Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~


Siterer Play:
Det trengs ingen nøkkel for adgang til Anor Londo, og Ornstein og Smough er jo i Anor. Du gir ikke mye mening her


Sorry, surra litt der. Uansett, hvordan får man adgang til The Abyss fra New Londo Ruins?
  • 0
Siterer Superdaniel:
Sorry, surra litt der. Uansett, hvordan får man adgang til The Abyss fra New Londo Ruins?


Først må du finne Ingward nede i New Londo. Han gir deg en nøkkel som gjør det mulig å senke vannet i NL. Etter at du har senket vannet får du tilgang til en større del av New Londo, og etter litt leting finner du sikkert inngangen til The Abyss. Huks at du trenger ringen som man får av Sif for å oppholde deg i The Abyss da.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Play
  • Play
Når jeg spiller med online på vil beskjeder/blodflekker, magi, flammen på bålet osv forsvinne eller flimre på skjermen. Er dette et allmenn problem, for bug'en er irriterende nok til at jeg alltid velger å spille offline.


Siterer Superdaniel:
Uansett, hvordan får man adgang til The Abyss fra New Londo Ruins?


Bekjemp Great Grey Wolf Sif og ha på ringen den mister (Covenant of Artorias).
  • 0
Siterer Grallen:
Først må du finne Ingward nede i New Londo. Han gir deg en nøkkel som gjør det mulig å senke vannet i NL. Etter at du har senket vannet får du tilgang til en større del av New Londo, og etter litt leting finner du sikkert inngangen til The Abyss. Huks at du trenger ringen som man får av Sif for å oppholde deg i The Abyss da.


Siterer Play:
Bekjemp Great Grey Wolf Sif og ha på ringen den mister (Covenant of Artorias).


Takker. Jeg har snakket med Ingward, men fikk ingen nøkkel. Kanskje jeg glemte å spørre han.
  • 0
Tror du må ha Lordvessel før han gir den til deg. Er du utålmodig kan du drepe han for å få den.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Hmm! Syns bossen i Valley of Defilement var ganske lett egentlig (DeS). Bare skjøt på han til han døde. Greit med en boss der jeg endelig kunne bruke buen, men han skadet meg jo ikke engang...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Play:
Når jeg spiller med online på vil beskjeder/blodflekker, magi, flammen på bålet osv forsvinne eller flimre på skjermen. Er dette et allmenn problem, for bug'en er irriterende nok til at jeg alltid velger å spille offline.


Jepp, etter patch 1.08 tror jeg alle skal ha de problemene. jeg har begynt å spille offline, det er så jævlig kjedelig når det flikker så. Døde f.eks. mot Quelaag fordi lavaen hun spydde ut ble usynlig.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Jack the Lack of Crack:
Jepp, etter patch 1.08 tror jeg alle skal ha de problemene. jeg har begynt å spille offline, det er så jævlig kjedelig når det flikker så. Døde f.eks. mot Quelaag fordi lavaen hun spydde ut ble usynlig.


Kjipt. Gjelder bare Ps3 versjonen også.
  • 0
Det kan stemme. Uansett er det kjedelig, for spillet er ikke det samme uten å kunne tilkalle hjelp eller å hjelpe andre, legge igjen beskjeder osv.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • Play
  • Play
Hoppet visst over Painted World of Ariamis i NG. Kjekt å oppdage et sted jeg enda ikke hadde utforsket.
  • 0
Føler jeg sliter veldig med Dark Souls akkurat nå. Level 39 etter 40 timers spilletid? Det verste med hele spillet er ikke nødvendigvis å dø, men å miste alle souls-poengene etter å ha tatt en boss. Det er vannvittig vanskelig når man må gjennom et område man ikke har vært før for å komme til en bonfire, gående med titusen souls.
  • 0
Siterer Play:
Hoppet visst over Painted World of Ariamis i NG. Kjekt å oppdage et sted jeg enda ikke hadde utforsket.


Gjorde det samme selv. Var innom der på NG+. Ble på en måte som en gratis Dlc..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer bent_a:
Gjorde det samme selv. Var innom der på NG+. Ble på en måte som en gratis Dlc..

Glad jeg fant det, for det har et av de beste stedene for å farme souls.

Siterer Superdaniel:
Det er vannvittig vanskelig når man må gjennom et område man ikke har vært før for å komme til en bonfire, gående med titusen souls.

Du kan vel bare bruke sjelene rett etter boss'en er tatt? Dersom du ikke har farmet bør du også tenke på å gjøre det. Jeg var vel rundt lvl 100 på mine 40 timer nettopp på grunn av det.
  • 0
Jepp, jeg var også i veldig høyt level min første gang, fordi jeg var så nervøs og ville ha høy vitality og endurance. Hvis det er veldig vanskelig anbefaler jeg, som Play, å farme litt.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Farming tar tid. Finner jeg et passende sted så kanskje prøver jeg meg på det. Har gjort det litt, men blir tidskrevende.

Synes forresten det er merkelig at spillet ikke forteller deg hvilke nøkler og bosser man må ha funnet/bekjempet for å komme seg til nye områder. Jeg måtte f.eks. helt tilbake til Blighttown svampen en gang til, fordi jeg ikke hadde tatt Quelaag første gangen jeg var der. Man må ringe bjellen etter bossen for å komme seg til Sen's Fortress. Likevel må jeg si at områdene og atmosfæren utrolig bra og ulikt verdenen til f.eks. Skyrim. Man må oppdage og bli kjent med omgivelsene. Selvfølgelig gjør man det i Skyrim også, men mangelen på kart er overraskende befriende i Dark Souls.
  • 0
Siterer Superdaniel:
Synes forresten det er merkelig at spillet ikke forteller deg hvilke nøkler og bosser man må ha funnet/bekjempet for å komme seg til nye områder.


Syns du svarer litt på det selv mot slutten.

Siterer Superdaniel:
Man må oppdage og bli kjent med omgivelsene.


Og det er jo nettopp dette som er med på å gjøre Dark Souls til et så bra spill. Man skal måtte utforske, og feile mye, for å komme seg videre. Det skal være vanskelig, og frustrerende å ikke vite hvordan man skal bekjempe en boss, eller komme seg til et nytt sted. Og, det er jo dette som gjør belønningen så mye sterkere. Det er ikke ofte jeg har opplevd en så sterk glede i et spill, som når jeg har kommet meg videre i Dark Souls, etter lang tid med prøving og feiling.
Hei.
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Superdaniel:
Farming tar tid.


Nah. Har du spilt MMORPG før så er dette bare barnemat i forhold. Spill litt musikk mens du spiller så går det unna.

Siterer Superdaniel:
Man må oppdage og bli kjent med omgivelsene.


Foruten Zelda, så har jeg ikke hatt et annet spill som er mer oppmuntrende til utforskning enn Dark/Demon's souls. Liker hvordan du selv må sette sammen historien og komme med egne teorier, for det er ikke mange spill som gjør det slik. Hver eneste ting du finner i spillet blir interessant, for den kan inneholde mer informasjon, og derfor bli en ekstra brikke å legge til puslespillet som er historien.
  • 0
  • Play
  • Play
500k souls på 50 min i NG uten Covetous Silver Serpent Ring. Liker Painted World mer og mer.
  • 0
  • Play
  • Play
Damn, hvorfor har jeg alltid valgt å ta Smough til slutt? Ornstein var jo barnemat aleine..
  • 0
Startet på en ny karakter i stad, og det første jeg gjorde var å løpe inn i Catacombs og inn til Gravelord Nito for å bli med i gjengen hans, kun for å få tak i Gravelord Sword. Det sverdet herjer helt ekstremt. Med et R2-angrep med sverdet i begge hender tok jeg over halve livet til Capra Demon. Det blir jo nesten litt for lett!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
vel faen, jeg hater det spillet her... jeg dør hvert femte JÆVLA minutt!
u mad bro?
  • 0
Siterer peanut-butter-yummy:
vel faen, jeg hater det spillet her... jeg dør hvert femte JÆVLA minutt!


Heheh. Har ikke spilt det selv, men har jo hørt at det er utrolig vanskelig. Don`t give up!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer peanut-butter-yummy:
vel faen, jeg hater det spillet her... jeg dør hvert femte JÆVLA minutt!

Hvor er det du konstant dauer da?


Siterer Jack the Lack of Crack:
Med et R2-angrep med sverdet i begge hender tok jeg over halve livet til Capra Demon. Det blir jo nesten litt for lett!


Hvor mye tar angrepet av holdbarheten? Angrepet også bedre enn R2 til Dragon Greatsword?

Selv har jeg funnet kjærlighet med Washing Pole. Lang og rask. Bygger opp karakteren basert på denne
  • 0
Vet faktisk ikke hvor mye holdbarhet det tar. Vet at den starter med 600/600, som er ganske bra. Skal få sjekket det!

Haha, deilig karakter! 80 vitality?! Det må være umulig å drepe deg når du er ferdig med den!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • Play
  • Play
Washing Pole har D i strength og dexterity, som er nokså lavt. Tenkte da det ville være bedre å forlate str og dex på minimumskravet, og heller pumpe resten i vitality for å kompensere for lav defence. Er for øyeblikket i SL 109, og merker jeg kan være ganske så skjødesløs grunnet den høye helsen. Kommer godt med når jeg øver på å parere fienden, som raskt har vist seg å ikke være en av mine sterke sider
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!