Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~


Det er bare den stander hvis du forhondsbestiller dealen. Det sto på game at den innehold Spillet, Art Bok (hard cover), CD med Soundtrack, Making of DVD, og en DLC med Game guide og Soundtrack

Til da 479 KR
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Nice Tror ikke at jeg gidder å forhåndsbestille når det er så kort igjen til release. Håper at soundtracket blir like bra som i Demon's Souls.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Ja, men hvis du tenker på det så er det like billig OG du får med en BADASS Hard Cover Art-Book
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Onkel Gerda:
Ja, men hvis du tenker på det så er det like billig OG du får med en BADASS Hard Cover Art-Book


Greit, du har overbevist meg. Hvor forhåndbestilte du?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
På game.no , men tror det er det samme om du forhondsbestille på game eller platekompaniet... (men du sparer ca 20 kr på game )
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Bestilt Limited Edition til PS3.
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
Ja, men hvis du tenker på det så er det like billig OG du får med en BADASS Hard Cover Art-Book


Må sjekke hva jeg bestilte...


Lagt til 2011-09-27 17:26:
Det var den party-pakken jeg har bestilt...
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Yeah, er ikke hjemme når pakken skal komme.... Hurray Får jeg hentelapp eller kommer pakken i post kassa?? (Har aldri forhondsbestilt spill fra nett før)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det kommer helt ann på størrelsen til pakken. Har man bare forhåndbestilt spillet havner det i postkassen. Så du kan regne med at det kommer en pakkelapp. (Dette gjelder forøvrig all post^^)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
... Er liksom ikke helt på tråd med posten når det gjelder erfaring Men jeg mister ikke forhondsbestillingen siden jeg er hjemme (skrekkelig tanke)?
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Onkel Gerda:
... Er liksom ikke helt på tråd med posten når det gjelder erfaring Men jeg mister ikke forhondsbestillingen siden jeg er hjemme (skrekkelig tanke)?


Neida. Det blir liggende på posten til man henter det. Ligger i hvertfall 1 eller 2 uker. Etter det vet jeg ikke hva som skjer :
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
blir ikke mer en 2-4 dager
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Bestilte det fra Elkjøp, hadde bestilt det fra Game om jeg ikke fryktet at de kom til å sende standard versjonen.
"*Gjelder så langt lageret rekker"
Skremte meg litt vekk med andre ord.
  • 0
Spillet ser meget spennnede ut og gleder meg til å prøve det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg har begynt å få øynene opp for dette spillet nå.. Lurer på om jeg må kjøpe det når jeg har bursdag, så jeg har en kul RPG å spille til Skyrim kommer.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Jeg leste og så annmeldelsen til IGN, og ble super HPYED! Gleder meg så sinnsykt atjeg er nesten ikke sikker på om jeg gleder meg mest til Skyrim lenger (selv om det er umulig).

Review av Dark Souls av IGN her: http://ps3.ign.com/articles/119/1197278p1.html
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Nice anmeldelse.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Det var en bra annmeldelse! Gjorde meg super gira!
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • Play
  • Play
Anmeldelsene har hyped meg opp og vil med all sannsynlighet stjele 500 kr fra lommeboken min i ettermiddag
  • 0
Siterer Play:
Anmeldelsene har hyped meg opp og vil med all sannsynlighet stjele 500 kr fra lommeboken min i ettermiddag


Enig, men det virker som det er veldig få av oss på GR og da blir det kanskje vanskelig å få hjelp om man setter seg fast på en boss osv... Men tror jeg må prøve det ut, aka kjøpe det, men skal jeg kjøpe det til PS3 eller 360??
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg har opp og ned med dette spillet nå.. Det har lagt under min radar veldig lenge, men jeg savner å ha et kult RPG etter The Witcher, tidligere i år. Men det som er avgjørende er at dette eventuelt tar plassen til Batman: Arkham City, på listen over hva jeg vil kjøpe. Skyrim flyttes aldri av den listen Som student har jeg bare råd til to spill før jul.. Skyrim et, også? Batman eller Dark Souls? Blææææ!

I tillegg er jeg ikke sikker på om jeg er klar for "the hardcoreness" av Dark Souls, og jeg vil jo ikke kjøpe et spill for bare å gi opp etter en liten stund.. Men i tillegg vil jeg også prøve meg.. Fordi det virker sykt kult, grafisk og spill-messig.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Jeg har opp og ned med dette spillet nå.. Det har lagt under min radar veldig lenge, men jeg savner å ha et kult RPG etter The Witcher, tidligere i år. Men det som er avgjørende er at dette eventuelt tar plassen til Batman: Arkham City, på listen over hva jeg vil kjøpe. Skyrim flyttes aldri av den listen Som student har jeg bare råd til to spill før jul.. Skyrim et, også? Batman eller Dark Souls? Blææææ!

I tillegg er jeg ikke sikker på om jeg er klar for "the hardcoreness" av Dark Souls, og jeg vil jo ikke kjøpe et spill for bare å gi opp etter en liten stund.. Men i tillegg vil jeg også prøve meg.. Fordi det virker sykt kult, grafisk og spill-messig.


100% enig med deg. Skyrim må jeg på en måte ha, men for meg står det også mellom Dark Souls og Arkham City. Tror faktisk jeg går for Dark Souls nå, sånn at jeg kan spille det litt og litt og så heller kjøpe Batman senere når det går ned i pris.

Hvilken konsoll skal dere kjøpe/eventuelt kjøpe Dark Souls til?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg har bestilt Dark Souls til Ps3.. Rage kommer faktisk samme dagen, dermed får Xbox'en også kjørt seg.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • Play
  • Play
Skal ha Dark Souls til Ps3.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!