Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed: Revelations ~ Offisiell tråd ~


Elsker at vi får reise tilbake til Masyaf, hovedkvarteret til Assassin's i det første AC spillet. Sikker på at det kommer til å føles utrolig nostalgisk. Dessuten, dette blir vel første gang de har snø i et AC spill også, blir spennende å se hvordan de fikser det. Ser ivertfall bra ut på det ène bildet der.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Snø så ganske sweet ut ja, til en forandring fra røde hustak i Toscana.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Jeg gleder meg, håper de kan gjøre det like bra, om ikke bedre enn med Brotherhood. Håper på en strålende multiplayer igjen
Just kill him with your awesome
  • 0
Multiplayeren skal vist bli litt mer "historieorientert", på et eller annet vis.

Jeg er spent på hvordan den nye Eagle Sense fungerer. Er jo kult at vi får se omtrentelig hvor vakter osv har tenkt seg så vi får sette opp feller Og ikke mindre en 300 forskjellige bombetyper. Tror det blir et heftig spill
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Og ikke mindre en 300 forskjellige bombetyper.


Jeg lurer litt på hvordan de har tenkt det. De må da mene det slik at man kan bruke dem på forskjellige måter, kombineringer og slike ting. F.eks kombinere lysbomber og røykbomber. Hadde vært kult om man kan bruke dem på forskjellige måter, som f.eks å kaste en bombe i luften, som sprenges og sprer mindre bomber, som en mortar.

Blir ivertfall spennende å se, er jo bare en snau måned til E3 nå
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Tipper vi får se Revelations på Sony sin pressekonferanse ettersom både AC2 og Brotherhood ble vist på Sony sin konferanse.
  • 0
Jeez, nå gleder jeg meg virkelig til E3 2011. Så mange bra spill vil bli annonsert + mye saftig nyheter før, i og etter E3. 2011 will kick ass!
What is dead may never die
  • 0
  • 192
  • 192
Fysj, er så himmla lei denne serien! 1ern var bare kjedelig, 2ern var et stort fremskritt, men så et stort tilbakeslag med Brotherhood. Nå kommer enda et som sikkert er helt likt det også... Lag en 3er, og jeg kjøper det kanskje...
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Fysj, er så himmla lei denne serien! 1ern var bare kjedelig, 2ern var et stort fremskritt, men så et stort tilbakeslag med Brotherhood. Nå kommer enda et som sikkert er helt likt det også... Lag en 3er, og jeg kjøper det kanskje...


Da har vi like meninger.
  • 0
lure på om man kan mekke selvmordsbombe.
  • 0
  • 192
  • 192
Sier hele tiden til meg selv at jeg må runde Brotherhood, men får meg bare ikke til gjøre det...
Get ready for a better you
  • 0
Håper at det i multiplayeren har større betydning hvilken karakter du velger. At Knight for eksempel er dårlig til å klartre, men har bedre beskyttelse (pga rustningen) osv. Slike ting. Det kan gjøre det hele mer variert og spennende.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Håper at det i multiplayeren har større betydning hvilken karakter du velger. At Knight for eksempel er dårlig til å klartre, men har bedre beskyttelse (pga rustningen) osv. Slike ting. Det kan gjøre det hele mer variert og spennende.


Det hadde vært utrolig bra!
  • 0
  • 192
  • 192
Enig, men tviler sterkt. Egentlig blåser jeg litt i flerspilleren. Jeg kommer til å kjøpe UC3: DD ene og alene for historiedelen. Blir flerspilleren virkelig bra, vil jeg nok bruke noe tid i den og. Likte godt coop-delen fra Among Thieves.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Enig, men tviler sterkt. Egentlig blåser jeg litt i flerspilleren. Jeg kommer til å kjøpe UC3: DD ene og alene for historiedelen. Blir flerspilleren virkelig bra, vil jeg nok bruke noe tid i den og. Likte godt coop-delen fra Among Thieves.

Ehm...
Dette er Assassin's Creed-tråden.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Kronoz:
Ehm...
Dette er Assassin's Creed-tråden.


Haha, fail!!

Jeg stusset nemlig litt på hvem Knight var i UC-serien, og hvem som kunne bruke en rusting, men antok det var en figur som kom i det tredje spillet, og tenkte ikke mer over det. Jaja, beklager den feilen
Get ready for a better you
  • 0
For de som leter etter musikken i CGI traileren, look no further! Damn, denne sangen er badass. Satt å hørte på den når jeg spiste frokost. En skive med Nugatti har aldri vært så badass før.

WOODKID - Iron
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Bra sang!
  • 0
http://www.xbox360achievements.org/news/news-8705-Assassin-s
-Creed--Revelations--Many-Special-Editions-Detailed-in-Full.html


Det kommer intet mindre enn fem forskjellige utgaver av spillet.
Animus Ed.
Collector's Ed.
Signature Ed.
Special Ed.
Standard.

Tror jeg går for Animus eller Collector's Edition sjøl.
Skulle gjerne hatt med "Artbook" fra Collector's ed. i Animus ed.
Blir nok Animus Edition jeg kjøper uansett.
Jeg har det med å kjøpe de dyreste utgavene av spill jeg ser frem til

Litt kjipt at det ikke følger med en figur denne gangen.
En eldre Ezio hadde gjort seg på den ene høytaleren,
med sitt yngre jeg fra ACII på den andre.
  • 0
5 utgaver? Synes 3 utgaver er nok.
  • 0
Får vel se hvordan det er så kjøper jeg det for å være helt sikker på om det er verdt å kjøpe.
  • 0
Skal kjøpe det, men har ingen forventninger. Eneste ejg håper på er at historien er lengre enn den i Brotherhood.
  • 0
Codex Edition til Brotherhood var kulere.
Men, skal ikke se bort ifra at jeg prøver meg på Animus Edt. denne gangen også
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!