Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

E3 - 2011


Den har en touch-skjerm? Velkommen etter, sier nå jeg.
  • 0
Den har mer enn det. Touch skjermen som er bak som jeg ser gir en helt ny fordel i spill, PS3 aktiv grafikk, den såkalte live menyen, sixaxien, gyroen og HD grafikk.
  • 0
Ikke noe nytt. All den teknologien har blitt brukt før.
  • 0
Siterer fantomena:
Den har mer enn det. Touch skjermen som er bak som jeg ser gir en helt ny fordel i spill, PS3 aktiv grafikk, den såkalte live menyen, sixaxien, gyroen og HD grafikk.


du er lol
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Ursa Minora:
Ikke noe nytt. All den teknologien har blitt brukt før.


Så denne touch skjermen som er bak har blitt brukt fær, i tillegg til PS3 aktig grafikk på en håndholdt spillmaskin?
  • 0
Det at håndholdte spillkonsoller blir kraftigere og kraftigere er bare en naturlig utvikling som unektelig vil skje uansett, og kan ikke sies å være revolusjonerende.

3D uten briller derimot, var det kun et fåtall som hadde sett før Nintendo kom med sin 3DS, og denne teknologien vil man kanskje se på som en selvfølge i alt av spillkonsoller om ti år. Når man kun setter sammen allerede anvendt teknologi på en annen måte, er det ikke en revolusjon, men hvis man er den første til å innføre relativt avansert teknologi til spillmarkedet, ja se da har man en revolusjon.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer fantomena:
Så denne touch skjermen som er bak har blitt brukt fær, i tillegg til PS3 aktig grafikk på en håndholdt spillmaskin?


du er så lol din fanboi
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Citerer fantomena å denne touch skjermen som er bak har blitt brukt fær, i tillegg til PS3 aktig grafikk på en håndholdt spillmaskin?

du er så lol din fanboi


Så nå har ejg blitt en fanboy kun med tanke på at jeg liker NGP bedre enn 3DS?
  • 0
Nei, men at du er seriøs og sier at 3DS'en ikke er noe nyskapende og revolusjonerende, mens du elsker NGP'en og sier at god grafikk på en håndholdt og noe annet piss man har sett før er nyskapende og revolusjonerende.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
JEG synes ikke 3DS er revolusjonerende og unik. Jo, den brillefrie 3D skjermen er ganske unik, men jeg synes den ikke er revolusjonerende i det hele tatt.
  • 0
Fordi du er en Sony fanboy. Bedre å innrømme det enn å fortsette. At du kan sitte hjemme og faktisk si at 3DS ikke er revolusjonerende i det hele tatt, er så vanvittig feil at jeg ikke skjønner det.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Fantomena, synes du 3D uten briller er mindre revolusjonerende enn en touch-skjerm BAK dritten? Har du ikke sett touch-skjermer før? Sony har bare plassert den bak, utgjør ikke akkurat så veldig stor forskjell.
Love will tear us apart.
  • 0
Dessuten liker jeg å se skjermen om jeg skal trykke på den. Vet ikke om jeg er den eneste, men det kan være fordelaktig.
  • 0
Hell yeah. Men det er vel ikke en skjerm, egentlig? Tror det er noen slags sensorer, med mindre jeg er på villspor. Anyways, jeg finner ikke noe unikt med det.
Love will tear us apart.
  • 0
Fordi det ikke er noe revolusjonerende med det. Grafikken er imponerende, ja, men når det gjelder innovasjon, nye tanker og revolusjoner i spill er det vel egentlig ingen som slår Nintendo. fantomena tror det, men han er jo helt på jordet.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Liker til og med spillutvalget til 3DS mye bedre. Storspill som Killzone og Uncharted spiller jeg heller på PS3, ikke NGP.
Love will tear us apart.
  • 0
For hvem vil spille Unharted og Killzone på en liten skjerm når man kan spille det på en flatskjerm TV? Muligheten er der, ikke sant
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hvorfor kan dere ike asre akseptere at i min mening synes jeg at NGP er mer revolusjonerende og unik enn 3DS? Jeg er ingen PS fanboy. JEG liker NGP bedre enn 3DS. Det er DERES mening om dere synes 3DS er mer revolusjonerende og unik enn NGP. Noe jeg ikke synes.

Case closed?
  • 0
Vi forstår bare ikke hvordan du kan synes at NGP er mer revolusjonerende enn 3DS. Makes no sense at all.
Love will tear us apart.
  • 0
Siterer fantomena:
Case closed?


Nei.

Siterer Crazy Sock Knocker:
Hvorfor kan dere ike asre akseptere at i min mening synes jeg at NGP er mer revolusjonerende og unik enn 3DS?


HVORFOR?

Siterer fantomena:
Jeg er ingen PS fanboy


Jo?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
håper vi fårr se black ops 2 på 3E
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer Predator:
Citerer Crazy Sock Knocker:
Hvorfor kan dere ike asre akseptere at i min mening synes jeg at NGP er mer revolusjonerende og unik enn 3DS?


wattehell?
Love will tear us apart.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Siterer fantomena:
Hvorfor kan dere ike asre akseptere at i min mening synes jeg at NGP er mer revolusjonerende og unik enn 3DS? Jeg er ingen PS fanboy. JEG liker NGP bedre enn 3DS. Det er DERES mening om dere synes 3DS er mer revolusjonerende og unik enn NGP. Noe jeg ikke synes.

Case closed?

Herregud den har ikkje komt ut enda så kordan kan du sei at den er bedre en 3DS`?
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Gleder meg til BF3 og MW3 på E3
  • 0
Da setter jeg en strek for NGP vs 3DS diskusjonen i denne tråden. Vil dere fortsette venligst ta det i en egen tråd.


Nå som det nærmer seg E3 synes jeg at alle kan ta seg en tur til vår fantastiske ICR-kanal for hyping. COME ON!
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!