Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 12 ~ Offisiell tråd ~


Siterer Royality-indeed:
Har begynt litt med UT nå. Er litt vanskelig å komme i gang.
Haha, men; hvor mye kan man få for Ricardo Carvalho?

Bare søk på navnet på denne siden så kommer markedsprisen atm ;) http://ultimatedb.nl/
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Haha, men; hvor mye kan man få for Ricardo Carvalho?


Lite.

Sjekk ultimatedb.nl eller bare søk rundt på markedet.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
På ultimatedb lå han på 1800, men på markedet lå han på 2500. Fikk han for 200 bare, så kjøpte han for å tjene litt, noe som ikke burde være vanskelig.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Fikk solg Carvalho og Arshavin. tjente 2000 på de til sammen.

Er det mye coins å hente inn på Tournaments? Hvor mye ca?
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
I en vanlig turnerings kamp kan du vel tjene rundt 800 coins tror jeg, kommer ann på hvor mye possesion osv. tror jeg. Usikker men tror det er rundt det. Så normal på de 4 kampene vil du tjene mellom 2-3k pluss turnering bonusen om du vinner den.

På en vanlig kamp så kan du om du har god possesion, har god DNF (did not finish), holder et clean sheet (ikke slippe inn mål) og score 5+mål så kan du tjene over 1k per kamp. Det er så og si alle bonusene du kan få, tror de gjelder i turneringskamper også men tror ikke de blir multiplisert på like mye da.

Sry om dette ble rotete og du ikke skjønte sheit, men må stikke nå. Kan forklare mer om det når jeg kommer hjem om nødvendig.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hadde min beste Fifa dag noensinne på UT, i går. 12 kamper = 12 seire = 3 trofeèr. I flere av kampene lå jeg under 3-0 etter 60-70 min., men det føles betryggende kunne sette inn Lavezzi, Cavani og Krasic hvis ting går galt for Brasil/mini hybrid-laget.
  • 0
haha, jeg kjøpte en av de "happy hour pakkene" med 12 spillere/3 rare. Så fikk jeg Thiago Silva. Så kjøpte jeg en 7500 pakke, og vips, der hadde jeg 2 av han

Lagt til 2012-02-25 02:07:
Det var også rett etter hverandre :p
  • 0
du får mest coins ut av å spille enkeltkamper hvis du ikke er kjempegod. Hvis du greier å vinne turneringene online, så er det anbefalt
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Har begynt en serie på YouTube hvor jeg legger ut montager av de beste sølv spillerne fra hver liga. Jeg begynte med så klart med Tippeligaen som faktisk har noen gode sølv spillere. De var veldig morsomme å spille med og anbefales! ;)

Link: http://www.youtube.com/watch?v=jH5fMpJC1y0&feature=channel_
video_title


Har tenkt å legge ut en montage en gang i måneden på grunn av at det tar en stund å få til laget sammen å kjøpe spillerene, få gode klipp, også redigere. Takknemlig for tilbakemeldinger om hva dere synes.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg skal ikke kjøpe et fifa spill igjen. Jeg sverger.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg skal ikke kjøpe et fifa spill igjen. Jeg sverger.


Joda.
  • 0
Siterer xPlayGamingHD:
Har begynt en serie på YouTube hvor jeg legger ut montager av de beste sølv spillerne fra hver liga. Jeg begynte med så klart med Tippeligaen som faktisk har noen gode sølv spillere. De var veldig morsomme å spille med og anbefales! ;)

Link: http://www.youtube.com/watch?v=jH5fMpJC1y0&feature=channel_
video_title

Har tenkt å legge ut en montage en gang i måneden på grunn av at det tar en stund å få til laget sammen å kjøpe spillerene, få gode klipp, også redigere. Takknemlig for tilbakemeldinger om hva dere synes.


Huseklepp er et must! han er helt konge på fifa
  • 0
Siterer stianunited:
Huseklepp er et must! han er helt konge på fifa


Spiller ikke i Tippeligaen da, men yeah Huseklepp er awesome. Synd prisen hans er fucket nå. Heldigvis har jeg hatthan siden starten.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer stianunited:
Huseklepp er et must! han er helt konge på fifa


Spiller ikke i Tippeligaen da, men yeah Huseklepp er awesome. Synd prisen hans er fucket nå. Heldigvis har jeg hatthan siden starten.


sant, skumleste mest så tenkte jeg et lag fra Norge først

Ja jeg kjøpte han faktisk 4 dager før KSIo sin video, siden jeg lagde et lag basert på norge med noen fra tippeligaen også
  • 0
Starta med Ultimate Team på søndag ellernoe, begyner å få 'litt' bra lag nå
Har bare noen få gode spillere på laget mitt sålang, har Huntelaar og Müller på topp, Cossu som SOM, SDM Frimpong, De Guzman og De Bruyne som indreløpere, Van der Wiel på høyreback, resten er møkk..
  • 0
Siterer xezopen:
Starta med Ultimate Team på søndag ellernoe, begyner å få 'litt' bra lag nå
Har bare noen få gode spillere på laget mitt sålang, har Huntelaar og Müller på topp, Cossu som SOM, SDM Frimpong, De Guzman og De Bruyne som indreløpere, Van der Wiel på høyreback, resten er møkk..


Prøv å skaff deg spillere fra samme liga eller land for å få høyere chemistry.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Prøv å skaff deg spillere fra samme liga eller land for å få høyere chemistry.

ah, takk for tips!
  • 0
http://gyazo.com/6463825cd21bcef83d25c4ab22c86fce

:/

Likte desverre ingen av dem. IF Totti er et beeeeist, men med 60 pace er han vanskelig å bruke desverre. Han burde funket fint som CF, noe som han sikkert gjør bare ikke i en 5212 formasjon.

Grunnen til jeg at jeg brukte 5212 er bare fordi jeg er pisslei alle med 4 bak og 3 bak er vanskelig å både lage og bruke for meg.

Lagt til 2012-03-02 18:54:
Vil anbefale Cavani for alle som vil lage et Serie A lag uten masse driblefanter. En spiller jeg egentlig aldri vurderte å bruke engang, helt til jeg spontan kjøpte han. Ekstremt bra finishing og høyrefot. Og han føles mye raskere enn 84 pace, selvom 84 egentlig er ganske bra.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Møkk lei gull lag -.-

Lagde et Silver team(kommer senere).

Det består hvertfall av en 5-2-1-2(fortsatt:p)

Men jeg har byttet forsvaret og midtbanen, fra det norske laget mitt. Så nå er det Pro League(Belgia) i disse leddene, med Huseklepp som CF, og fortsatt J.King og Elynoussi som ST.. Fortsatt Ørlund i mål siden han ene midstopperen er svensk.
Jeg vet det er null kjemi mellom Huseklepp og de to i midtbanen, men alle har fortsatt 9 i kjemi så har ikke noe å si. Brukte lang tid på å finne er kjapt forsvar, og tilslutt fant jeg Pro League. Midtstopperne har 82-80-78 i pace.. I høyde er de 1.84, 1.88, og 1.92, og dette er jo veldig bra med så god pace(som midtstoppere) og relativt høye som er bra på cornere. Vingbekkene har vel 93 og 90, og en til som reserve med 90. Så dette forsvaret er vanskelig å både trenge i gjennom, ikke bare fordi de er 5(det er jo for det meste 3 eller 3 igjen, på contringer imot.), men også siden de er kjappe og midtstopperne er relativt sterke alle mann.

Som jeg sa, så kommer laget senere.

Laget har en ca verdi på 75k(startoppstillingen, ikke benken).
Har ikke råd enda til å lage noe benk så. Eller har jo et gull lag til en bra pris, men selger ikke de. Grunnen til at jeg bruker sølv nå, er jo pga Silver shield turneringen som gir 3500 til vinneren. Har vel vunntet 4/4 hittil.

Sparer til en IF spiller som egentlig er spiss, men som har 86! i pasning som er utrolig bra for en silver. Så ser jeg at noen har gjort han om til en SM. Så han er min neste spiller. Han går for en 70k+ så jeg må spare litt. Han har 82 i pace, så det sier man jo heller ikke nei takk til, men har for meg ikke så mye å si, siden han skal bare dele ut ballene til mitt norske "Dream team" på topp .

MEN anbefaler alle å ta en titt på laget, og kanskje bli litt inspirert. Jeg anbefaler hvertfall dette laget. Det beste jeg har spilt med(i forhold til at jeg møter silver team selvfølgelig)
  • 0
Siterer stianunited:
Sparer til en IF spiller som egentlig er spiss, men som har 86! i pasning som er utrolig bra for en silver. Så ser jeg at noen har gjort han om til en SM. Så han er min neste spiller. Han går for en 70k+ så jeg må spare litt. Han har 82 i pace, så det sier man jo heller ikke nei takk til, men har for meg ikke så mye å si, siden han skal bare dele ut ballene til mitt norske "Dream team" på topp .


Kan få han til rundt 40k på xbox ihvertfall.



Selv bare eksperimenterer jeg med IFs nå, bygger lag rundt IFs jeg ikke har prøvd og kanskje ikke normalt ville prøvd. Til nå liker jeg IF Pizarro og IF Helder Postiga ihvertfall. IF Sitigu (PSG keeper) er awesome, og har et av de beste kastene jeg er vært borti. Forventet det ikke i det hele tatt men han hev over halve banen. Har kjøpt meg IF Wiese nå som skal testet med en gang jeg får solgt IF Fred for så å kjøpe meg den første IF Naldoen. Sånn at Weiss får 9 chen. Gidder ikke SIF Naldo bare fordi han er nesten 70k dyrere..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Skjønner. Ja det er samme opplegg med Reina, kaster over halve banen. Det er utrolig bra på kontringer!

Ja han jeg skal ha er price-locket av en idiot -.- Han har lagt ut sånn 30 stk til 80 k, så alle bare følger etter :/ .. Men 86 for silver er fortsatt sick!

Lagt til 2012-03-04 14:07:
86 passing *
  • 0
Siterer stianunited:
Skjønner. Ja det er samme opplegg med Reina, kaster over halve banen. Det er utrolig bra på kontringer!

Ja han jeg skal ha er price-locket av en idiot -.- Han har lagt ut sånn 30 stk til 80 k, så alle bare følger etter :/ .. Men 86 for silver er fortsatt sick!

Lagt til 2012-03-04 14:07:
86 passing *


Det er ekstremt bra, men spørs om det er vedt 80k. Men det er vel bare å vente å se..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg har alltid tenkt det har vært en tilfeldighet at jeg alltid taper når det regner i fifa, men nå fikk jeg bevist at jeg er dømt til å tape en hver kamp med regn. Selv en jeg kjørte over fra start til slutt endte jeg opp med å tape 2-0 mot. Alle skudd gikk til helvete, mens han jeg spilte mot kunne skyte som vanlig.

Spilte uavgjort en kamp nå også, men det var rett og slett flaut at jeg ikke vant den. Han hadde bare en sjanse i hele kampen, hvor Nesta selvfølgelig skal tryne, og når skuddet kommer reagerer ikke Abiatti selv om skuddet var på grei lang avstand.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
ORKER IKKE SPILLE MED EGO-NOOBS LENGER!!!!

Søker en norsk pro-blub med god stemning...

Jeg trives på midtbanen og da helst som offensiv midt. Det er der jeg er best og min VP har totalt 90 som COM. Kan også spille overalt på midtbanen, wing og spiss. Spiller ikke keeper eller forsvar da jeg er elendig på det. Er heller ikke veldig god på deff midt, men kan spille der til nød.

Vil spille på et lag hvor pasninger og lagspill er viktigere enn enkelt prestasjoner. Er drittlei egoene på LIVE og vil spille med noen som prøver å gjøre noe bra for hele laget.

Er 21 år og søker helst folk fra 18år og opp.

Send meg meld her eller add meg på live: KussenX

  • 0
Har Fifa 12 fryst på PS3 for noen av dere før? Tenkte jeg skulle ta en Head To Head kamp eller to og rett etter at han jeg spilte mot scorte 1 mål, så frøs spillet -.-
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!