Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed: Revelations ~ Offisiell tråd ~


Noen som kan gi noen Youtube link til denne sangen?
  • 0
Here you go:
WOODKID - Iron
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Liker faktisk mer å høre på sangen i selve traileren enn i Spotify.
  • 0
Traileren er epic da.

Håper virkelig at parkour og klatreanimasjonene er smoothere, bedre, nyere, mer varierte, osv, enn de var i forgjengerne. Like, han hopper på samme måte hele tiden. Det er kjedelig.

Såvidt jeg kan se er kampanimasjonene strålende, men jeg skulle ønske parkour og klatreanimasjonene ble laget fra bånn av.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Håper virkelig at parkour og klatreanimasjonene er smoothere, bedre, nyere, mer varierte, osv, enn de var i forgjengerne. Like, han hopper på samme måte hele tiden. Det er kjedelig.


Er delvis enig. Ser ikke mye feil med de animasjonene de har nå, jeg blir ivertfall ikke skuffet om de ikke gjør noe med det. Men selvsagt hadde det blitt satt stor pris på om det skulle skje noen forandringer.

Siterer fantomena:
Liker faktisk mer å høre på sangen i selve traileren enn i Spotify


Samme her egentlig. Ezio's badassness skinner virkelig gjennom i traileren! Selv hører jeg på den i Itunes, fremfor Spotify, tho. Synes den var totalt verdt å betale for å høre på.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ah, herlig! Ser på multiplayer videoer av det nå, og har lagt merke til at en del parkour animasjoner ser ekstremt mye bedre ut nå! Det er digg ass. Såklart, de kunne vært langt bedre, men det er en forbedring. Ikke store endringer, men nok til at det ser langt bedre ut. Har plutselig startet å glede meg veldig til dette spillet nå.

Lagt til 2011-08-28 10:14:
Hmm.
Se her:
http://www.youtube.com/watch?v=XKBaJN1yDoI&feature=related

Fra 7.9 til 7.12 gjør personen et giga sprang på 2 meter oppover. Hvordan i all verden greier noen å kaste seg 2-3 meter oppover en vegg med bare en hånd?
Jaja, ser bra ut, men det ser veldig merkelig ut også.
  • 0
Er virkelig enda ikek sikker på om jeg skal ha det. Håper de annonserer noe skikkelig bra snart, kanskje prøve betaen som kommer?
  • 0
Buy it. AC er alltid bra.
  • 0
Siterer fantomena:
Er virkelig enda ikek sikker på om jeg skal ha det. Håper de annonserer noe skikkelig bra snart, kanskje prøve betaen som kommer?


Kjøp det. Du kan da ærlig talt ikke være lei av AC at du velger å hoppe over dette, som ser så utrolig kult ut?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Starter på AC2 igjen. Digger det fortsatt.
Btw, kompisen min greide å rote bort AC2 CD'en når han lånte det, så jeg har det kun på den bærbare maskinen min. Den drar det greit, men jeg har veldig lyst til å spille det på den stasjonære, og få utnytte grafikken, osv.
En kompis av meg har en minnepenn på 16 GB. Hvis jeg legger alle AC2 filene fra den bærbare på minnepennen, og overføre de til den stasjonære, vil jeg da kunne spille det, når jeg fjerner minnepennen og har lagret den på PC'en? For man trenger jo ikke CD'en for å spille det.
  • 0
Blir kanskje å kjøpe det senere. Men jeg er faktisk veldig lei gameplayet. Men har en kompis som skal skaffe det. Så enten låner ejg spilelt hos han eller så kjøper jeg det selv når det er billigere og kanskje mer motiver til å spille AC.

Lagt til 2011-08-29 16:24:
Siterer Parkour Gamer:
Buy it. AC er alltid bra.


Hell no! Prøvd Bloodlines til PSP? Sugde balle!
  • 0
-.-'.

Vel, jeg tør å påstå at Bloodlines ikke var helt gjennomført. Men jada, det var ikke bra.
  • 0
Faen dette spillet kommer til å bli sykt. Kan ikke gå glipp av det.
Må bare spørre en kompis av meg om jeg kan låne Brotherhood av han, så jeg kan få med meg oppfølgeren til 2ern (:
AC2 er det beste kuppet jeg noen gang har gjort. 100kr for et av de mest episke spill eventyrene noen gang jo! Fikk lyst til å hylle CDON for det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Faen dette spillet kommer til å bli sykt. Kan ikke gå glipp av det.


Helt enig!
  • 0
Siterer fantomena:
Hell no! Prøvd Bloodlines til PSP? Sugde balle!

Har heldigvis ikke utsatt meg selv for den pinen, men jeg må vel gjøre det en dag for å få det fulle ut av AC-historien. Jeg vet at Bloodlines ikke er viktig, men greit å spille uansett.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Vet ikke hvorfor, men det er et eller annet med Revelations som gjør at jeg rett og slett ikke vil ha det og som gjør at det blir kjedelig bare ved å tenke på spillet. Men skal nok kjøre igjennom historien en eller annen gang. MP delen bryr ejg meg ikke om i det hele tatt. Spilte kanskje kun 1 time i Brotherhood.

Har også prøvd Altair's Chronicles både på DS og iPhone. Ubisoft milking deluxe!
  • 0
Var bloodlines så dårlig? I had fun while playing it
Fem-stjerners medlem
  • 0
Håper bare AC3 blir et hopp frem grafisk.

Ser at de har gått tilbake til den myke, og mer realistiske stilen fra AC 1 i Revelations.
Seriøst. Grafikken i AC2 og Broderhood var platikk-lignende og kunne se rimelig dårlig ut på noen steder.
Mener at AC1 har bedre grafikk, faktisk.
Så, håper dette blir seende ut som de har vist!

Og, at neste spill får en grafisk overhaling. For vi har sett den ca. samme grafikken siden 2007, og det er lov å bevege seg mer framover enn de har gjort hittil.

However, gameplaymessig og historiemessig skinner alle hovedversjonene av spillet, ikke noe utsette på der.
/rant_end
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Siterer djani:
Håper bare AC3 blir et hopp frem grafisk.

Ser at de har gått tilbake til den myke, og mer realistiske stilen fra AC 1 i Revelations.
Seriøst. Grafikken i AC2 og Broderhood var platikk-lignende og kunne se rimelig dårlig ut på noen steder.
Mener at AC1 har bedre grafikk, faktisk.
Så, håper dette blir seende ut som de har vist!

Og, at neste spill får en grafisk overhaling. For vi har sett den ca. samme grafikken siden 2007, og det er lov å bevege seg mer framover enn de har gjort hittil.

However, gameplaymessig og historiemessig skinner alle hovedversjonene av spillet, ikke noe utsette på der.
/rant_end


This,
  • 0
Siterer fantomena:
Vet ikke hvorfor, men det er et eller annet med Revelations som gjør at jeg rett og slett ikke vil ha det og som gjør at det blir kjedelig bare ved å tenke på spillet.

Har til dags dato ikke sett en eneste trailer av spillet utenom den demoen som ble vist på E3. Ikke har jeg planer om å se noe mer heller før spillet kommer ut. Vil ikke ha noen forventninger til det what so ever.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg ser aldri på gameplay eller trailere av spill omtrent.
Da syns jeg det ikke er noe morsomt når jeg først har spillet.
Revelations har jeg kun sett announcement traileren.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer djani:
Håper bare AC3 blir et hopp frem grafisk.

Ser at de har gått tilbake til den myke, og mer realistiske stilen fra AC 1 i Revelations.
Seriøst. Grafikken i AC2 og Broderhood var platikk-lignende og kunne se rimelig dårlig ut på noen steder.
Mener at AC1 har bedre grafikk, faktisk.
Så, håper dette blir seende ut som de har vist!

Og, at neste spill får en grafisk overhaling. For vi har sett den ca. samme grafikken siden 2007, og det er lov å bevege seg mer framover enn de har gjort hittil.

However, gameplaymessig og historiemessig skinner alle hovedversjonene av spillet, ikke noe utsette på der.
/rant_end


Enig i at grafikken i 1'neren nesten var bedre. Den var i det minste mer stemmningsfull! I ACR ser det mye, mye bedre ut. Man ser sollyset i støvet, de har bedre skygger, osv. ACR ser dritpent ut, og ekstremt atmosfærisk ut!
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Enig i at grafikken i 1'neren nesten var bedre. Den var i det minste mer stemmningsfull! I ACR ser det mye, mye bedre ut. Man ser sollyset i støvet, de har bedre skygger, osv. ACR ser dritpent ut, og ekstremt atmosfærisk ut!


Helt enig, AC: R imponerer meg stadig!

Men som djani sa håper jeg AC3 har bedre grafikk!
Men etter det jeg har hørt av Ubisoft, kommer deres fremtidlige spill ikke til å handle om bedre grafikk men om bedre AI.
Som også kunne vært kult!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Wow, fant nettopp ut at et AC spill kommer til PS Vita også!
Awesome!
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Wow, fant nettopp ut at et AC spill kommer til PS Vita også!
Awesome!


Får stadig flere grunner til å vurdere PS Vita, ser det ut til...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!