Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed: Revelations ~ Offisiell tråd ~


Gleder meg selv ekstremt til Vita
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Gleder meg selv ekstremt til Vita


Da er vi to
Og kanskje tre

Når jeg tenker meg om er det sikkert noen tusener
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Kanskje noen millioner ...
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Kanskje noen millioner ...


Tviler. Men skal nok skaffe meg AC til Vita
  • 0
PS3 eiere får tilgang på beta i morgen.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Var nettopp innom mailen min. Og der lå det en invitasjon til betaen med en kode.
  • 0
Siterer fantomena:
Var nettopp innom mailen min. Og der lå det en invitasjon til betaen med en kode.


Me to
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Holder på å laste den ned, as we speak. Snart ferdig nå. Gleder meg til å prøve den. Selv om jeg hovedsaklig gjør det for å få en forsmak på musikken, og se om det er noen nye gameplay ellementer.

EDIT; Har kommet meg inn i betaen nå, selv om serverene ikke åpner før i morgen. Musikken er jævla creepy.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg har lastet ned betaen nå Men serverne er ikke åpne enda. Gleder meg til å teste det ut!
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Skal laste ned betaen ^^ fikk også kode
*MacGyver Theme*
  • 0
Er serverene oppe nå?
  • 0
Siterer fantomena:
Er serverene oppe nå?


Jepp Skal teste det ut nå!

Har tatt "training'en". Helt likt som Brotherhood så og si. Finner ingen match online, så får dessverre ikke testet det fult ut
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Har tatt "training'en". Helt likt som Brotherhood så og si. Finner ingen match online, så får dessverre ikke testet det fult ut


Jeg fant en match tidligere i dag. Utifra det lille jeg har prøvd av onlinen i Brotherhood, var dette rimelig likt. Men tror aldri de hadde planer om å forandre stort på det heller, blir vel mer som en videreføring fra Brotherhood til Revelations. Og så får jo Multiplayeren storymode denne gangen, noe som gjør at jeg sikkert kommer til å bruke det mye mer enn jeg gjorde i Brotherhood.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Starter den ikke i morgen?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Den startet i dag. Man kan laste den ned viá PS+ eller viá epost fra Ubisoft.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Etter å ha spilt en halv match (Ble disconnecta, tror Ubisoft sliter litt med serverene), så syns jeg dette er skrekkelig likt Brotherhood sin MP Ser ut som det eneste de har forandra er HUDen, pluss at de har lagt til noen nye perks.

Jaja, kommer vel til å spille litt til i morgen, få se nærmere på det da.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Etter å ha spilt en halv match (Ble disconnecta, tror Ubisoft sliter litt med serverene), så syns jeg dette er skrekkelig likt Brotherhood sin MP Ser ut som det eneste de har forandra er HUDen, pluss at de har lagt til noen nye perks.

Jaja, kommer vel til å spille litt til i morgen, få se nærmere på det da.


Jeg elsket Betaen, jeg spilte aldri MP på AC:B, men ser ut som jeg blir å spille det i AC:R..
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Er det noen her som blir med å spille Betaen? Har ikke headset tho'. TobbernTvEll på PSN :p
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Klatringen har blitt litt forandra, man klatrer mye fortere.
  • 0
Betaen var sykt skuffende, så blir det kjøp på day 1? Nei.
  • 0
Siterer fantomena:
Betaen var sykt skuffende, så blir det kjøp på day 1? Nei.


Syntes den var fantastisk
Men da spilte ikke jeg MP på Brotherhood..
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Etter noen runder liker jeg nå betaen ganske godt, selv om den er veldig lik Brotherhood sin. Men Ubisoft bør fikse serverene sine. Blir nesten alltid disconnecta, så jeg får ikke expen min.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jeg har fått kode fra UPlay og har mulighet til å laste ned via PS+, men takket være problemer med kontoen min på PSN får jeg ikke prøvd betaen enda.

Er det noen som vet hvor lenge betaen varer?
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Er det noen som vet hvor lenge betaen varer?


Eneste jeg fant på nettet var 11. september. Er ikke helt sikker på det da.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Når ejg kjøper Revelations (so mda blir når spillet er nede i pris). Blir jeg sikkert å gjøre som jeg gjorde i Brotherhood; Runne SP, ta 4 runder i MP og legge spillet på hylla slik at det støver ned.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!