Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Burde utviklere høre mer på folket ?


Det er ingen hemmelighet at utviklere som EA, Ubisoft, Konami, 2k vel alle utviklere egentlig. Kommer med med et eller annet elendig spill en gang i bland men kjedelig konsept, forferdelig historie og horribelt gameplay. Mitt spørsmål er da bør utviklere høre litt mer på de som skal kjøpe spillet nemlig "folket".



Som meste parten blir forklart i ingressen, burde utviklerne svelge stoltheten og åpne opp for spill forslag av folket? Burde ubisoft ha en liten postkasse på nettsidene der gamere kan "poste" hva de har lyst til og se i et spill? Kan vi vanlige folk uten utdanning på den internasjonalt spillutvikling skolen (?) ha ideer til spill som kan selge like bra som
Call of duty, battlefield, Dragon age eller Grand theft auto?



If you ask me? Ja de burde, for alt vi vet har en av oss. Kanskje ikke meg, kanskje ikke deg men en av oss ideen til et utrolig spill som hadde selgt like bra som Call of duty black ops. Men får ikke delt ideen, siden han ikke har fast jobb i Epic games? Det er vel vi som vet bedre en noen andre hva vi har lyst til og se. Men det er vel et problem budsjettet det er en stor risk og høre på en "normal" person fremmfor en som har jobbet i Treyarch i 5 år. But when the stakes are big its when you win big.


Dette var bare noen korte tanker om temaet. Har du noen ideer som du tror kunne gjort seg bra som spill. Eller andre meninger om temaet. Just comment =D



TC FIR3
"1f y0u c4n r34d 7h15, y0u r34||y n33d 70 637 |41d."
  • 0
Lulz, om du har gode ideer til spill burde du kanskje begynne innenfor industrien, om du ikke vil jobbe kan du heller ikke forvente at ideen(e) dine noen gang vil se lyset. Utviklere har lyst til å arbeide med et prosjekt som interesserer de, deres egen ide. De har ikke lyst til at en 14 år gammel unge skal komme å si "jeg vil ha mange eksplosjoner der og et på QTEs der fordi de er så råe!"

Hvorfor skulle noen ville arbeide med ditt prosjekt når de har sitt eget prosjekt?

Utviklerne bør heller ikke høre på "folket" fordi "folket" er idioter. Hadde utviklerne hørt på "folket" hadde vi bare hatt Cod, Bf og AC kloner fordi det er slike spill "folket" spiller.

Du må arbeide med engelsken din btw
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!