Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Far Cry 3 ~ Offisiell tråd ~


Siterer ElGamer:
Citerer Tommy Kvaernerud:Få øyeblikk i min tid som gamer har vært mer skremmende

Dyrelivet er mer skremmende enn en rekke med horror spill!

Citerer albaga:Utrolig gøy å kjøre også. Ofte jeg dukker opp på de mest utenkelige stedene. Nå er jeg ikke jeg så god sjåfør heller da.

Du sier noe. Veldig glad i å bare hoppe inn i en bil og cruise rundt uten mål og mening. Men bare et lite sekund med uoppmerksomhet og du havner uten for en bru, et fjell eller en skråning.


Hehehe. Jepp, dat feeling.

Forresten synes jeg det er litt skuffende at Vaas ikke har en større rolle i spillet. Han er jo awesome.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Forresten synes jeg det er litt skuffende at Vaas ikke har en større rolle i spillet. Han er jo awesome.


Det var den største skuffelsen med hele spillet. Hadde bare Vaas fått vært med lenger enn det han var, så hadde historien blitt bedre.
  • 0
Da var Far Cry 3 intsallert og headsettet satt opp. Er klar til å spille!
  • 0
Siterer Furon:
Jeg skjønner ikke. Er Handsome Jack gal? For meg så er han bare morsom og ond.


Det er derfor galskapen virker så naturlig.
  • 0
Hva er galt med save-systemet? Dro ut og jaktet ned åtte tapirer, oppgraderte utstyret mitt og satte spillet på pause. Senere, når jeg kom tilbake, var oppgraderingene borte. Wtf?!

Er også ganske irriterende at systemet er såpass "konsollifisert." Jeg liker best å ha kontroll over lagrefilene selv.
  • 0
Siterer Duckislate:
Hva er galt med save-systemet? Dro ut og jaktet ned åtte tapirer, oppgraderte utstyret mitt og satte spillet på pause. Senere, når jeg kom tilbake, var oppgraderingene borte. Wtf?!


Har opplevd det samme, men er desverre sånn det kan være.
  • 0
Bestilte akkuat Far Cry 3 fra Gamezone. Gleder meg som fy. Har 2'ern, men det ble fort kjedelig, noe jeg håper Far Cry 3 ikke blir
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Siterer Almost:
Bestilte akkuat Far Cry 3 fra Gamezone. Gleder meg som fy. Har 2'ern, men det ble fort kjedelig, noe jeg håper Far Cry 3 ikke blir


Du slipper det problemet i 3'ern. Er episk fra start til slutt
  • 0
Spoiler:Tok slutten der jeg blir med Citra, litt skuffende slutt. Så den andre slutten på youtube og likte ikke den heller så veldig godt. Men det har så lite å si i spillets helhet.
  • 0
Jeg er enig, the Zelda guy. Spoiler:Jeg synes ikke noen av dem var noe særlig tilfredsstillende - det var liksom så rett frem. Derfor føltes det også litt rart å skulle free-roame etter avslutningen. Men, men, ellers var det et fantastisk spill.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Likte heller ingen av sluttene. Men så har jeg aldri kommet borti et moderne ubisoft spill med en god slutt.
  • 0
Var også skuffet av sluttene. Men Far Cry 3 er fortsatt et sable bra spill, selv om slutten og generelt sett historien kunne ha blitt gjort bedre.
  • 0
Elsker å hoppe utfor støre høyder og landet i vann.
  • 0
Det er en foss på den første øya hvor man kan hoppe ekstremt høyt, og til tross for at det knapt er en meter vann under går det kjempefint. Var sikker på å dø da jeg så hvor grunt det var, men det var visst ikke noe problem.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
For all del det var et fantastisk spill, 24-25 timer i et spill på åtte dager er noe jeg sjeldent gjør, men når jeg får 50/50 achievements (two to go) og klarer ut dlc'en som nettopp kom ut, blir det nok å ligge på hylla til en evt ny dlc kommer ut.
  • 0
Siterer the Zelda guy:
men når jeg får 50/50 achievements (two to go) og klarer ut dlc'en som nettopp kom ut, blir det nok å ligge på hylla til en evt ny dlc kommer ut.


Kommer fortsatt bare til å spille dette når jeg vil ut på en jungeltur.
  • 0
En annen ting med storyen er at Hoyt ikke burde vært der. Tror spillets historiedel hadde vært mye bedre om de kun hadde fokusert på Vaas som antagonist.
  • 0
Fordelen med å ha med Hoyt er som følgende: Spoiler poiler:Da får man mer variasjon. På Hoyts øy var det mange leiesoldater som ba oss på flere nye våpen og lignende. Det hadde vært kjedelig hvis øy nr. 2 var dekket av pirater den òg. Og hvis man skulle gjort så Vaas var hovedsjefen måtte man endret på karakteren hans for å f.eks. kunne forklare hvorfor det plutselig var leiesoldater, og ikke flere av Vaas' pirater på øy nr. 2.

Men for all del, jeg er enig. Historien var alt for kort til å kunne introdusere Hoyt så sent spør du meg. Vi rakk knapt å få greie på hvem han var før vi Spoiler poiler:drepte ham. Sorry for overdådig bruk av spoiler-funksjonen, kan ikke si annet en at jeg likær'e.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Joda, skjønner det. Syns bare Vaas var for badass til å kun ha rundt 18 minutter i cutscenes :/ Håper det kommer dlc med noe relatert til Vaas!
  • 0
Enig med deg Zelda guy! Fått en DLC med et eller annet om Vaas hadde vært EPISK! Selv om det dessverre ikke er stor sjans for det.
  • 0
Det er synd at Vaas ikke var med så lenge, enig i det. Jeg skulle ønske hele historien i Far Cry 3 hadde vært utført på en litt annen måte. For eksempel var det ganske fett da man Spoiler:infiltrerte gjengen til Hoyt ved å late som at man var en leiesoldat. Det konseptet kunne man ha brodert ut i mye større grad, men i stedet varer det i 2-3 oppdrag, så man rekker jo knapt å ta på seg leiemorderdrakten før man skal ut av den igjen. Historien rushet altfor mye, og det var for lite variasjon.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Sorry for overdådig bruk av spoiler-funksjonen

Heller for mye enn for lite.

Mangler bare tre singleplayer trophies nå før jeg må kaste meg over coop. Finne alle brevene, minst 60 relics og drepe fire fiender med en eksplosjon (som av en eller annen rar grunn ikke skjedde når jeg spilte igjennom spillet, eller ryddet kartet for outposts).
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Historien rushet altfor mye, og det var for lite variasjon


Spesielt i slutten! Hadde de brodert ut den enda mer ville vi fått en helt annen historie som kunne ha blitt noe veldig bra. Dessverre så fikk vi ikke det denne gangen.
  • 0
Da har man fått 50/50 achievements og mangler bare rundt 20 relics for 100% i SP
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Da har man fått 50/50 achievements og mangler bare rundt 20 relics for 100% i SP


Nice Mangler en del med å 50/50 achivments, men får ta det engang jeg har tid
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!