjøre på MC så kan vær at jeg åpner den for megselv også etterhvert åpner den for andre.. Who knows, det blir ihvertfall ikke i nærmeste fremtid.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!