Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Might and Magic Heroes VI


Her skal all diskusjon om og rundt PC spillet Might and Magic VI foregå.
Spillet er utviklet av Blackhole Entertainment i samarbeid med Ubisoft. Spillet utgis av Ubisoft. Spillet er turn-based/turbasert strategi med enkelte RPG elementer.

http://en.wikipedia.org/wiki/Might_and_Magic:_Heroes_VI
The eagles fly's high up in the sky. And follows from far abow, on the things far below. Before they finaly strikes on their final target, in the very speed of light.
  • 0
Har alltid likt heroes of might and magic serien, så dette skal nok kjøpes når det lanseres. Hørte også at det skal være mer fokus på RPG elementene, noe som settes stor pris på.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Ja, stemmer nok det. Jeg skal notere det i førsteposten
The eagles fly's high up in the sky. And follows from far abow, on the things far below. Before they finaly strikes on their final target, in the very speed of light.
  • 0
  • 192
  • 192
Gleder meg veldig til dette spillet! Oppdaterer meg hele tiden på det, og syns Sanctury/Naga-rasen ser über-kul ut. Kjøper ny bærbar PC nesten bare for dette spillet. Nesten.
Get ready for a better you
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer 192:
Gleder meg veldig til dette spillet! Oppdaterer meg hele tiden på det, og syns Sanctury/Naga-rasen ser über-kul ut. Kjøper ny bærbar PC nesten bare for dette spillet. Nesten.

Erm ?
>Laptop
>Gaming
haha XD
Men håper virkelig spillet blir som homm 3, 4'ern sugde 5'ern lag eg fra meg
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Dtno:
<quote author="192">Gleder meg veldig til dette spillet! Oppdaterer meg hele tiden på det, og syns Sanctury/Naga-rasen ser über-kul ut. Kjøper ny bærbar PC nesten bare for dette spillet. Nesten.</quote
Erm ?
>Laptop
>Gaming
haha XD
Men håper virkelig spillet blir som homm 3, 4'ern sugde 5'ern lag eg fra meg etter 15 min.


For det første, en svært ryddig kommentar
For det andre, så har jeg allerede en perfekt stasjonær, men det er noe eget med bærbar også, som man kan ta med til venner/hytte/andre steder. Selv syns jeg spillet ikke skal "bli som noen andre" enn seg selv. Allikevel, ja, 4ern og 5ern var begge skuffende spill, og det kan se ut til at spillet likner mer på 3ern enn de to forrige, og bedre ser det også ut til å bli!
Get ready for a better you
  • 0
  • 192
  • 192
Kan virkelig ikke vente til dette spillet kommer. Irriterende, men litt bra at det ble utsatt, selv om jeg må pine meg selv gjennom enda noen flere måneder...

Ikke lenge til beta heller!
Get ready for a better you
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer 192:
Kan virkelig ikke vente til dette spillet kommer. Irriterende, men litt bra at det ble utsatt, selv om jeg må pine meg selv gjennom enda noen flere måneder...

Ikke lenge til beta heller!

Når er beaten? Åpen beta eller lukket for folk som har pre ordra ?
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Jeg likte fireren veldig godt bortsatt fra det grafiske, likte at helten kunne delta i slagene.

Når er det spillet lanseres?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • 192
  • 192
Ser at folk følger med Neida, det er derfor man har meg

Siterer Dtno:
Når er beaten?


De har ikke sagt noe, men sannsynligvis veldig, veldig snart.

Siterer Dtno:
Åpen beta eller lukket for folk som har pre ordra ?


Det er dessverre bare for pre order, men er usikker på hvordan det fungerer. Tror du må kjøpe av Ubi shop for å få tilgangen når den tid kommer. Så også at man kan kjøpe access for 10 kr

Siterer sonic og link:
Jeg likte fireren veldig godt bortsatt fra det grafiske, likte at helten kunne delta i slagene.


De to siste spillene mener jeg var realt møkk, men III var super-duper, og VI ser jo strålende ut!

Siterer sonic og link:
Når er det spillet lanseres?


Spillet ble nylig dyttet tilbake til september
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Spillet ble nylig dyttet tilbake til september


Hørte at det ble utsatt, men trodde det ikke skulle dyttes tilbake så langt.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer sonic og link:
Citerer 192:
Spillet ble nylig dyttet tilbake til september


Hørte at det ble utsatt, men trodde det ikke skulle dyttes tilbake så langt.


Syns det er virkelig synd, hadde gledet meg til å spille det i ferien... Men må de så må de, vil jo ha det best mulige spillet.

Hvilken rase syns dere ser mer appellerende ut?
Get ready for a better you
  • 0
Hvertfall i 5'eren, så har jeg fått prøvd Haven mest. Også liker jeg veldig godt noe av soundtracken i spillet. Har nå bare fått prøvd 3'ern, 4'ern og 5'ern. Og må si at jeg synes 3'ern definitivt er best.

Jeg får nok (dessvere), ikke unnet meg 6'ern på en stund. For den siste billigmaskinen jeg fikk tak i, takler nok ikke engang minstekravene. Så da blir det nok til at jeg får tak i spillet på et senere tidspunkt. Når spillet har blitt gjenutgitt med eventuelle dlc'er, og større expansions. Men det lille jeg har fått sett så langt, ser nå veldig bra ut =D
The eagles fly's high up in the sky. And follows from far abow, on the things far below. Before they finaly strikes on their final target, in the very speed of light.
  • 0
Helt klart at Heroes III er den beste tittelen i serien, men jeg synes at Ubisoft rettet opp mye av det de gjorde feil i Heroes IV når de lanserte V. Jeg har bare gode minner fra nummer fem i rekken iallfall

Er spent på hvordan de legger lista på VI.
Perfect by nature, made better by enhancement
  • 0
Rasen jeg er mest spent over er stronghold (rett meg om navnet er feil).
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer sonic og link:
Rasen jeg er mest spent over er stronghold


Enig, syns de ser mest spennende ut nå. Naga ser heller ikke så verst ut. Egentlig syns jeg alle rasene ser fantastiske ut i dette spillet. Selv Heaven!
Get ready for a better you
  • 0
Har ikke holdt meg så oppdatert på spillet, så har ikke sett noe av Naga rasen. Får i det minste noe overaskelser når jeg skal spille det.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • 192
  • 192
Betaen er bekreftet til å komme mot slutten av juni
Get ready for a better you
  • 0
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Ikke at jeg har lest noe om hva de har tenkt å gjør med det, men jeg synes hele gameplayet kunne trengt noe nytt nå! Ikke bare bedre grafikk, men en seriøs ny-renovering av hele town-conseptet. Det begynner å bli døllt. Trenger noe innovativt for at jeg skal gidde dette.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Spillet funker ikke på laptop... støtter ikke video kortene til bærbare PCer..... Hvordan i huleste skal jeg få spilt spillet nå?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Spillet funker ikke på laptop... støtter ikke video kortene til bærbare PCer..... Hvordan i huleste skal jeg få spilt spillet nå?


Min første tanke var... Kjøp deg en stasjonær.
Litt merkelig at de vil gjøre noe sånt som dette, ettersom de desidert taper på det. Hadde jeg vært en tilhenger av bærbar, hadde jeg tenkt "deres tap", og gitt faen i det. Har du en link til denne nyheten?
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
  • 192
  • 192
Spiller spillet på bærbar jeg, så dette stemmer nok ikke helt.

Liker spillet mer og mer for hver gang jeg spiller det! Kampanjen er faktisk underholdende, i motsetning til 5ern. Gleder meg virkelig til å spille mer
Get ready for a better you
  • 0
Har klart å komme innpå et par ganger, Sanctuary rasen er ganske kul. Liker hva de har gjort med heltene.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!