Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Batman Arkham City ~ Offisiell tråd ~


3-ern er annonsert!!
Batman Arkham State!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Vurderer virkelig å kjøpe dette nå. Til Xbox.
Selv om jeg vet at PC versjonen er bedre.
Skal jeg kjøpe dette for 500 kr? Det blir enten dette eller MW3, har ikke råd til både BAC, ACR, og MW3. Har allerede bestillt BF3 og Skyrim.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Det blir enten dette eller MW3


Selvfølgelig tar du Arkham City? Er det noe spørsmål engang?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Selv om jeg vet at PC versjonen er bedre.


En minimal grafikkoppdatering gjør desverre ikke spillet bedre

Siterer Elektro Banana:
3-ern er annonsert!!
Batman Arkham State!


Kan jo håpe. Tviler på at Rocksteadys budsjett og tidsramme fra WB blir stort nok til å lage hele Gotham da Men en oppfølger blir det nok så lenge spillet gjør det bra.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Endret 2011-10-22 20:33 S
Siterer Zyrocz:
Endret 2011-10-22 20:33 S


Bare vent til fireren. Batman Arkham Country.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Batman Arkham Basement blir vel 5'eren.

Wait. I want Batman Arkham Andeby!
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Batman Arkham Basement blir vel 5'eren.

Wait. I want Batman Arkham Andeby!


Batman Asylium
City
State
Country
World
Universe.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Batman Asylium
City
State
Country
World
Universe.


Multiverse.
Real-life.

Er endelig ferdig. WOW, 10/10 vel fortjent.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Bare meg som tviler på Batman: Arkham "et eller annet" 3? Altså, ser ut som de blåste alt kruttet på dette. Jeg mener, bare se på antallet skurker. Er det flere å ta av i et nytt ett, for eksempel?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
vil ha mer batman iallfall, men gjerne en helt ny story! når dere ser slutten på arkham city så merker dere at det ikke er så mye å gjøre for en eventuell oppfølger iallfall.
hvis ikke håper jeg de for engangskyld kan gjøre så det kommer et bra supermanspill
  • 0
Men som ble spurt tidligere i tråden : Kan man styre Catwoman når man vil etter man er ferdig? og btw hva er NewGame +?
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Venom140:
Kan man styre Catwoman når man vil etter man er ferdig?


Japp, er forskjellige punkter rundt i byen hvor du kan skifte mellom Catwoman og Batman når som helst.

Siterer Venom140:
hva er NewGame +?


New game med alle gadgets og oppgraderinger (samt at du kan velge et annet kostyme, hvis du har et)
NG+ er forøvrig bare for de som har gjennomført på normal eller hard, noe jeg syns er bullshit, siden jeg fullførte på easy -.-
  • 0
Kanskje jeg burde starte på dette imorra?
Jeg har vært i bursdag idag, og spilte fifa 12 igår
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Haha Jeg spiller på Normal så skal jeg ta en gjennomføring på hard, så skal jeg låne bort dette spillet og låne Resistance 3 bare for å ha spilt gjennom det å
*MacGyver Theme*
  • 0
"Why is he doing this?!"

"Because he's insane." Elsker Batmans åpenbarhet
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Nettopp reddet reporteren, og jeg er godt i gang med å hjelpe Bane og er godt i gang med å stoppe telefonmorderen jeg ikke husker navnet på, og har akkurat begynt å finne ut om nightwing ens
*MacGyver Theme*
  • 0
utvilsomt beste spillet i år for min del, hvis ikke skyrim blir bedre
men noen her som vet hvor mange telefoner vi må svare Zsasz på for å komme videre? blitt vel ensformig i lengden...
  • 0
Siterer xezopen:
noen her som vet hvor mange telefoner vi må svare Zsasz på for å komme videre?


5-6 hvis du klarer mini-game saken perfekt hver gang.
Ganske sikker på at jeg måtte ta 6 telefoner før jeg fant'n

------

Ferdig med det meste av side-missions nå.
Men det er fremdeles en shitload med Riddler trophies å finne rundtom.
Og de er rimelig mye vanskeligere å få tak i enn i forgjengeren, hvor jeg fant alt i løpet av to døgn med spillet.

Irriterer meg en smule at alle fiender respawner.
Burde vært som i forgjengeren, har man slått dem, så er de borte for godt.
Rimelig kjedelig å plukke ut alle igjen hver gang jeg løper/flyr frem og tilbake i byen for å samle ting.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Irriterer meg en smule at alle fiender respawner.
Burde vært som i forgjengeren, har man slått dem, så er de borte for godt.
Rimelig kjedelig å plukke ut alle igjen hver gang jeg løper/flyr frem og tilbake i byen for å samle ting.

jaja, men jeg synes det ble ganske kjedelig uten noennsomhelst form av fiender riddler trophies er jeg enig i, har holdt på å prøve å få tak i det i ca 5-6 timer til sammen elno nå, og har redda 3 hostages, fyfaen stress ;o
  • 0
Siterer xezopen:
når dere ser slutten på arkham city så merker dere at det ikke er så mye å gjøre for en eventuell oppfølger iallfall.


Nja, om du har fullført "Mystery Man" sidequestet hinter det til en oppfølger.

Siterer Predator:
Bare meg som tviler på Batman: Arkham "et eller annet" 3? Altså, ser ut som de blåste alt kruttet på dette. Jeg mener, bare se på antallet skurker. Er det flere å ta av i et nytt ett, for eksempel?


https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/List_of_characters_i
n_The_Batman#Antagonists
  • 0
Da var historien pløyed gjennom for min del. Et utrolig bra spill, men jeg vil ikke kalle det hverken bedre eller dårligere enn Arkham Asylum. Det har et rikere persongalleri og en lengre historiedel (som det ikke føles som at de strekker ut for mye), gameplayet flyter bedre og Riddler oppgavene er bedre, men stemningen tar ikke like godt tak i meg som i Arkham Asylum. 8/10

Får nesten ta å gjøre ferdig en del side-oppdrag og et par Riddler oppgaver de kommende dagene^^
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Da har jeg og fullført spillet. Gadd ikke å dra ut på fredag, så holdt meg i godstolen og spilte. Lørdagen var jeg ikke hjemme og spilte to timer idag, storyen er ca 9-10 timer, på normal.

Fantastisk spill, spennende story og gode oppdrag som holdt meg underholdt, bossene var kule, og for et rikt persongalleri! Beste spillet hittil i år!

Savnet skurker som; Scarecrow og croc..

9/10
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Selv hadde jeg spilt rundt 15+ timer før jeg fullførte spillet, men jeg gjorde sideoppdrag osv. siden disse er ganske gode. De passer liksom ganske godt inn i selve spillet. Når man gjør et side quest i de fleste spill virker de så meningsløse i forhold til hva du egentlig skal gjøre i historien, men på BAC føles side questene like meningsfulle å gjøre som hovedoppdraga.
  • 0
All diskusjon om endingen bør tas i spoiler.

Spoiler:Jokeren dør for godt, ingen flere tegneserier om han, kanskje TV serier og filmer med han men siden Arkham spillene ikke er spinoff men sann til tegneserien påvirker dette for god.

Men det kan bli en ny Joker da som Harley er gravid (står en positiv gravidhitetstest i ett rom med drakten hennes) og ungen blir oppdratt til å bli som Joker.
  • 0
Siterer NorGaMaGamer:
Spoiler:


Spoiler:Jokern døde vel nylig i tegneseriene og BAC ligger rundt 10 år bak nåtiden. Man scanner et skilt i en av riddle challengsa hvor det står "Founded by Mayor Quincy Sharp November xx 1 også er resten av skiltet ødelagt. Betyr at BAC foregår før nåtiden (om tegneserien alltid har hatt samme årstall som nåtiden) noe som gjør at Jokern kan ha fakea døden sin.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!