LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Grand Theft Auto V ~ Offisiell tråd ~


      Innstallerer nå. Sånn 19 % inni "An error occurred during the install operation (80029564) fyyyfff
      • 0
      Siterer toiletgamerduck:
      Nei men det er mye, vertfall i våre dager.


      For min del teller det minst når det gjelder spill.

      Siterer dark samus nemesis:
      The time has come, and so have i.


      Lucky guy..... GLHF >)
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Installerer på PS3en nå, hentet det på Karl Johan isted!
      "Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
      • 0
      Haha, noen som har spilt i natt? Hvordan er det?
      Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
      • 0
      Jeg har ærlig talt ikke fått med noe av alt maset rundt dette spillet, er jo i grunn deilig å ha null forventninger til et spill, fallhøyden er jo nesten ikke til stede og jeg vil uansett bli positivit overrasket.
      • 0
      Spoiler:Micheal og Trevor dør
      • 0
      Forhåndsbestilte fra Komplett. Sjekket posten i stad, da var det tomt, så jeg tenkte å gå ut og kikke igjen nå snart. Hvis det fortsatt er tomt er jeg usikker på hva jeg skal gjøre; enten kan jeg kjøpe på PSN og benytte meg av angrefristen på den fysiske kopien, ellers kan jeg bare vente. Hm..
      "I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
      • 0
      Jeg håper du lyver, Måse. Om ikke, så var det drøyt unødvendig å skrive noe slikt på DAGEN spillet slippes.
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      • 0
      Gikk til Gamestop og plukket opp et eksemplar istede for å vente på at Gamezone skulle få det på lager igjen. Så får man se da, om det lever opp til alle toppkarakterene.
      • 0
      Jeg forhåndsbestilte GTAV i november i fjor hos Elkjøp. I dag fikk jeg e-mail hvor det stod at det ble sendt i dag tidlig kl. 9, og det har ikke havna i min postkasse i dag. Jeg ringte inn og spørte om hvorfor det ikke har blitt sendt før, men de nekter for at det ble sendt i dag og sier at det må være noe galt med mailen jeg fikk, at det har blitt sendt før og at jeg burde hatt det nå.

      Har noen andre opplevd dette?
      Jeg veit ikke helt om jeg tror på at det ble sendt før i dag, i og med at jeg fikk kvittering på mail seint i går kveld og bekreftelse på mail i dag tidlig hvor det stod at det ble sendt kl. 09 på morgenen.
      |You're only as sick as your secrets|
      • 0
      Siterer Endless Sacrifice:
      Har noen andre opplevd dette?
      Jeg veit ikke helt om jeg tror på at det ble sendt før i dag, i og med at jeg fikk kvittering på mail seint i går kveld og bekreftelse på mail i dag tidlig hvor det stod at det ble sendt kl. 09 på morgenen.


      Spor pakken.
      • 0
      Det er ikke mulig, den ble sendt som brev.
      |You're only as sick as your secrets|
      • 0
      Siterer Endless Sacrifice:
      Har noen andre opplevd dette?
      Jeg veit ikke helt om jeg tror på at det ble sendt før i dag, i og med at jeg fikk kvittering på mail seint i går kveld og bekreftelse på mail i dag tidlig hvor det stod at det ble sendt kl. 09 på morgenen.


      Jeg fikk den samme mailen klokka 09 i dag tidlig. Det interessante er at bestillingen sto oppført som "sendt" på Elkjøps nettsider i går. Så enten var det feil at den ble sendt i går, eller så er det feil at den ble/blir sendt i dag.
                                      • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
      • 0
      Nå har ikke jeg bestilt fra Elkjøp, men spillet mitt har heller ikke kommet.... Posten har vel streika da...

      Dette tikket nettopp inn fra Elkjøp's facebook side forresten:

      "GTA V - Til alle som har forhåndsbestilt spillet og ikke mottar det i dag, må vi bare beklage. Vi har gjort det vi kan for at spillet skulle komme fram til releasedagen -fordi vi vet hvor mye dette betyr for deg som spillentusiast. Strenge føringer fra leverandøren om å ikke levere for tidlig samt lansering på en tirsdag har gjort at dette ikke har vært enkelt. Vi ønsker at alle skal bli fornøyd, og foreslår følgende løsning: Butikkene våre har plenty av spill, så gå innom nærmeste Elkjøp-butikk og kjøp spillet. Når du mottar spillet i posten kan du returnere det og få igjen pengene, så lenge du har med kvitteringen. Merk også at spillet har 18-årsgrense, noe vi nøye håndhever i butikkene. Vi er virkelig lei oss, og håper det blir mange gode spillopplevelser når spillet er i hus!"
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Siterer Glorfindel988:
      Dette tikket nettopp inn fra Elkjøp's facebook side forresten:


      Kjipt, men hvis det dukker opp i morgen kan jeg nok klare å vente.
                                      • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
      • 0
      Siterer Ole-Christian:
      Jeg fikk den samme mailen klokka 09 i dag tidlig. Det interessante er at bestillingen sto oppført som "sendt" på Elkjøps nettsider i går. Så enten var det feil at den ble sendt i går, eller så er det feil at den ble/blir sendt i dag.


      Okey. Da får vi håpe at de faktisk har sendt den før. Jeg har full forståelse for ting kan bli forsinka i posten, også er det tross alt bare et spill, så det er jo ikke noen krise. Men hvis Elkjøps kundebehandlere hadde ljugd om at de var sendt før hadde jeg blitt sur..

      Lagt til 2013-09-17 15:04:
      Siterer Glorfindel988:
      Nå har ikke jeg bestilt fra Elkjøp, men spillet mitt har heller ikke kommet.... Posten har vel streika da...

      Dette tikket nettopp inn fra Elkjøp's facebook side forresten:

      "GTA V - Til alle som har forhåndsbestilt spillet og ikke mottar det i dag, må vi bare beklage. Vi har gjort det vi kan for at spillet skulle komme fram til releasedagen -fordi vi vet hvor mye dette betyr for deg som spillentusiast. Strenge føringer fra leverandøren om å ikke levere for tidlig samt lansering på en tirsdag har gjort at dette ikke har vært enkelt. Vi ønsker at alle skal bli fornøyd, og foreslår følgende løsning: Butikkene våre har plenty av spill, så gå innom nærmeste Elkjøp-butikk og kjøp spillet. Når du mottar spillet i posten kan du returnere det og få igjen pengene, så lenge du har med kvitteringen. Merk også at spillet har 18-årsgrense, noe vi nøye håndhever i butikkene. Vi er virkelig lei oss, og håper det blir mange gode spillopplevelser når spillet er i hus!"


      Dette fikk jeg beskjed av kundebehandleren om at jeg kunne gjøre, men hva da med det ekstra spillinnholdet som man får med når man forhåndsbestiller? Kundebehandleren sa at jeg da ikke kom til å få med dette.
      |You're only as sick as your secrets|
      • 0
      Siterer Endless Sacrifice:
      Dette fikk jeg beskjed av kundebehandleren om at jeg kunne gjøre, men hva da med det ekstra spillinnholdet som man får med når man forhåndsbestiller? Kundebehandleren sa at jeg da ikke kom til å få med dette.


      Det vet jeg faktisk ikke, men tror ikke du får med det hvis du kjøper en fysisk utgave i butikk .Jeg jobber egentlig hos Elkjøp selv, men det er jo som selger i butikk. Det er sikkert noen hos kundeservice på sentralbordet du har snakket med og faktisk har jeg ikke så mye til overs for dem jeg heller... de har har så vanvittig mye rart for seg og oppgir feilinformasjon i hytt og gevær. Er du interessert i ekstrainnholdet ville jeg nok ventet på forhåndsbestillingen.

      Men som sagt, jeg har heller ikke fått mitt spill (bestilt fra Coolshop) så det er visst ikke bare Elkjøp som har problemer i dag...
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Det er strengt tatt forståelig at det oppstår problemer når spillet lanseres på en tirsdag, og butikkene ikke hadde lov til å sende ut før på mandag. Så lenge det kommer i morgen er det ikke så veldig farlig.
                                      • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
      • 0
      Siterer Ole-Christian:
      Det er strengt tatt forståelig at det oppstår problemer når spillet lanseres på en tirsdag, og butikkene ikke hadde lov til å sende ut før på mandag. Så lenge det kommer i morgen er det ikke så veldig farlig.


      Hva slags overmenneskelig toleranse er dette?
      • 0
      Siterer LesMiserable:
      Hva slags overmenneskelig toleranse er dette?


      Det er bare løgn. Egentlig har jeg rasert omgivelsene i et raserianfall av de sjeldne, og ligger nå i fosterstilling under bordet. GR på mobilen, fordi man naturligvis aldri kan løsrive seg fra GR.
                                      • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
      • 0
      Siterer Ole-Christian:
      Det er bare løgn. Egentlig har jeg rasert omgivelsene i et raserianfall av de sjeldne, og ligger nå i fosterstilling under bordet. GR på mobilen, fordi man naturligvis aldri kan løsrive seg fra GR.


      Trodde dette var dagligdags for deg.
      • 0
      Siterer LesMiserable:
      Trodde dette var dagligdags for deg.


      Ingen kommentar.
                                      • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
      • 0
      Installerer......
      mah boi
      • 0
      Forferdelig bra!
      If You're Good At Something, Never Do It For Free.
      • 0
      Plukket det nettopp opp fra postkassa, selv om jeg bestilte det i går. Lenge leve Gamezone og deres syke frakttider.
      Let the voice of love take you higher
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!