Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Sly Cooper: Thieves in Time ~ Offisiell tråd ~


Tre ting jeg håper spillet vil inneholde.

1. Den originale trioen. Syns det ble litt rotete med alle de andre, pluss jeg mista litt av sly-feelingen.

2. De samme norske stemmene. Har blitt så vant til de, minner fra barndommen
Dessuten er det en av de bedre dubbene.

3. Clockwork. Han er awesome!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Skal nok ha det, men er ikke sikker på om jeg skal ha det på lanseringsdagen.
  • 0
Har nettopp kjøpt Sly 2: Band of Thieves på Playestation Store. Og så lurte jeg på om noen av dere vet hvordan man får til norsk tale... Jeg får ikke det til
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Siterer Periso:
Har nettopp kjøpt Sly 2: Band of Thieves på Playestation Store. Og så lurte jeg på om noen av dere vet hvordan man får til norsk tale... Jeg får ikke det til
Har du PS3'en (altså systemet) på norsk?
  • 0
Nei, jeg hadde ikke det før. Men nå har jeg det og det funker bra!
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Siterer Periso:
Nei, jeg hadde ikke det før. Men nå har jeg det og det funker bra!
Flott det! Kos deg, skikkelig bra spill! Et av de viktigste grunnene til at jeg gleder meg til Thieves in Time.
  • 0
Gleder meg og håper det blir bra! Band of Thieves er min favoritt fra den første trilogien, og håper at de tar med de gamle norske stemmene derfra
  • 0
Håper jaggu jeg og. Har så godt forhold til de norske stemmene.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Synes det ser skuffende ut. Ser altfor likt ut som forgjengerne, på alle måter.
  • 0
Har det blitt vist så mye da? Kan ikke hukse å ha sett så mye gameplay jeg iallefall.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Av det jeg har sett, i det minste. Dessuten var Sly styggere enn noensinne!
  • 0
Blir fett at Sly Thieves in time starter der Sly 3 slapp.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Denne serien er gode barndomsminner. Angrer på at jeg ikke har kjøpt HD Trilogien av Sly enda....

Toern er favoritten, uten tvil.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
8.0 av IGN.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Kjøper det enten i dag eller i morgen på den amerikanske PS Store for 2120 kr. Likte demoen veldig godt.
  • 0
Siterer fantomena:
...for 2120 kr.


WHAT?!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Laster ned spillet på US Store as we speak. Har ventet i hele 7 år på dette spillet, og skal bli utrolig deilig å endelig spille det. Følelsen kan ikke beskrives.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer fantomena:
Kjøper det enten i dag eller i morgen på den amerikanske PS Store for 2120 kr. Likte demoen veldig godt.


Så mye er det i alle fall ikke verdt.

Tenker jeg kjøper dette om lenge, når prisen er lav og jeg har tid til å spille det. Har spilt gjennom sly 1 og 2 henholdsvis 3 og 2 ganger. Sly 3 har jeg runnet enda flere ganger. Så et nytt tilskudd er ikke å hate.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Oh damn, mente 220 kr.
  • 0
Låner det heller av en kompis. Han SKAL ha det. Liker SLY serien og har hatt gode barndomsminner, men det er andre ting jeg prioriterer mer akkurat nå.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Morsomt at det koster 220 kr på på den amerikanske PS Store der jeg kjøpte det i går, men 299 kr på CDON.no og 348 kr på gamezone.no.
  • 0
Siterer fantomena:
Morsomt at det koster 220 kr på på den amerikanske PS Store der jeg kjøpte det i går, men 299 kr på CDON.no og 348 kr på gamezone.no.


morsomt xD
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer fantomena:
Morsomt at det koster 220 kr på på den amerikanske PS Store der jeg kjøpte det i går, men 299 kr på CDON.no og 348 kr på gamezone.no.


GARANTERER AT DU KOMMER TIL Å KOSE DEG
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!