Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

PS Store oppe igjen!


Siden landet har fri i dag tenkte jeg å informere om at PS Store er oppe igjen, dog med litt tekniske problemer som kanskje kan skyldes enorm pågang atm.
  • 0
Wohoo! Mange takk

Lagt til 2011-06-02 10:54:
An error has occurred -_-
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Yeey! Må sjekke ut! Takk for påminnelsen
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Rettet tittel og flyttet til riktig subforum. Dette er ingen blogg (redigerte derfor også ut snakket om at det er en "kort blogg").

For øvrig er det på tide. Jeg kommer ikke inn for øyeblikket dog, men antar det endrer seg om ganske kort tid. En hel verden med hysteriske spillere forsøker vel å komme inn akkurat nå, så det er vel ikke så rart.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Noen som har klart å komme inn?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Ja, det fungerer for meg nå Finner ikke velkommen tilbake-pakka da
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Får bare den samme error koden.
  • 0
Funker for meg her
  • 0
Kommer meg inn, men ingen welcome back enda:/ Krysser fingra for at den kommer i natt eller i morgen tidlig
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
  • Play
  • Play
Jaja, for laste ned iF2 demoen mens eg venter
  • 0
Kommer inn nå.
Noen som vet hva vi må gjøre for å få de gratise spillene vi har krav på?

EDIT:

You may have noticed that the content promised as part of the Welcome Back offer is not yet live. It is currently in the final stages of testing and will be available to download very soon; we'll be sure to let you know when.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Opddaga at jeg kom inn på Store jeg også. Akkurat nå er jeg mest interessert i å laste ned "The Naked City" DLC. Infamous 2 demo frister også.
Nå som episode 4 allerede er tilgjengelig for PC-eiere håper jeg at episode 3 av "Back to the future" snart dukker opp. Jeg kan jo alltids laste ned til PC, men jeg har allerede betalt for alle episodene. Litt irriterende å betale enda en gang.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Har ikke opplevd problemer annet enn at butikken er veldig treg.
  • 0
Det eneste proplemet jeg har oppdaget er at du får opp den erroren iløpet av tiden du er inne på PS Store men, det er bare å trykke igjen og igjen helt til funker.

Jeg fikk vertfall laste ned Burnout Paradise helt gratis fra PS store så jeg er ikke akkurat sint over at jeg ennå ikke har fått welcome back.

Hehe Infamous 2 Demoen var bra så jeg gleder meg over til å få prøvd det.
  • 0
Fikk bare lastet ned et spill av to.. Hvordan får jeg det andre??
Nothing is true, everything is permitted.
  • 0
Til dere som ikke har fått skaffet dere de gratise PS3/PSP spillene, gjør dette (funker på PSP og PS3):


1. Gå i XMB menyen (PS3 menyen).
2. Gå til Kontoadministrasjon.
3. Gå til Transaction Management.
4. Ta Services List.
5. Velg "PlayStation Network Promotions".
6. Velg spillene!

Valgte Wipeout og R&C: Quest for booty. Trenger ikke Dead Nation. Har nok av zombie spill fra før (Black Ops sine zombie moduser, Zombie Apocalypse, Left 4 Dead 2 og Dead Rising).
  • 0
laster ned infamous nå 33%
noen som har et tips om hvilket av de andre spillene jeg bør velge?
Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.
  • 0
Jeg valgte Wipeout! Ganske bra!
Nothing is true, everything is permitted.
  • 0
jadda! datt ut av psn store...infamous 2%
Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.
  • 0
Får lastet ned alle spillene om jeg vil, det inkluderer Super Stardust HD, som akkurat er ferdig å laste ned. Da jeg har en Amerikansk PSN bruker, i tilleg til en Japansk også, og selvsagt en vanlig Europeisk
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Blir nok Dead Nation på meg. Må rydde litt plass på harddisken først.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Er det noen frist for når man må laste ned denne pakken? Har tilbudet på alle tre brukerene mine, men finner ingenting av interesse på PS+, atm. Kan jeg vente med å laste dem ned, eller forvinner de om noen dager/uker?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Kan jeg vente med å laste dem ned, eller forvinner de om noen dager/uker?

Tror jeg så en liten tekst med 24/6 eller noe.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer Noral:
Tror jeg så en liten tekst med 24/6 eller noe.


Ah, right. Googlet litt rundt, ser ut til at det stemmer.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Argh. Jeg får ikke valgt noen PSP spill på den andre kontoen! Det er ikke mulig å klikke på den lengre.
Den sier bare "PSN+" og ikke PSP FREE liten rute på den ene.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!