Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 12 ~ Offisiell tråd ~


Siterer stianunited:
Her er mitt "5 star skil" lag...

All utenom forsvarsrekka og Rafhina(RM) har 5 stars på skillnivå.. Jeg anbefaler Zlatan så sykt ass! Maskin!


Fordel med link.

Lagt til 2012-01-31 01:01:
Uansett, bygde som jeg sa på forrige side et 442 Bundesliga lag, et lag som jeg nå selger fordi jeg igjen ikke er fornøyd med formasjonen. Usikker om jeg vil kjøpe det på nye igjen men det er bare å vente.

Jeg kjøpte også et 442 Ligue 1 lag som jeg ikke likte og nå selger igjen. Alt i alt kommer jeg til å tjene på hver eneste spillere fordi jeg alltid prøver å være tolmodig å få spillere så billig som mulig.

Håper jeg sitter med en 60k ihvertfall når jeg våkner. Det uten å ha solgt Schweinsteiger. (som går for 20+++ og jeg fikk for under 20k )
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer stianunited:
hadde vært greit det ja :p



Ooooo' nice.

Her har du mine to skill lag;

1. http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#kPuKPsudb
cIYN

(Har Marlos også, men han er i tradepilen for salgs.)

2. http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#bE3jemk7b
cIYP


Lagt til 2012-01-31 15:30:
Whoooops. 1ste linken den skal Raphael Sobis / Wallyson som er på benken være i ST spotten.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
fin fint!

er så digg at man kan ha zlatan siden det bare er robhino og pato gjør jo at han får 9 chm

Lagt til 2012-01-31 15:34:
OG ikke minst cech siden Luiz er den eneste som trenger å ha kjemi med keeperen!

Lagt til 2012-01-31 15:37:
Går det ann å være på webappen til UT og konsollen samtidig ? får bare opp feilmelding, så får ikke multitaska med gode tilbud å være ingame -.-
  • 0
Siterer stianunited:
Går det ann å være på webappen til UT og konsollen samtidig ? får bare opp feilmelding, så får ikke multitaska med gode tilbud å være ingame -.-


Nope, du må velge en. Om du ikke har 2 accounter.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
har ikke det :/ suger.. Har funnet ut en "legit" måte å tjene penger på da :p

vet at dere har xbox så kan fortelle deres måte først.

lag en ekstra bruker. deretter lager dere et fifa lag på denne brukeren, selg alle spillerne uten om et formasjonskort elns.. logg inn på den ordentlige kontoen din, å legg ut et drittkort(brunt) for en pris du husker som er høy nok til at ingen kjøper kortet! si en 1000. nå logger du på den nye kontoen å finner kortet kortet, sender et byttetilbud med det kortet du sparte på å 450(hvis det er dette du fikk for laget ditt). Logger inn på den ordentlige laget ditt, godtar det brune kortet+pengene.. vips så har du fått 450 og et brunt kort..

nå sletter du det nye laget, å lager et nytt lag. grunnen til at du sparer på det brunet på det ordentlig laget er for å legge det kortet ut om og om igjen så du ikke må stresse med nytt brunt kort hele tiden.
  • 0
Den måten tar myyye tid da om du skal tjene 10k+++


Du har jo i skillteamet ditt en 3-4-1-2 formasjon. Hvordan spiller denne? Blir du ofte tatt med buksa nede fordi du bare har 3 bak? Er formasjonen å anbefale?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Du har jo i skillteamet ditt en 3-4-1-2 formasjon. Hvordan spiller denne? Blir du ofte tatt med buksa nede fordi du bare har 3 bak? Er formasjonen å anbefale?


Jeg kan hvertfall si at det blir ikke mange rene bur!

Men dette kompenserer jeg med å score flere mål.. Når jeg vinner en ball i forsvaret, ligget som oftest Zlatan, Pato, og Robihno å venter på ballen på midtstreken.. så det er offensiv glans i en sånn formasjon. De leker seg framover de 3.
men som du sier ja så er det bare 3 i forsvar.. Men Luiz tror jeg må være den beste CB i forhold til pris. beist bra speed.. vet at det bare står 79 i fart, men det er mer. Er vel mer i aks.
men med så mye bra forover så pleier jeg å vinne kamper, men det er fordi jeg scorer mye med laget, fordi det blir mål imot, det skla jeg love deg

Lagt til 2012-01-31 17:34:
beist med bra speed *
  • 0
Lagde ihvertfall laget, 3 ganske awesome forsvarsspillere. Ødelegger Bonucci sin pace det (noe jeg ikke tror den gjør) kan jeg hive inn Abate/Taiwo/Thiago Silva men ingen av de vil få 9chem.

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#bUj8hPihbc
I95


Lagde faktisk hele laget pga Totti
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg hater EA så sykt hardt. Forbanna online møkk.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg hater EA så sykt hardt. Forbanna online møkk.



LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
L
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Dæven jeg sliter med å score mål i H2H nå. Er i 5.divisjon lol. Fra 3 til 5 på en dag. Jeez. Har prøvd å spille med Newcastle, kanskje derfor?

Her er mitt 2.bundesliga bronselag. Jeg bruker laget til bronze nationals turneringen. Spilte en online match og vant 5-4 på ekstra omganger.

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#hmEmhvoB
bcJ2E
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
når kommer updaten på teams?

postet klokka 13:37 , fuck yeah!
  • 0
Siterer gnyg:
Dæven jeg sliter med å score mål i H2H nå. Er i 5.divisjon lol. Fra 3 til 5 på en dag. Jeez. Har prøvd å spille med Newcastle, kanskje derfor?


Prøv Kamerun fikk meg rett fra 4. til 1. med bare opprykk ..

men bytt til 4-4-2, og ta ut han ene spissen(ikke eto'o obv :p)
og sett inn moukandjo sammen med eto'o.. begge raske, og eto'o sin fart og skudd mot 4 stjerner forsvar/keeper er brutal!
  • 0
Siterer xezopen:
når kommer updaten på teams?

postet klokka 13:37 , fuck yeah!


Ifølge twitter; EA will release upgraded players tomorrow + january transfers.

Unconfirmed tho'
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Laget er ikke blitt veldig mye bedre, men jeg har fått ordnet litt med kontrakter osv.
Prøver å få solgt unna noen bronsespillere for 150, men de færreste vil vel ha det Har også kjøpt bla. Downing og Lucas.
Hovedprioriteten nå er å kunne beholde gullspillerene mine og å skaffe mer bredde i laget.

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#efaYmCs7b
cHLq
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg derimot venter tolmodig å få solgt Marlosen min for 210 000 sånn at jeg kan starte mitt nye lag. Skal vise laget jeg har planer for etterhvert, håper det funker og at det blir awesome Har til nå kjøpt 2 spillere og de brukte jeg 60k på, mangler bare 9 stk nå!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Ifølge twitter; EA will release upgraded players tomorrow + january transfers.

Unconfirmed tho'


De ble releaset 1 time siden.

Her er en liste; http://forum.ea.com/uk/posts/list/1348405.page

De sa dette er mest sannsynligvis den siste transfer updaten men kanskje de skviser inn en til i siste liten neste uke. Personlig er jeg skuffet pga de har glemt Taiwo til QPR. En spiller jeg så å si allerede hadde lagd plass til i laget mitt.

Upgrade listen er ikke ute enda, men det er en 87 rated Suarez på markedet. Og hvordan i helvette de har klart å lagd en Suarez som er bedre enn Van Persie og ikke gitt RVP en egen update er 100% retarda.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det høres hemma ut ja. De er like gode sånn omtrent.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Dæven jeg sliter med å score mål i H2H nå. Er i 5.divisjon lol. Fra 3 til 5 på en dag. Jeez. Har prøvd å spille med Newcastle, kanskje derfor?


Haha, jeg sliter med å skru av før jeg har vunnet. Har ikke rykket ned 2 divisjoner på en dag, enda da... Ligger forresten i safezone i 2. divisjon. Tviler på at jeg rykker opp, men det har jo skjedd før. Bare bra med spenning på slutten. ;)

Siterer stianunited:
Prøv Kamerun fikk meg rett fra 4. til 1. med bare opprykk ..


Sikkert greit nok det. Selv spiller jeg bare med lag jeg har et "forhold" til. Og Kamerun er nok ikke der helt enda.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
WHOO! Nå har de faktisk oppgradert Van Persie. (sikkert pga raget fra alle på twitter.) Den er 88Rated og har like gode ratings som på det 88 rated IF kortet, som de har gjort på mange inkl. Suarez.

Nå må jeg bare skaffe meg den nye RVPen til laget jeg lager

Lagt til 2012-02-04 13:49:
Når det er sagt, kommer jeg til å vente en stund med det fordi den går får 200k++ akkuratt nå.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
wtf, har suarez 88? han har da kun 5 mål og 3 assists?...
  • 0
Siterer xezopen:
wtf, har suarez 88? han har da kun 5 mål og 3 assists?...


Nei han ble uppet til 87. Noe som i seg selv er tragisk. Av EA folka som valgte hvem som skulle uppes så gjetter jeg det var noen Liverpool fans. Suarez og Carragher upgrades, LOOOL!. Også får ikke Koncielny en upgrade, tragisk.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer xezopen:
wtf, har suarez 88? han har da kun 5 mål og 3 assists?...


Nei han ble uppet til 87. Noe som i seg selv er tragisk. Av EA folka som valgte hvem som skulle uppes så gjetter jeg det var noen Liverpool fans. Suarez og Carragher upgrades, LOOOL!. Også får ikke Koncielny en upgrade, tragisk.

Carragher faktisk... burde nesten gått ned han
og håper de ikke er ferdig med updates, scholes er ikke med enda
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!