Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Favorittspillkarakter!


cloud

post nmr 200
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
MAAARIIIOOOOOOOOO!!!!!!!!!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Så jeg hadde nevnt Sepiroth og Big Boss på 1. side. Nå er jeg blitt sykt glad i Crisis core, så Zack har kommet seg høyt opp på lista.

Zack er liksom som Cloud, bare mye kulere og ikke så jævlig tvilsom...
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Kratos

Håper God of War III kommer snart
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
The Arbiter og Darth Vader
So long suckersssssss.........
  • 0
Nesten alle fra Nintendo 64; Mario, Banjo, Link (når han er liten), Diddy Kong, Donkey Kong osv.
The wisdom of Homer J. "If something's hard to do, then it's not worth doing."
  • 0
Link og Yoshi!
The Simpsons!
  • 0
Ny på lista: Solid Snake. Han er ikke favoritten, men han er kul.
Heihei
  • 0
Link fra The Legend of Zelda og Samus Aran fra Metroid er nok mine All - Time favorites.
Square Enix.
  • 0
Nero fra DMC 4
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
megselv i skate

eller Link...
  • 0
Arthas
Warcraft III
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Captain Qwark!

Ellers er Haggard (Bad Company) rå, uansett om jeg ikke har spilt fullversjonen.
  • 0
min egen mii i Mario kart WII
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Solid snake.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Solid Snake FTW!
xO
  • 0
Solid snake!
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
Regal fra Tales Of Symphonia!!!
  • 0
Solid Snake er en sterk kandidat, men min nåværende favorittspillkarakter er Raiden! Digger så sinnsykt de filmsekvensene hvor han sloss! Raiden er helt sjef!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Solid Snake.
Raiden.
Kratos.
mr-47.

sånn har rekkefølgen min vært siden 2004.
  • 0
Andrew Ryan er jo en fasinerende mann.

Ellers som hovedkarakterer så blir det vel en kamp mellom Gordon Freeman og Niko Belic.
  • 0
Max Payne og Nico Bellic er personer jeg syns tar historiefortelling i spill ett hakk videre.
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Siterer Thincker:
Max Payne og Nico Bellic er personer jeg syns tar historiefortelling i spill ett hakk videre.


Heihei
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!