Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Værste Boss


I alter echo de er umulige.
Nintendo xD Pwner alle Ninten-do
  • 0
Siterer LillMyChan:
Citerer fanzypanzy:
Emerald weapon på FF7.


Den er jo egentlig rimlig lett da så lenge du har morph materia og knights of all round + undervannsmateria! Cupcake! *erte*

Men Pendance på Final Fantasy X! Åamai!! Så godt som umulig om du ikke bruker Yojimbo.. Jeg prøver nemlig å klare uten Yojimbo, fordi jeg føler det er så juks å bruke han!


Hehe joda, men måtte gå igjenom ganske mange strategier før jeg fant den rette.Men jeg fant en enda bedre strategi enn den du nevner *skryte*. La meg si at den er så bra at jeg aldri kommer til å tape i FF7 igjen*skryte**skryte* trenger ikke mer enn en person på laget heller
This is great banter, it really is.
  • 0
Tror du glemte en "</quote>" der. (:
PS3 kommer for å ta deg, Bill Gates.
  • 0
må nok være den bossen vann-tempelet på zelda n64
  • 0
Siterer pellebob:
må nok være den bossen vann-tempelet på zelda n64


Den er jo lett! Jeg tok den på første forsøk
Men en kar som ikke er så enkel, er The Guardian fra Icewind Dale II! her snakker vi om et gigantreptil på rundt 20 meter, som tåler så og si alt, og som i 19 av 20 tilfeller klarte å banke hele party'et mitt (som var ganske bra) etter å selv ha blitt truffet bare 3-4 ganger... Det var ekstremt frustrerende
Det er bedre å drite seg ut enn å dø av forstoppelse
  • 0
Bowser
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Tar de fleste bossene, men det kan selvsagt ta noen par runder hehe. Men de værste folka er zombiene i Oblivion, blir like skremt hver gang og de tåler så mye.
"Ring ring" Hello. Ohhh, for the last time. I am a dreadlord, NOT a druglord....
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Hehe joda, men måtte gå igjenom ganske mange strategier før jeg fant den rette.Men jeg fant en enda bedre strategi enn den du nevner *skryte*. La meg si at den er så bra at jeg aldri kommer til å tape i FF7 igjen*skryte**skryte* trenger ikke mer enn en person på laget heller


Du hadde ikke hatt lyst til å dele strategien med oss ?
Veni vidi vici
  • 0
Joda såklart enda dette blir litt off topic. Først tar du å setter sammen HP absorb sammen med master summon eller KOR materia. Pass på at du har W-summon også. Da får du ta 2 KOR i kampen, og så mye liv som du tar får også karakteren din tilbake( f.eks 2x8000=16000 HP). Så for at du ikke skal gå tom for MP har du mime på samme karakteren, venter til neste gang det er han/hennes tur og tar mine( uten at noen andre i mellomtiden angriper såklart). Da vil du få ta 2xKOR + at du får 16000hp hver runde uten bruk av MP. Final attack sammen med Phienex vil også hjelpe på siden du da vil få atomatisk fullt liv hvis karakteren din skulle dø.
This is great banter, it really is.
  • 0
Husker særlig siste bossen på Jet Force Gemini når du spilte som hund på N64, må være en av de værste jeg har prøvd og ta... Vis jeg husker rett klarte jeg det kun en gang... antar at den hadde en vanskelighets grad som Sepiroth. Eller hadde jeg store vanskelig heter med Ursula på KH
Enough is enough! I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  • 0
Husker jeg ikke skjønte Jet Force Gemini etter en stund, visste ikke om sider som gamefaqs heller ..
Veni vidi vici
  • 0
Siste bossen på FF8. Klarte den aldri
Hvorfor leser du dette?
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Nå må jeg si Ozma (FF9), prøvde litt igjen. Fremdeles umulig. Kan av en aller annen grunn ikke angripe med Zidane/Yítan. Hva må jeg gjøre for at det skal gå ann?
  • 0
Bossen i vanntempelet er jo lett da
Siste bossen i Jet Force Gemini er ganske vanskelig derimot.
  • 0
Fatman i European extreme,,,,
I¨ll make it worth your while......HAA....GyAAAH
  • 0
  • Yoh
  • Yoh
Hovedbossen i vann-templet i Zelda: Majoras Mask HATE HIM
Konsoller? Xbox 360 - PS3 - Wii - DS - PSP - I got em' all // Crazy GameReactor Batallion (PS3)
  • 0
Siterer snake1mi:
Fatman i European extreme,,,,
På european extreme er jo Ocelot vanskeli gogså da (MGS3 det da, men...)

Men en ting som er litt halveis off-topic er at jeg ble egentlig litt skuffa over sistebossen i KH2, han gikk mye lettere enn forventa.
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Ares i God of War, han var for lett, ikke noe improvisering
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gusj
Siste i Viewtiful Joe 2 er ganske vanskeleg.
Alle bossar i Metroid Prime Hunter fordi eg får så vondt i hendene ><
Dei fleste i dei første Megaman-spela..

Leggje til at siste på Tales of Symphonia var så latterleg lett, den lettaste på spelet. Irriterende med så lette sistebossar...
  • 0
Husker særlig sistebossen på the legend of Zelda : Majoras Maske, Prøvde å ta han uten å bruke Fairy Dairy Mask, gikk aldri
Enough is enough! I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  • 0
Siste bossen i Blinx: The time sweeper, har ikke greid han enda...
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0
Det kan nok ikke egentlig kalles en boss, men det oppdraget på Driv3r som heter "Chase Catalina"! Satt i 6 TIMER før jeg klarte det!!!! Etter å ha prøvd det oppdraget finns det ikke noe negativt ved uttrykket "kvinnfolk bak rattet"...

Og en eller anna boss på Crash Bandicoot tel Ps2 der du flyr. Fikk ikke den til jeg...
|You're only as sick as your secrets|
  • 0
I Prey er de vanskligste bossene synes jeg

Lagt til 2006-10-21 15:19:
I Prey er de vanskligste bossene synes jeg
That's it
  • 0
omishua det første spillet var det en umulig boss på en av de første banene. Det var ikke vært kjøpet
Ich Bin das unske punkse <--- hva enn nå det betyr
  • 0
  • Ole
  • Ole
Første bossen i Onimusha er jo enkel?
The Fun Machine Took A Shit And Died.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!