Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Grand Theft Auto V ~ Offisiell tråd ~


Siterer ES:
Er det ikke mandag 17/9 kl 00 nedlastningen kan begynnes? Eller kan en nedlaste først, for så å starte/ aktivere spillet 17/9 kl 00?


Mandag blir vel 16/9. Mener jeg leste et sted at det var nå på Søndag, men jeg sjekket PS Store i går kveld, og der står det at antatt pre-load dato er 16/9. Så du har nok rett angående mandag.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Har aldri gledet meg så mye til et spill før.
  • 0
Eneste jeg har gledet meg mer til var faktisk Sly Cooper: Thieves in time! Men nå er Sly glemt i og med at GTA kommer!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Har egentlig ikke vært forferdelig gira på GTA V til nå, men har blitt mer og mer hypa for hver dag det nærmer seg lansering. Spillet ble sendt i går, så kanskje jeg er heldig og får det i morra. Fikk Rayman Legends en dag før lansering, så er lov til å håpe på en gjentakelse
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg forventer at det blir en del som blir skuffet over spillet. Makan til hype har vi vel ikke sett siden GTA IV?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • ES
  • ES
Siterer Smæ:
Har aldri gledet meg så mye til et spill før.


Samme her!

Siterer gnyg:
Jeg forventer at det blir en del som blir skuffet over spillet. Makan til hype har vi vel ikke sett siden GTA IV?


Det er jeg helt enig i, fallhøyden blir stor når en gleder seg sykt. Jeg er så og si ikke opptatt av gaming lenger, men GTA V gleder jeg meg vanvittig til, så det sier noe om den hypen som har blitt laget. Men hypen er jo ikke ubegrunnet. Rockstar har slått til med spill som Red Dead Redemption og Max Payne 3 nylig, og GTA-serien har fulgt mange fra barndommen (kanskje ikke så sunt?!), så forventningene kan jo ikke bli annet enn høye. I tillegg er Rockstar veldig mystiske av seg, de er med å bygge hype og stemning med helt sjuke trailere.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Ser ut som at man kan more seg uten cheats det er ihvertfall sikkert
mah boi
  • 0
Rekk opp hånden hvis du skal ha det på PS3
mah boi
  • 0
*Hånd opp*

Holder på å pre-loade det på PS3en nå. Det kommer til å ta litt tid, så er glad jeg fikk startet i dag.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hånd opp
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Duck Song:
Rekk opp hånden hvis du skal ha det på PS3


I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Bare 2 dager igjen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hellige guds fred. Kjenner jeg gleder meg sånn drøyt mye nå. Er smertelig å se spillet ligge ferdig installert på PS3en, men er uspillbart frem til klokken 00.00
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
10 av 10 er slettes ikke ille!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
  • ES
  • ES
4 timer gjenstår!
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Siterer ES:
4 timer gjenstår!


Føles som 4 år akkurat nå. Man vet man er desperat når man prøver å stille frem datoen på PS3en, i håp om at det skal virke.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Skoledagen i morgen blir nok den lengste i mitt liv.
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
http://imgur.com/Dqvbxxh Hurrdurr Pc Master Race.


Grafikk er ikke alt.

Begynner 8 i morgen og er ikke hjemme før klokken 16....
Hadde det bare kommet i posten idag.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
*hånd i lufta*
Jeg vil at alle som skal kjøpe det til PS3 adder Hexathelidae til vennelista si. Eventuelt deler ID-en sin her sånn at jeg kan edda dem selv

La oss male byen rød, SAMMEN!! Wohoo
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Skal også ha det på PS3. Vi får også bedre nett til GTA Online kommer, så det blir stas.

PSN-ID er sindreerpen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Skoledagen i morgen blir lang.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Citerer toiletgamerduck:http://imgur.com/Dqvbxxh Hurrdurr Pc Master Race.

Grafikk er ikke alt.

.


Nei men det er mye, vertfall i våre dager.
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
The time has come, and so have i.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!