Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 12 ~ Offisiell tråd ~


Spilte fifa i en uke.. så slutta jeg..
  • 0
Siterer NewAge:
gøygøygøy! Fikk andreplassen på KSI's top5 goals of the week http://www.youtube.com/watch?v=OMWTRX2H_eQ&list=UUVtFOytb
RpEvzLjvqGG5gxQ&index=1&feature=plcp

Takket være NVPluckiest som faktisk sendte inn klippet

Så jævlig nice!
  • 0
Siterer xezopen:
Så jævlig nice!


:3
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
gøygøygøy! Fikk andreplassen på KSI's top5 goals of the week


Dude, i'm jelly! KSI er genial!
  • 0
Flere som opplever at EA - serverne har gått tilbake til å være like jævlige som i høst?
  • 0
Haha, ganske ironisk at Liverpool prøver å kjøpe Evra for ørtende gang hos meg på karrieremodus nå...
  • 0
Siterer Royality-indeed:
This team, is beast.


Så nice ut, selvom jeg ikke ser poenget i å ha Altidore fremme, kjøp heller Castaignos (inter) elns. Da får ihvertfall alle 9chem.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ser den, men jeg synes heller Altidore er bedre. Han er sterk, har god skuddfot og er en sterk hodespiller. Stats-messig er han bedre enn Castaignos på alt bortsett fra pace, men 74 er mer enn nok. Han var også billigere!
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Raske fotballspillere?
Når jeg spiller over internett, spiller jeg som regel med et 4-stjerners lag med to raske spisser. F. eks Kamerun med Eto og Moukandjo på topp. Ved en kontring, er det bare å løpe fra forsvarspillerne, sette målvakten ut av spill, og sette ballen i mål.
CSKA Moskva har samme mulighet. Er det noen som vet om 4,5 stjerners og 5 stjerners lag med slike spillere? Har brukt AC Milan før med Robinho og Zlatan på topp. Det er en veldig god kombinasjon. Men skulle gjerne sett et lag med to rendyrka sprintere på topp (altså spurtehastighet og akslerasjon >85).
Forslag? Eg er også åpen for å bruke landslag.
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer torleif:
Raske fotballspillere?


Vil du bare ha spisser? Det er lettere å score på kontringer og fart hvis du har to vinger og en spiss. Eks. Gobbery.

Eksempler med både vinger og spisser:
Frankrike: Ribery (V), Valbuena(V), Remy(S), Benzema(S).
Brasil: Neymar(S), Nilmar(S), Hulk(V).
Argentina: Messi (S), Higuain (S), Lavezzi (V), Aguero (S), Lopez(S), ikke rask, men god)
Bayern München: Gobbery.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Citerer torleif:Raske fotballspillere?

Vil du bare ha spisser? Det er lettere å score på kontringer og fart hvis du har to vinger og en spiss. Eks. Gobbery.

Eksempler med både vinger og spisser:
Frankrike: Ribery (V), Valbuena(V), Remy(S), Benzema(S).
Brasil: Neymar(S), Nilmar(S), Hulk(V).
Argentina: Messi (S), Higuain (S), Lavezzi (V), Aguero (S), Lopez(S), ikke rask, men god)
Bayern München: Gobbery.


Takker. Skal absolutt gi Argentina og Bayern Munchen en sjanse.
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Gud så fett! Det er en turnering som pågår nå. "Longshot Cup" eller noe slikt, der premien er en in-form Honda Men det kule var at jeg ikke hadde noen forventninger til at det skulle gå bra siden jeg meldte meg på med et sølvlag, og det første laget jeg møter er et lag med in-form gullspillere, slike som Nani, Tevez, Kompany og Assou Ekotto. Men så klarer jeg å vinne 3 - 2, hvor jeg setter inn vinnermålet i det 90' minuttet. Har nå kommet til semifinale, etter å ha vunnet 3 - 2 igjen, hvor jeg utlignet til 2 - 2 i det 90' minuttet og senere scorte igjen halveis ut i ET! Makan til gledesrus har jeg sjeldent opplevd!

- Og det morsomme er at jeg bare er i semifinalen...
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Trenger litt hjelp.

Spiller for øyeblikket en karriere med en spiller jeg har laget selv. Det samme gjør Tor Erik. Og Morten.

Er det noen av dere som vet om vi kan importere hverandres be a pro-spillere i en og samme karriere og spille sammen?
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Siterer Kristian:
Trenger litt hjelp.

Spiller for øyeblikket en karriere med en spiller jeg har laget selv. Det samme gjør Tor Erik. Og Morten.

Er det noen av dere som vet om vi kan importere hverandres be a pro-spillere i en og samme karriere og spille sammen?

Tror ikke det går, iallfall aldri hørt noe om det. Kan jo satse på at det blir mulig i FIFA 13, hørtes iallfall ut som det kunne blitt bra!
  • 0
Siterer xezopen:
Citerer Kristian:Trenger litt hjelp.

Spiller for øyeblikket en karriere med en spiller jeg har laget selv. Det samme gjør Tor Erik. Og Morten.

Er det noen av dere som vet om vi kan importere hverandres be a pro-spillere i en og samme karriere og spille sammen?
Tror ikke det går, iallfall aldri hørt noe om det. Kan jo satse på at det blir mulig i FIFA 13, hørtes iallfall ut som det kunne blitt bra!


Virker ikke sånn, nei. Litt skuffende, for en sånn funksjon ville vært &%$$ kult.

Hva med onlinefunksjonene? Noen som vet om det er noen former for kamper der man kan ta med seg flere be a pros i samme match og spille på lag?
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Siterer Kristian:
Hva med onlinefunksjonene? Noen som vet om det er noen former for kamper der man kan ta med seg flere be a pros i samme match og spille på lag?


Dere kan spille clubs?

Da lager dere en klubb og spiller med proene deres mot andre som gjør det samme.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Kristian:Hva med onlinefunksjonene? Noen som vet om det er noen former for kamper der man kan ta med seg flere be a pros i samme match og spille på lag?

Dere kan spille clubs?

Da lager dere en klubb og spiller med proene deres mot andre som gjør det samme.


Kult. Skal teste dette.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Siterer Kristian:
Kult. Skal teste dette.


Dere bør passe på at en av dere tar på seg ansvaret med å styre de spillerne som opprinnelig er komputerstyrte. Det kan bli en stygg affære hvis de spillerne blir kontrollert av komputeren.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Citerer Kristian:Kult. Skal teste dette.

Dere bør passe på at en av dere tar på seg ansvaret med å styre de spillerne som opprinnelig er komputerstyrte. Det kan bli en stygg affære hvis de spillerne blir kontrollert av komputeren.


Takk for tipset! Skal gi en statusrapport når vi får testet.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!