LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Kjøp av Rock Band 3 Fender Squier


      Så jeg ser at CDON har fått inn Squieren, og har da så smått planer om å starte min gitar-karriere via Rock Band 3 ( Om noen år kan dere skryte om at dere så starten av stjerne, ikke sant ).

      Men det jeg lurer på om den ligger for salg noen andre steder enn CDON, fortrinnvis noe billigere. Ser den ligger på 2699,- så jeg tenker det burde gå an å spare noen hundrelapper.. Har lett litt rundt, men foreløbig er CDON det eneste stedet jeg har sett den.

      Noen Tips?
      The only purpose of life, is to give life purpose!
      • 0
      Har planer om å anskaffe denne etterhvert selv. Hmm... Kan ta en titt og se hva jeg finner de kommende dagene!
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Bra Si ifra om du finner noe av interesse
      The only purpose of life, is to give life purpose!
      • 0
      Da spør jeg bare: Hvor på CDON er det de selger den? Jeg har søkt etter både Squier, Fender, Rock Band osv. osv. og jeg finner den ikke til salg!

      Lol, nesten 8 måneder siden jeg logget inn sist nå, takk for motivasjonen til å logge på igjen!
      Kan det ikke forklares, er det HAX!
      • 0
      Jeg for min del fant den ingen steder i Norske eller utenlandske butikker, og endte opp med Mustangen i stedet... =/
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!