Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Grand Theft Auto V ~ Offisiell tråd ~


2 Nye screenshots idag, og de har uttalt at det er en stund til det kommer mer info tydeligvis(?)... Goddamnit Rockstar
  • 0
Herlig og gleder meg bare mer og mer til spillet dukker opp
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Begynner å bli litt utålmodig nå gitt.. Men fy dæven å morro det blir!
  • 0
Håper Rockstar ikke glemmer å ha med noen funny cheatcodes, de som var i GTA 4 var heller kjedelige. Jeg krever flygende biler!
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
  • 0
Håper jetpack returnerer!
  • 0
Siterer pekey:
Håper Rockstar ikke glemmer å ha med noen funny cheatcodes, de som var i GTA 4 var heller kjedelige. Jeg krever flygende biler!


Enig! Og om man ikke liker cheats så bruker man dem ikke, men ikke vits i å klage på cheat codes som ikke er realistiske.

Jeg vil også ha våpen systemet fra RDR. Der man ikke bare har en pistol osv, men kan ha alle på en gang. Det er nok mer urealstisk, men mye gøyere!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
/agreed på ditta der me at urealisme kan vær mykje kjekkere ;P
  • 0
<quote author="Vado">/agreed på ditta der me at urealisme kan vær mykje kjekkere ;P</quote

Yeah!
En annen mulighet er jo å la spilleren velge om han vil ha det realistisk eller mulig.
Slik som i Mafia 2 kunne man ha 2 forskjellige typer av kjørefysikk. Den vanlige var mer slik vi har sett før i GTA/ saints Row etc, mens den andre var mer realistisk for de spillerene som ønsket det.
Så det er vel muligheter at de kanskje låner litt derifra ettersom det også er rykter om at mange av Mafia utviklerene hjelper til med GTA V.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Vado:
/agreed på ditta der me at urealisme kan vær mykje kjekkere ;P


Jeg vet ikke, jeg likte GTA IV. Og da spesielt bil fysikken. Men som Elektro sier hadde det vært kult med å få velge kjøre fysikken. (dessverre tror jeg dette kan komme i veien for MP utviklingen)

Om jeg kunne ha bestemt meg, så vill jeg at GTA V skal ha Max payne 3s gameplay og animasjoner, GTA IVs bil fysikk og fysikk generelt, RDRs Åpne landskaper og San Andreas sin karakter utvikling (om man trener blir man sterkere osv..) og så klart helle San Andreas øya + en ekstra øy :3
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
^what he said.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
enig me bilfysikken på GTAIV, for den er veldig urealistisk (biler som sprenger f.eks.)
  • 0
  • Los
  • Los
Red Dead ble sluppet i Mai.
L.A Noire ble sluppet i.....Mai.
Max Payne 3 ble sluppet i...trenger vi en trommevirvel?...Mai.

GTA 5 blir sluppet i.... om jeg skulle tippet, og som jeg har sagt lenge: MAI!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
2 Timer igjen til trailer 2 nå...
  • 0
Siterer NewAge:
http://www.youtube.com/watch?v=Vzue74y7A84&feature=youtu.be
&a


Over 50.000 likes og traileren har ligget ute i litt over to timer. Juhuu
  • 0
Tam trailer. Gleder meg til spillet, men det kommet nok til å spilles helt likt som GTA IV, men tre karakterer og størrelsen på spillet er absolutt spennende, gleder meg!
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Traileren var jo egentlig ganske kjedelig. Tror jeg har mistet mye av interessen for GTA.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Grafikken, noen????

GTA IV ser jo nesten bedre ut.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
INGEN som er enige med meg eller? DET SER JO GRISESTYGT UT

men likevel gleder jeg meg, hvafaen
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Det ser bra ut. Når det gjelder grafikken liker jeg den bedre en IV sin. Kanskje pga atmosfæren? I IV var ting mer mørkt og kjedelig, mens her ser alt bare skikkelig lyst og heftig ut.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Grafikken ser både lekker og forferdelig ut på samme tid i en eller annen grunn.
  • 0
Det ser ikke så altfor verst ut. Bare jeg som la merke til at de mer eller mindre har kopiert det ene ranet fra Heat? Ikke at det er en dårlig ting.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!