Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Far Cry 3 ~ Offisiell tråd ~


Siterer Sommerstad97:
Citerer fantomena:Krysser fingrene for at de fokuserer iallfall 75% på singelplayer (håper på mer seff). For jeg driter langt oppi MP.

Ja MP sugde i det forrige.


Det sugde ikke bare. Det var elendig, mildt sagt.
  • 0
Hva er sterkt sagt? Hinsiidet hakkamøkk...?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Far Cry er og blir et SP spill. Ferdig med det.
Bare de ikke har sykdommer, kjedlig mørk jungel og biler som aldri respawner er jeg fornøyd. (Jeg kasta en granat inn i bilen på Far Cry 2 og fikk den aldri tilbake )
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Far Cry er og blir et SP spill. Ferdig med det.

Bare de ikke har sykdommer, kjedlig mørk jungel og biler som aldri respawner er jeg fornøyd. (Jeg kasta en granat inn i bilen på Far Cry 2 og fikk den aldri tilbake )


Mørk jungel FTW!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Er ikke far-sønn on-topic?


nei...

men tilbake til off topic håper ikke fiendene spawner like ofte...
What is dead may never die
  • 0
Håper fiendene bruker LANG tid på å spawne.
  • 0
Siterer fantomena:
Håper fiendene bruker LANG tid på å spawne.

Litt lengre i værtfall
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
De burde fokusere mye mer på singelplayer fordi MP suger hardt.
  • 0
Vet noen om det har kommet mer informasjon om dette?
Feks en free roam multiplayer som i Red Dead hadde ikke vært så dumt?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har vært lite aktivitet her på en ganske så god stund nå.
Vet noen om det har kommet noe nytt?
Hvis det blir så stort som de sier håper jeg det blir en RDR-lignende MP med free-roam osv.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Når erre dette kommer ut til butikken?
Håper btw på like stor verden som i Far Cry 2. Hvis ikke større. Elsker at det ser så fargerikt ut.
Btw, noen som har funnet noe mer info? Synes det ha vært så taust rundt Far Cry 3 i det siste ...
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Håper btw på like stor verden som i Far Cry 2. Hvis ikke større.


Noe av den første informasjonen de meldte fra om var at Far Cry 3 skulle være 10 ganger større en FC2.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Det jeg syntes var best i den gameplay traileren var den cinamatic/dynamik gameplay stilen.
Og jeg elsker han psycho fyren i starten

- Did i ever tell you the definition of insanity...?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Noe av den første informasjonen de meldte fra om var at Far Cry 3 skulle være 10 ganger større en FC2.


10 ganger? Shit!
Da må det være et av de største spilla noensinne da.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Citerer The Cookiemonster:
Noe av den første informasjonen de meldte fra om var at Far Cry 3 skulle være 10 ganger større en FC2.


10 ganger? Shit!
Da må det være et av de største spilla noensinne da.


Fuel er større.
  • 0
Siterer fantomena:
Fuel er større.


Fuel har heller ingen jungel såvidt jeg vet.
Samt at Fuel kun er bilkjøring.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer fantomena:
Fuel er større.


Fuel har heller ingen jungel såvidt jeg vet.
Samt at Fuel kun er bilkjøring.


Nå må du tenke deg om hvor lang tid det ville gått om man hadde transformert Fuel sin verden inn i en Far Cry aktig verden. That's huge!
  • 0
Ja herre, det spillet vil jeg ikke se engang. Hadde blitt alt for mye
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Fuel var kjedelig da.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Fuel var kjedelig da.


Det synes jeg Far Cry 2 også var.
  • 0
La oss holde oss til Far Cry 3 diskusjon her. Andre spill kan diskuteres andre steder.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • 192
  • 192
Tror dere det vil være en sentral connection mellom FC2 og FC3? Syns det jeg har sett av FC3 ser utrolig stilig ut, og har akkurat nå virkelig lyst på spillet. Men har da altså ikke spilt FC2, så jeg lurer bare på om det kan bli et problem, eller om de ikke vil han noe med hverandre uansett?
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Tror dere det vil være en sentral connection mellom FC2 og FC3? Syns det jeg har sett av FC3 ser utrolig stilig ut, og har akkurat nå virkelig lyst på spillet. Men har da altså ikke spilt FC2, så jeg lurer bare på om det kan bli et problem, eller om de ikke vil han noe med hverandre uansett?


Anbefaler deg å sjekke ut Far Cry 2 uansett. Elsket verdenen, utskytningene og grafikken. Kan bli litt mye kjøring innimellom, men FC2 er likevel et gripende og minnesverdig FPS. Synes jeg hvertfall.

Ser frem til Far Cry 3, håper den realistiske feelingen fra forgjengeren fremdeles er intakt.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Det som jeg mislikte mest med FC2 var vell lagring systemet.
(har nettopp begynt å spille det..)
Jeg har bare lagret i starten, og når jeg fikk dra rundt fritt. så døde jeg etter å ha gjort et langt krevene oppdrag.
Og da startet jeg helt fra starten av..mistet motet til å begynne igjen.

Dette er kanskje det problemet jeg håper Ubisoft fikser, også klart de lange bil turene med dårlig oversikt. Men etter gameplay traileren å dømme der det var et helikopter der, og vi kan forhåpentligvis få slike kjøretøy...
Men siden han ikke drepte piloten og stakk av selv...så betyr det at han ikke kan kjøre helikopter?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Dette er et spill jeg gleder meg stort til og er spent på å se både skjermiser og trailere fra Håper det snart kommer mer nytt om spillet
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!