Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 3 ~ Offisiell tråd ~


  • Dtno
  • Dtno
Call Of Battlefield anyone ? Ville vert heilt genialt med call of duty sin gameplay og så lyden, banene, og resten fra battlefield

BTW noen nyheter om MW3 skal forsette historien fra 2'ern eller blir spillet om Ghost?
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Siterer Dtno:
Call Of Battlefield anyone ? Ville vert heilt genialt med call of duty sin gameplay og så lyden, banene, og resten fra battlefield

BTW noen nyheter om MW3 skal forsette historien fra 2'ern eller blir spillet om Ghost?



No... just noo..

Man tar ikke og blander froskeballer og pizza!
(pizza =BF Froskeballer= Cod)
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Wut happend with findmakarov.com?
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Jeg vet det. Men den klokka gikk ned til null og ingenting skjedde...
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
..jo. De annonserte en kortfilm.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Skjønner ikke at såpass mange gikk på denne. Hvor ofte får man se gameplay i første trailer for en overhypet spillserie?
  • 0
Jeg tror de har misforstått, siden det er samme release som på Black Ops.
  • 0
Deilig at det blir en direkte oppfølger!
Gleder meg sykt til dette
CoD har en merkelig tiltrekningskraft på meg
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
http://www.ps3trophies.org/news/news-3696-MW3-s-Spec-Ops-Mod
e-Detailed.html


Interessant. Nå er døra for et kjøp av MW3 så vidt satt på gløtt. Spec Ops på MW2 er desidert blant noe av det mest ufordrende jeg har spilt på ps3.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Da er det bare å se om Activision klarer å lure meg...
Har egentlig ikke råd til dette.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Dette blir spennende, jeg ble litt hypet etter jeg så gameplayet fra E3. Ja, det er mye av det samme som MW2, men er det dumt da? MW2 hadde jo et bra gameplay, det var bare flaws i multiplayeren som ødela, noe de tydeligvis er klar over og skal fikse. Håper på et solid spill som kanskje blir det beste til nå.
"You can't just beat the other guy. You have to leave a lasting impression in their minds so they never want to see you again." - Abraham Lincoln
  • 0
Siterer Parius:
Dette blir spennende, jeg ble litt hypet etter jeg så gameplayet fra E3. Ja, det er mye av det samme som MW2, men er det dumt da? MW2 hadde jo et bra gameplay, det var bare flaws i multiplayeren som ødela, noe de tydeligvis er klar over og skal fikse. Håper på et solid spill som kanskje blir det beste til nå.

I so agree!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Så en gameplay video fra E3, som demonstrerte Hunter Killer oppdraget eller hva faen det het. Hadde et håp om at ekte gameplay kom til å friste, men neida.

Videoen var dårlig. Skikkelig møkk. Det bare beviser at CoD-serien går tom for ideer og klarer ikke å gjøre noe nytt, ved siden av store eksplosjoner og episke sekvenser. Jeg lot meg ikke imponerende. Grafikken var ikke noe særlig bedre, lyden var elendig, gameplayet var kjedelig og likt MW2 og selve oppdraget liknet på en dårligere versjon av førsteoppdraget i CoD 4. Jeg er nå overbevist over at årets onlinekonge er Battlefield 3. Jeg bøyer meg i støvet.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Greit nok at folk liker CoD-oppskriften, og at de liker at utviklerne holder seg til den.
Men når de gir ut et spill som kunne vært en utvidelsespakke, og i tillegg selger det for 500 spenn, da begynner jeg å lure litt.

Jeg har sett mods som har gjort mer forandringer enn dette. Og mods er gratis.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Joda, jeg skjønner dere godt, men jeg er solgt, må uansett ha noe å spille online og nå som BF3 også ser ut til å bli bra har jeg to spill. Blir spennende å se hva de gjør med multiplayeren i MW3, kanskje det blir en positiv overraskelse.
"You can't just beat the other guy. You have to leave a lasting impression in their minds so they never want to see you again." - Abraham Lincoln
  • 0
Siterer Parius:
Blir spennende å se hva de gjør med multiplayeren i MW3, kanskje det blir en positiv overraskelse.


Det er jo noen andre som lager onlinen denne gangen så, overrasker ikke om det er litt annerledes
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Infinity Ward har nok en finger i spillet de også. De har fortsatt mye av kontrollen på serien. Tror nesten de andre studioene "jobber" for IW.
"You can't just beat the other guy. You have to leave a lasting impression in their minds so they never want to see you again." - Abraham Lincoln
  • 0
Siterer Dtno:
Call Of Battlefield anyone ? Ville vert heilt genialt med call of duty sin gameplay og så lyden, banene, og resten fra battlefield

BTW noen nyheter om MW3 skal forsette historien fra 2'ern eller blir spillet om Ghost?


"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer simidude:
Citerer Dtno:
Call Of Battlefield anyone ? Ville vert heilt genialt med call of duty sin gameplay og så lyden, banene, og resten fra battlefield

BTW noen nyheter om MW3 skal forsette historien fra 2'ern eller blir spillet om Ghost?

haha, bitches don't know about my trolling.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Antar spillet har ett form for flashback-mission med Ghost siden jeg er 99% sikker på at vi så han i revealtraileren.
"You can't just beat the other guy. You have to leave a lasting impression in their minds so they never want to see you again." - Abraham Lincoln
  • 0
Er ikke Price eller Soap med?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!