Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Grand Theft Auto V ~ Offisiell tråd ~


Siterer MationMac:
Har lyst på custom-playlist for musikk.
Som Independence FM på PC.


Støtter deg på den gitt! Men alikevel håper jeg at de ikke glemmer de andre radiostasjonene, at de fortsatt har bra musikk! ;)
  • 0
Håper jeg klarer få en favoritt radio kanal, som i de forrige spillene.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Nå burde virkelig Rockstar gi oss en ny trailer, mange screenshots, eller hva som helst! Har snart gått 2 måneder siden traileren og har ikke fått noe nytt heller etter det.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
give new information..
  • 0
Skal bli fantastisk med et nytt GTA-spill. Håper på et litt mer lett og lekent spill, à la San Andreas, fremfor den litt mer tyngre og dystre atmosfæren i GTA IV. Men uansett, jeg er sikker på at Rockstar lager magi ut av denne tittelen òg!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Jack the Lack of Crack:
Håper på et litt mer lett og lekent spill, à la San Andreas, fremfor den litt mer tyngre og dystre atmosfæren i GTA IV.


Det kommer da veldig tydelig fram i traileren. Handlingen i GTA V tar jo sted i San Andreas, til og med.
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Los
  • Los
I og med at de bruker finansproblemer og de økonomiske problemene som bakgrunn vil jeg tro at de går for dystert..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Los:
I og med at de bruker finansproblemer og de økonomiske problemene som bakgrunn vil jeg tro at de går for dystert..


Etter traileren å dømme blir tonen mye lysere enn i GTA IV, i hvert fall. Ser også ut til at man har flere muligheter, med tanke på at flere fly dukker opp i traileren. Det er selvsagt ikke sikkert man kan fly dem selv, men det er godt mulig.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Det kommer da veldig tydelig fram i traileren. Handlingen i GTA V tar jo sted i San Andreas, til og med.


Wehoo. 2012 kommer til å bli et fantastisk år!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
fra den offisiele gta v siden til rockstar:
Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created.

A bold new direction in open-world freedom, storytelling, mission-based gameplay and online multiplayer, Grand Theft Auto V focuses on the pursuit of the almighty dollar in a re-imagined, present day Southern California.

største verden de noen gang har lagd, så større enn red dead redemption? fyfaen gleder meg no sjukt!
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer xezopen:
the largest and most ambitious GAME Rockstar has yet created.


Det er ikke byen som er stor, det er spillet. Det betyr ikke nødvendigvis at byen vil være den største vi har sett. Tviler på at det blir større enn RDR.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Citerer xezopen:
the largest and most ambitious GAME Rockstar has yet created.


Det er ikke byen som er stor, det er spillet. Det betyr ikke nødvendigvis at byen vil være den største vi har sett. Tviler på at det blir større enn RDR.

åja :p
men det er jo ganske mye landområder og sånt, så det kan være mulig, men tviler, RDR var jo enormt!
men får nok høre mer iløpet av slutten ta månden eller i februar forhåpentligvis, sikkler etter mer info
  • 0
Siterer xezopen:
største verden de noen gang har lagd, så større enn red dead redemption? fyfaen gleder meg no sjukt!


RDR var da ikke så stort?
Tok bare jævelig lang tid å ri på hesten...

Men etter teksten å dømme så er det Rockstar North det er snakk om og ikke Rockstar San Diego (som lagde RDR) Så det vil si at GTAV vil bli større en GTA A som etter min mening er det største spillet til Rockstar kompaniet..

Uansett gleder meg, og jeg håper det blir helle San Andreas + kanskje en ekstra øy...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Creteck:
Uansett gleder meg, og jeg håper det blir helle San Andreas + kanskje en ekstra øy...

er iallfall bare los santos som er bekrefta så langt, men rockstar er ekstremt gode til å holde ting hemmelig
tipper vi får mer info neste månde, og at de begyner å slippe de videoa sine som de gjorde med RDR og LA Noire engang i månden om hva vi kan gjøre osv, uansett gleder meg
satser på release i mai ellerno, da rockstar pleier å slippe spillene sine
  • 0
Siterer xezopen:
satser på release i mai ellerno, da rockstar pleier å slippe spillene sine


Rockstar slipper ut Max Payne 3 i den tiden, så på en måte frykter jeg at det blir ut satt til 2013....
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Creteck:
Rockstar slipper ut Max Payne 3 i den tiden, så på en måte frykter jeg at det blir ut satt til 2013....

håper ikke det, da har de iallfall sluppet traileren for tidlig, hater når de annonserer spill over et år før! det gjør ofte så jeg får for store forventinger og blir skuffa
  • 0
Siterer Creteck:
Men etter teksten å dømme så er det Rockstar North det er snakk om og ikke Rockstar San Diego (som lagde RDR)

Det står på RDR "from the makers/producers of GTA.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Citerer Creteck:
Men etter teksten å dømme så er det Rockstar North det er snakk om og ikke Rockstar San Diego (som lagde RDR)

Det står på RDR "from the makers/producers of GTA.


Det er faktisk et samarbeid mellom Rockstar: San Diego, North, Leeds, NYC, New England og Lincoln...

GTAIV ble laget av: North, NYC, Lincoln

San Diego var allerede i produksjon av RDR i denne tiden (tror jeg)

Så etter GTA: Episodes of Liberty City (2009) begynte R* North med utviklingen av GTAV og samarbeidet med San Diego! (RDR)

(dette er min tolkning av hva som har skjedd hos Rockstar siden GTAIV)
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Creteck:
Citerer Elektro Banana:
Citerer Creteck:
Men etter teksten å dømme så er det Rockstar North det er snakk om og ikke Rockstar San Diego (som lagde RDR)

Det står på RDR "from the makers/producers of GTA.


Det er faktisk et samarbeid mellom Rockstar: San Diego, North, Leeds, NYC, New England og Lincoln...

GTAIV ble laget av: North, NYC, Lincoln

San Diego var allerede i produksjon av RDR i denne tiden (tror jeg)

Så etter GTA: Episodes of Liberty City (2009) begynte R* North med utviklingen av GTAV og samarbeidet med San Diego! (RDR)

(dette er min tolkning av hva som har skjedd hos Rockstar siden GTAIV)


Kul historie bror
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Faen a, når får vi høre mer? Vil se gameplay...
E3 føles veldig lenge til nå :/
  • 0
Siterer xezopen:
Faen a, når får vi høre mer? Vil se gameplay...
E3 føles veldig lenge til nå :/


Enig med deg der, gått vel lenge siden første trailer nå. Som stor fan av GTA-serien håper jeg virkelig mer informasjon kommer snart, et nytt GTA-spill blir herlig!
  • 0
Siterer LenaGangstah:
Enig med deg der, gått vel lenge siden første trailer nå. Som stor fan av GTA-serien håper jeg virkelig mer informasjon kommer snart, et nytt GTA-spill blir herlig!

Sjæl, elsker gta!
Huff, hater at Rockstar er så hemmelighetsfulle
  • 0
Siterer xezopen:
Huff, hater at Rockstar er så hemmelighetsfulle


Er så enig!
  • 0
Tror nok Sleeping Dogs utviklerene er jævli glad Rockstar holder kjeft om spillet sitt.
Men hvem vet, kanskje det dukker opp en ny trailer og info rett før Sleeping Dogs slippes akkurat som den første traileren ble sluppet rett før SR3 ble lansert.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!