Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~


Siterer Crazy Kraken:
Ja, han som summoner må ihvertfall være kindled form, eller?


Ja, tror det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ahhh. Jo, det må du nok gjøre. Det tenkte jeg jo ikke på.

Riktig , og det selv om vi er i human form og ikke undead?
For begge vi kunne jo summonere andre. Og jeg så jo i tillegg andre sign på bakken som jeg kunne joine. Så må jo være noe annet galt?
  • 0
Siterer Xtord:
For begge vi kunne jo summonere andre. Og jeg så jo i tillegg andre sign på bakken som jeg kunne joine. Så må jo være noe annet galt?


Da høres det ut som noe annet er galt
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Da høres det ut som noe annet er galt

Skjønner. Håper det funker bedre i dag. Er jo utrolig rart at det gikk på mandag. Kan ikke huske å hatt så mye problemer på ds 1,2 eller bloodborne. Men, takk for hjelpen så langt Dette er irriterende.
  • 0
jeg og sirgalahad fikk i hvertfall løst det tilslutt. Faen at vi glemte embered form... synd at det er ikke så lett å få tak i mange av de på starten
Siterer Crazy Kraken:
Og nå sitter jeg fast på Aldrich. Ugh.


Det er der jeg er nå.
-Kill -Loot -Return.
Siterer bent_a:
Det er der jeg er nå.

Lykke til, Aldrich er et lite troll av en boss. Han kan være latterlig enkel eller utrolig frustrerende ut fra hvilke angrep han velger å bruke.
Veni, Vidi, Dormivi
Ja, merket det. Spesielt når pilregnet kommer...
-Kill -Loot -Return.
Siterer bent_a:
Ja, merket det. Spesielt når pilregnet kommer...


Yupp! Da er det bare å løpe som faen. Det var det enste som fungerte for meg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hva syntes dere om den nye DS3 dlc traileren?
The D' is silent.
  • 0
Klarte å ta han i går. Men ble umiddelbart satt på en ny prøve, etter jeg snakket med en gammel røy. Ble transportert til en ny boss... Hadde ikke noe estus igjen, og siden jeg ikke hadde lyst å miste de 50 000 sjeler, brukte jeg homeward bone..
Nå må jeg bare finne ut hvor denne bossen holder til.
-Kill -Loot -Return.
Siterer Finalfantasyfrelst:
Hva syntes dere om den nye DS3 dlc traileren?

I rekkefølge:





(trykket dog på pause når jeg så boss komme, fikk dessverre et glimt men ikke for mye)
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Finalfantasyfrelst:
Hva syntes dere om den nye DS3 dlc traileren?


Har ikke, og kommer ikke til å se den. Det er ikke så lenge til det kommer ut, så jeg skal klare å vente såpass. Har bare sett to skjembilder knyttet til avsløringen av DLCet. Mer blir det forhåpentligvis ikke.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Ny balance patch for våpen kommer med DLCen:
Alt i alt virker det som at de vil buffe tunge våpen litt (noe jeg liker) og nerfe noen av de mer "OP" våpnene.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Improved attack power for Shortsword. In accordance with this fix, critical hit is decreased in order to make critical power the same as present.

Improved motion of normal attack for Ultra Greatswords, Great Hammers and Curved Great Swords.

Decreased stamina depletion when attacking using Ultra Greatswords, Great Hammers, and Greataxes.

Improved attack power for Curved Greatswords.

Decreased motion of normal attack while dashing for Katanas. Improved motion of any other normal attacks.

Improved motion of shield bash skill. In accordance with this fix, stamina consumption has been reduced.

Improved motion of Dagger's Blind Spot skill.

Increased rate at which Frostbite builds up when using Vordt's Great Hammer, Irithyll Straight Sword, and Friede's Great Scythe.

Shortened attack window of Carthus Curved Sword and Dark Sword, Gargoyle Flame Hammer and Follower Sabre.

Improved motion of Crescent Moon Sword's skill, Crescent Blade.

Improved the motion of Moonlight Greatswords's skill, Moonlight Vortex.

Improved FP recovery effect of Executioner's Greatsword.

Fixed so that Frost Blade appears from the beginning of Pontiff Knight Curved Sword skill.

Improved FP decrease effect of Yorshka's Spear skill, Pacify.

Improved motion and the frost effect of Pontiff Knight Great Scythe skill.

Improved motion of normal attack for Greatlance.

Fixed so that poise is applied during Greatlance two-handed attack. 

Fixed so that poise is applied during Dark Hand skill, Lifedrain.

Disabled parry during Pickaxe's two-handed attack.

Improved duration of the Perseverance effect.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Også dette:
"Along with improving correction value for Sharp or Heavy weapons' upgrade, adjusted correction value for Refined weapons' upgrade."

Forhåpentligvis vil dette bety at man får mer valgfrihet. Et av mine største problem med DS3 er at quality build er helt klart den optimale builden i stedet for at alle builds har styrker og svakheter.

I korte trekk virker dette som å være bortimot bare positivt for PvP i DS3 hvis man ser bort fra at magi fortsatt er ubrukelig.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Hadde gjort den feilen at nesten alle karakterene mine er rett etter å ha startet en NG så måtte løpe gjennom Ashes of Ariandel kjapt med den eneste som er jeg ikke har rundet spillet med.

Fikk bare tatt en kjapp titt innom før jeg ga meg men det ser unektelig interessant ut. Gleder meg til å se hva slags våpen og annet rask som ligger og slenger rundtomkring.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Er godt i gang med The Ringed City, den første bossen var ganske fet. Området rett før bossen var ganske trash da, lenge siden jeg har blitt så frustrert av et Souls-spill.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Er godt i gang med The Ringed City, den første bossen var ganske fet. Området rett før bossen var ganske trash da, lenge siden jeg har blitt så frustrert av et Souls-spill.


Skal ta meg en runde senere så får se. Jeg tror jeg skjønner hva du mener med at området var trash Spoiler:fiender som respawner? men tok som sagt bare en kort kikk. Likte dog den visuelle stilen på området.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Spoiler:


Nei, det er litt etter der. Du skjønner det nok når du er der. Det kan selvsagt hende at jeg taklet det på helt feil måte da, og at det surnet opplevelsen litt.

Siterer Lt Mactawish:
Likte dog den visuelle stilen på området.


Yeh, sålangt er det veldig pent.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Spilte litt videre og merker at jeg ikke er fan av å spille gjennom nytt content med en UGS. Den builden jeg har nå er min fjerde karakter som er en quality build jeg lagde for å fokusere mer på våpen (alltid vært en fan av hybrider hadde en for hver type magi først). Utførte en liten ekspedisjon men har til gode å finne bonfire nr2, jeg valgte å rushe litt for å se om jeg fant det men måtte bruke homeward bone når det begynte å bli litt hett rundt ørene.

Med UGS så blir det en del mer trading av skade enn jeg ellers ville likt, spesielt med nye fiender. Tror jeg har en claymore liggende et sted så mulig jeg går over til den for min første playthrough.

Tror dog at jeg venter litt slik at FROM kan fikse FPS problemene med DLCen som har dukket opp på pc. Blir fort frustrerende å få en random FPS-drop eller freeze når man skal time en dodge
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Har kommet til det jeg antar er sistebossen i DLCen, og for en boss det er! Skal ikke forundre meg om den havner på lista over favorittbosser i Souls-serien etterhvert.
Let the voice of love take you higher
  • 0
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...

Spoiler:Spear of the Church bossen er noe av det mest idiotiske jeg har fått servert fra denne serien. Konsepted med at en spiller blir summoned til en bosskamp er vel noe folk har siklet etter siden Mirror Knight i DS2. Men opplevelsen min med det så langt er bare utrolig frustrerende. Det går som regel i de samme taktene, de løper rundt i ring, angriper når det passer dem, og bruker generelt feige triks. Neste gang spiller jeg offline eller bruker dried finger for å få tre fantom. Gank får det bli når opplevelsen blir kokt ned til ren frustrasjon...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Siterer dark samus nemesis:
Spoiler:


Spoiler:Vel, en PvP-boss eksisterte allerede i Demon's Souls, men den var mye mer gjennomført enn det både Mirror Knight og Spear of the Church er. I Dark Souls 3 sitt tilfellet spilte jeg bare til jeg kunne brute force meg gjennom fienden med R1, og da var det gjort på 10 sek. Men er helt enig i at kampen var idiotisk, den hadde vært mye bedre om Painted Guardians ikke konstant dreiv og spawna.

Tok for øvrig sistebossen isted (som var veldig gøy, selv om jeg daua veldig mye), men jeg har noen greier jeg skal gjøre før jeg sier meg helt ferdig med DLCen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Must... not... read... spoilers..
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Fant denne, vet fortsatt ikke helt hvordan jeg skal reagere..
https://www.youtube.com/watch?v=mp28JPs25ek
Ikke noe DLC spoilers, btw, men fortsatt Dark Souls... relatert...
Veni, Vidi, Dormivi

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!