Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 12 ~ Offisiell tråd ~


Hadde nettopp tidenes sluttinnspurt. Spilte mot en sånn driblekødd, som bare går sikk-sakk og tar unaturlige finter over alt. Han fikk en tidlig straffe siden han tok en merkelig vending. Så fikk jeg frem et høyere press, og kommer til sjanser men klarer ikke å sette de. Så får han en straffe til som er helt lik den forrige situasjonen. Og når det stod 85 på klokka begynte jeg å miste håpet på grunn av slapsedribling fra han.

Men så fikk jeg Boateng til å ta en velplassert sklitakling så ballen triller til Pato. Derfra dribler jeg meg gjennom Abidal, og kommer meg fri. Så ladet jeg kanonen og tok et finesse spark fra rundt 35 yards. Den treffer stolpen lengst unna og spretter inn igjen. Og da stod det 90 på klokka. Og ved avspark tuller han bort ballen, og jeg klarer å komme meg fri med Zlatan, og får skutt, men den treffer stanga og ut, men da kom Robinho og stupte frem med hodet og det stod 2 - 2. Herlig følelse, som fort ble litt mindre herlig når jeg så at jeg var 2 poeng unna opprykk til 1. Divisjon...
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
NewAge: Hvordan var det det funket med managere med +3 i kontrakter igjen?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Du bare storer de i klubben også gir de deg +3% (per manager kort) på kontrakter.

Har nå selv 50% så får 50% mer kontrakter per kontrakt kort.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Der ja. Får mer kampverdi rett og slett. Så får å se at jeg har skjønt dette rett. Jeg har nå 4 managere med +3 i kontrakter. Jeg trykket "place in club". Så nå vil det begynne å gå oppover på kontrakter? Ikke at det merkes men..

Det tyske bronselaget mitt klarer å slå lag på Legendary pga god kjemi.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Ikke at det merkes men..



Det vil når du skaffer deg flerne +sølv/bronse managere med + på kontrakter.

Det er ihvertfall en finfin måte å spare penger på over tid.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Spiller mot Napoli på World Class nå. De har utlignet for hvert eneste mål jeg har scort, bortsett fra det jeg nå scorte i det 80. minutt.
Wish me luck. Kjører alle mann i forsvar nå!

Lagt til 2012-02-06 20:05:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAA

Lagt til 2012-02-06 20:05:
Vant 3 - 2
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
på World Class nå.


:/

Why not online?

Lagt til 2012-02-06 23:06:
Oooooog som dere kan se fikk jeg solgt Marlos!

http://gyazo.com/9085779beacf639e0e46ef7434dc7377

88 RVP HERE I COME!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Why not online?

Jeg sucker.

Siterer NewAge:
http://gyazo.com/9085779beacf639e0e46ef7434dc7377

Whoa. Jeg har et par tusen nå.
Kjøpte Balotelli, men la merke til etterpå at han hadde feil formasjon
Skal prøve å selge han for 3-4000 for å få litt for han. Han kosta meg 1400.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det er bare å komme deg i en gyllen posisjon til å score et jødemål. Ja, det er det heter, og det er en hatgruppe på facebook for det. Et jødemål er er altså et mål hvor du sentrer til en ledig spiller i det keeperen til motstanderen er på vei ut. Funker fjell. Etter det så må du bare presse på. Gjerne legg på noen flere mål. Så rager han, kutter nettet og du vinner. WIN WIN!

Vant 4-2 etter et rødt kort tidlig i kampen. Han raget.. I det 117min etter at jeg scorte på en lang gjennombruddspasning på et raskt frispark.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Kjøpte Balotelli, men la merke til etterpå at han hadde feil formasjon


Hvorfor søker du ikke etter riktig formasjon?

Og om han har 3 eller 5 bak får du ikke mye for han. Søskenbarnet mitt kjøpte balotelli i 4-4-2 for 1500, så spørs om du får mye for han i det hele tatt.

Lagt til 2012-02-07 15:36:
Siterer gnyg:
jødemål.


På youtube heter det "tramps", og jeg foretrekker å kalle det et tramp mål fremfor et jødemål. Men selv hater jeg når andre gjør det så jeg gjør det ikke selv. Om ikke de gjør det mot meg, da trampes det så fort som bare faen.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ja. At det heter jødemål er skikkelig diskriminerende forøvrig.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer NewAge:
Hvorfor søker du ikke etter riktig formasjon?


Han var så billig at jeg glemte å se etter
Jeg skulle se et italienere i PL, just for fun.
Satser uansett på at jeg får solgt han med overskudd.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Noen som kan donere noen spillere som de ikke bruker?
Hadde vært konge!!
Send melding, takk på forhånd
  • 0
Hva med å si hvilken konsoll du spiller på?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hva med å si hvilken konsoll du spiller på?


Han spiller på 360.

Siterer nVpiLuckiest:
Noen som kan donere noen spillere som de ikke bruker?
Hadde vært konge!!
Send melding, takk på forhånd



Bare å spør meg på steam om du trenger hjelp, har plenty nå jeg så må bare si ifra der om du vil låne noen eller lignende.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Forøvrig. I stad var jeg i kanonform med Napoli. Etter 6 kamper så var streaken 5-1 W/L ratio. Scorte vel en 20 mål på seks kamper. Det betyr at jeg er i fjerde divisjon igjen
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Forøvrig. I stad var jeg i kanonform med Napoli. Etter 6 kamper så var streaken 5-1 W/L ratio. Scorte vel en 20 mål på seks kamper. Det betyr at jeg er i fjerde divisjon igjen


Gratulerer. Selv spilte jeg noen kamper med Napoli i begynnelsen, men nå klarer jeg det ikke. Veldig treige fremover og 3 forsvarsspillere. Uansett om jeg er Arsenal fan er Chelsea yndlingslaget mitt å være på h2h. Det har faktisk vært yndlingslaget mitt å spille mot venner siden 09 elns, eneste jeg hadde sjangse med
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Har prøvd Chelsea litt. Klarer å skape noen store sjangser og fint spill, men klarer ikke å dominere.

De jeg bruker er hovedsakelig Napoli, Liverpool og Bayern Munchen. Med Napoli spiller jeg storslagen episk fotball. Selvom Liverpool er mitt lag så klarer jeg ikke å utnytte potensialet ordentlig. Og Bayern bruker jeg hvis jeg MÅ og VIL og SKAL videre.. Men fant ut at 5-stjernerslag fra og med 3.divisjon er håpløst. Det er for mange gode med Man.City, Real Madrid osv...
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Holytits!

Bra IF's denne uken, litt skuffet over at RVP ikke er på listen, men Alex Oxlade-Chamberlain og Walcott IF's er ikke noe å klage over. Walcott IF er satt som ST, og en ST med 97+ pace kommer til å bli kvalmt å spille mot.

Ellers kommer Giovinco, Serio Ramos og Diego Lopez til å bli noe dyre tror jeg.

Håper Cissè har gode stats, da jeg vil lage meg et Senegal lag med Ba og Cisse på top.

Lagt til 2012-02-08 14:12:
Her er bilde av de; http://gyazo.com/f926c39af369816d35ecad0ab6a0c522
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
En IF Walcott vil jeg ikke møte. Kan tenke meg at han går for mye. IF C.Ronaldo gikk for 850000 coins sist gang jeg så en.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
IF C.Ronaldo gikk for 850000 coins sist gang jeg så en.


O.o

Så lite? Average prisen på IFen er 1.2mill og SIF er 2.6mill.

Ihverfall ifølge ultimatedb.nl <- En side jeg anbefaler for dere alle.

Gjetter IF Walcott kommer til å gå for 200k elns i begynnelsen og balle ned til rundt 120-150k elns.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer LesMiserable:
Enda en Nene? -_-


Han gjør det tydeligvis bra nå ja
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Haha. Trodde det var mye jeg XD

Noen som har opplevd at motstanderen legger fra seg kontrollen? Spilte med Chelsea i stad. Jeg møtte Barcelona, han var ganske god. Men på stillingen 0-0 så sluttet han å bevege seg. Så jeg hadde ikke noe valg enn å score 3 mål å hale ut tiden. Etter fire kamper så har jeg 2-1-1 i utfall.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Whoooo!

Klarte ikke vente.

http://gyazo.com/05fb6abdb40ac44cf2c66d69187deecb

Ville skaffe meg han så fort som mulig selvom prisen hans sikkert dropper endel iløped av uken/neste uke. Jeg vil spille med han imorgen tidlig!

Har uansett 150k verdt av spillere i tradepilen og et lag jeg sikkert for over 300k om jeg velger å selge det, er veeeldig usikker. Har det men bruker det aldri :/ Men har også brukt ekstremt lang tid på å få det til det nivået det er..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!