Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~


Beste tipset til de som sliter er å fokusere på rulling og sirkling, istede for blokkering.
De fleste fiender og bosser er så trege at man lett kan unngå angrep, og eventuelt gå bak dem.
Fungerte på nesten alle bossene jeg har tatt så langt (mangler fire).

Siterer Finalfantasyfrelst:
Noen andre som ikke får koblet seg til dark souls 2 servern? ;ss
Må spille offline pga dette,


Leste et sted at de ikke hadde startet serverne enda, for at alle skulle kunne starte med PVP samtidig. Men hvis de fremdeles er nede, er det noe som ikke stemmer.
Jeg har spilt frakoblet hele tiden, så jeg vet ikke om de virker eller ei.
  • 0
Fikk ikke spillet i dag, så jeg har surmult i hele kveld. Hvis den ikke ligger i postkassen i morgen formiddag skal hoder rulle!

Hvordan er det med rulling i spillet? På videoer ser det ut som om figuren beveger seg litt tregere enn i Dark Souls.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Dark souls servern er oppe å går igjen Bare tatt 3 bosser sålangt, og spilt en god del. Den bossen jeg er på nå er jo så satans vanskelig, som vil bli min fjerde.
The D' is silent.
  • 0
Da har jeg fått spilt litt Dark Souls 2! Flott spill!

Har selvfølgelig dødd masse og gjort mange dumme valg og feil, men det lærer man vel av.

Spoilers angående en liten greie helt i starten av spillet:
Spoiler:Den lille runde steinen man finner i starten som jeg regner med at man kan putte i det redet og få noe annet tilbake klarte jeg selvfølgelig å klikke "use" på ved et uhell så da ble den borte! Noen som vet hva man får om man legger den i redet?

Jo og hvis jeg med et uhell angrep en "snill" dude (fordi jeg var stressa og trodde han var slem) hvordan kan jeg få han til å ikke være sint på meg mer?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Crazy Kraken:
Jo og hvis jeg med et uhell angrep en "snill" dude (fordi jeg var stressa og trodde han var slem) hvordan kan jeg få han til å ikke være sint på meg mer?


Du må begynne på nytt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Du må begynne på nytt.


Helvete

Lagt til 2014-03-15 10:13:
Bare for å klargjøre. Det er en snill dude rett ved de 4-5 ballistaene i det lille rommet? Ikke så langt fra det 2. bålet i den forlatte borgen.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer gnyg:
Siterer Crazy Kraken:Jo og hvis jeg med et uhell angrep en "snill" dude (fordi jeg var stressa og trodde han var slem) hvordan kan jeg få han til å ikke være sint på meg mer?

Du må begynne på nytt.


Hvis du dreper en NPC ved et uhell så kan de gjenopplives på et senere tidspunkt, og de vil da være snille igjen. Bare vent en stund (dra til andre områder) så dukker det opp en gravstein der de sto. Da kan du betale en viss sum sjeler for at de skal komme tilbake.
Vet ikke om det gjelder for alle NPCer, men det har fungert med de to jeg drepte, fordi jeg trodde de var fiender.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Hvis du dreper en NPC ved et uhell så kan de gjenopplives på et senere tidspunkt, og de vil da være snille igjen. Bare vent en stund (dra til andre områder) så dukker det opp en gravstein der de sto. Da kan du betale en viss sum sjeler for at de skal komme tilbake.
Vet ikke om det gjelder for alle NPCer, men det har fungert med de to jeg drepte, fordi jeg trodde de var fiender.


Nice! Da gjør jeg det! Må bare drepe han først...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Nå har ikke jeg runda spillet enda, men noen som er enig med at Spoiler:Belfry gargoyle er den vanskligste bossen i spillet?.

Klarte akkurat å ta den, men var ikke lett..
The D' is silent.
  • 0
Hoho, kom akkurat til første bossen i spillet, har ikke mer healing items, og jeg har død så mye at den Ohe-Shotter meg uansett. Dessuten gidder jeg ikke farme sjeler til Human Effigy.

Damn, det er deilig å være tilbake i Dark Souls-universet.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Hvilken klasse valgte dere?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Jack the Lack of Crack:
Hvilken klasse valgte dere?


Jeg valgte ridderklassen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Hvilken klasse valgte dere?


Bandit! Så ut som det var det beste valget om jeg ønsket å bruke bue, og det gjør jeg jo! Liker at buen er mye bedre i DS2 enn i 1ern. Spillet er fremdeles grisevanskelig men jeg føler at jeg faktisk kan bruke buen til noe fornuftig, i forhold til 1ern.

Har enda ikke kommet til første boss. Har ikke fått spilt så mye og når jeg spiller så tar jeg meg good tid. Deilig å være tilbake i DS modus!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg var litt småcocky og valgte swordsman.
Til dere som hatet Blighttown... Prepare yourselves!
Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
  • 0
Noen som vet hvem han hvite ridderen som sitter ved et tre helt i begynnelsen av spillet er? Jeg ble nysgjerrig og drepte han. Fikk et helt ok sverd, men lurer på om jeg kanskje skulle latt han leve. Uansett så har jeg møtt på enda en litt senere i spillet. Lurer på om dette er samme karen eller om det bare er en annen. Han sitter nå ihvertfall bare der uten å angripe meg, så jeg lot han leve. Men vet noen hva greia med disse ridderne er?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer yami kim:
Noen som vet hvem han hvite ridderen som sitter ved et tre helt i begynnelsen av spillet er? Jeg ble nysgjerrig og drepte han. Fikk et helt ok sverd, men lurer på om jeg kanskje skulle latt han leve. Uansett så har jeg møtt på enda en litt senere i spillet. Lurer på om dette er samme karen eller om det bare er en annen. Han sitter nå ihvertfall bare der uten å angripe meg, så jeg lot han leve. Men vet noen hva greia med disse ridderne er?


Ikke enda, men jeg velger å tro at de har en lik effekt som black knights i Dark Souls. Bare at de gir tilsynelatende elendige våpen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Ikke enda, men jeg velger å tro at de har en lik effekt som black knights i Dark Souls. Bare at de gir tilsynelatende elendige våpen.


Hva var det han første droppet? Et Bastardsword?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Crazy Kraken:
Hva var det han første droppet? Et Bastardsword?


Drepte aldri den første. Den andre i festningen drepte jeg, men jeg hadde den fra før.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Drepte aldri den første. Den andre i festningen drepte jeg, men jeg hadde den fra før.


Jeg drepte han første. Var redd for at han skulle "våkne opp" når jeg skulle gå videre, så jeg tenkte det var greit å ta han ut mens jeg hadde kontroll på situasjonen. Tror det var et Bastardsword man fikk. Er ikke sterk nok til å bruke et sånt sverd enda.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg har drept begge 2, etter jeg drepte han ved festningen først. Ikke noe spesielt ved de, hadde det vært en viktig NPC så hadde man vel fått human effigy av de.
The D' is silent.
  • 0
Andre som misliker det nye durability-systemet? Var i avsluttningsfasen av en boss, og plutselig bestemte sverdet mitt seg for å ta kvelden. Heldigvis hadde bossen så lite liv igjen at jeg fikk drept den med skjoldet.

Btw, noen som har et kjekt sted å farme Titanite Shards og Large Titanite Shards? Har en del jeg skulle ha oppgradert.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Er enig grallen, liker heller ikke det nye durability systemet så godt. Sverdet blir mye fortere ødelagt, og tåler mindre. Ville heller likt det gamle og betalt litt sjeler, istedenfor at det fikser seg selv på bonfire.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Nå har ikke jeg runda spillet enda, men noen som er enig med at


Den fighten kan være enkel, eller veldig vanskelig, alt ettersom hvor lang tid du bruker.
Spoiler:Hvis du er treg, må du ta seks gargoyles
Men jeg syns ikke den var vanskelig sammenlignet med et par av de senere bossene. Spesielt en hvor tiden jobber mot deg, mer enn i overnevnte kamp.

Siterer Finalfantasyfrelst:
Jeg har drept begge 2, etter jeg drepte han ved festningen først. Ikke noe spesielt ved de, hadde det vært en viktig NPC så hadde man vel fått human effigy av de.


Har møtt fire så langt, men jeg vet ikke om det er noe spesielt med dem. Har drept alle, men ikke fått noe bra.
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg liker ikke at det er limited respawns på folk... Det gjør at jeg føles spillet sier "hoops, litt vanskelig for deg? Her, litt lettere nå" og jeg sitter å roper "Jeg liker at det er vanskelig! Jeg har lært meg findene nå! Jeg vil prøve mer!" Og jeg har ingen lette fiender å vende tilbake til for å prøve nye våpen og trene på ting..

Jeg finner spillet vanskelig og jeg har brukt mye tid på å komme dit jeg er (ikke langt). Men jeg nyter hver kamp, hver død, hvert området. Det er koselig å spille Dark Souls igjen å ikke vite hva som ligger rundt neste sving
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Jeg liker ikke at det er limited respawns på folk... Det gjør at jeg føles spillet sier "hoops, litt vanskelig for deg? Her, litt lettere nå" og jeg sitter å roper "Jeg liker at det er vanskelig! Jeg har lært meg findene nå! Jeg vil prøve mer!" Og jeg har ingen lette fiender å vende tilbake til for å prøve nye våpen og trene på ting..


Det er en eller annen item du kan brenne i bonfire, for å respawne fiendene i et ønsket område.
Det er også items som gjør dem sterkere.
Husker dog ikke hva de heter.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!