Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Grand Theft Auto V ~ Offisiell tråd ~


Har tårer i øynene, så fuckings bra er det! Nye nye Bioshock Infinite og The Last of Us! GTA V er årets spill!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Noen som kan forklare kort hvorfor det er så bra?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Sitter og griner for meg selv inne i et hjørne da jeg ikke fikk det i posten i dag.
Spesielt av Lefdal at på "mine sider" står det at det var sendt allerede fredag, men neida.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Så vidt jeg fikk kjøpt det i dag.

Elkjøp, Expert, Spaceworld og Platekompaniet hadde ikke flere på lager. Bare Obs som hadde noen få igjen. Fy faen.

Heldigvis fikk jeg og noen kompiser spillet. Yay! Lurer på om jeg skal vente til fredag med å spille det, tho. Tror ikke jeg klarer det.

Siterer Elektro Banana:
Sitter og griner for meg selv inne i et hjørne da jeg ikke fikk det i posten i dag.
Spesielt av Lefdal at på "mine sider" står det at det var sendt allerede fredag, men neida.


Ouch. Synd du ikke fikk den i dag.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Noen som kan forklare kort hvorfor det er så bra?


Tydeligvis fordi det er en blanding av både GTA IV og San Andreas. Det burde vel være nok i seg selv
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Noen som kan forklare kort hvorfor det er så bra?


Det er helt fantastisk. Historien er bra så langt, alle oppdragene så langt er bra og fy faen for en massiv verden. Daaamn
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
For de som irriterer seg grønn over at spillet ikke kom idag, et tips til neste gang kan være å bestille fra to steder, da burde det være litt større sjans for at én av de klarer å levere i tide, så sender du bare tilbake det andre spillet og får tilbake pengene. Har ikke selv prøvd dette, men det burde jo fungerer godt.
  • 0
Drit i å sitere spoilertags da gutter, spoilertagsa slutter å fungere da.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siteringer som inneholder spoilere anses som en umarkert spoiler. Dere skal ikke sitere hele spoilertags.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Tok ikke lange tiden før jeg begynte å tulle rundt. Er utrolig gøy å sykle, det er sikkert. Er også glad for at de har tatt med "hilse" systemet, som i RDR. Sto på toppen av et tog, og snakket med folk gjennom taket, samtidig som toget var i full fart. Jeg elsker dette spillet så langt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Husker i stad at jeg var Franklin så viste jeg fingeren til en fyr så begynte han å skyte etter meg haha
mah boi
  • 0
Rimelig surt å sitte og vente. Så skuffet at jeg ikke orker å gjøre noe.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Tydeligvis fordi det er en blanding av både GTA IV og San Andreas. Det burde vel være nok i seg selv


Fikk aldri spilt San Andreas, jeg fikk ikke lov på grunn av aldersgrensa. Så kan ikke si det er nok overbevisning.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Siteringer som inneholder spoilere anses som en umarkert spoiler. Dere skal ikke sitere hele spoilertags.


Der fikk jeg GTA5 spoilet også. Great...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Fikk aldri spilt San Andreas, jeg fikk ikke lov på grunn av aldersgrensa. Så kan ikke si det er nok overbevisning.


La oss si det sånn. Grand Theft Auto V slår The Last Of Us, Zelda, TES, KH, altså det er det fuckings beste spillet!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Blir nok et kjøp etterhvert. Heldigvis har jeg det ikke travelt.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg hadde ikke råd til det før jeg får lønn på fredag.. Men når det står i hyllen til 369,- så kan jeg trylle frem litt penger! Fikk spilt et par timer kanskje i dag, veldig imponert til nå. Og alt jeg har gjort er å kjøre bil i gatene og skutt litt hehe. Så mye som venter!!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Blir nok et kjøp etterhvert. Heldigvis har jeg det ikke travelt.


Du burde skaffe deg det innen 1 oktober, i og med at GTA online kommer da.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Spillet må komme i morgen! Jeg fikk mail på fredag om det ble sendt fra Komplett, men fikk det likevel ikke i dag. IIIIIRRRRRR!!!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • ES
  • ES
Hentet det på midnattsåpent på Gunerius og spilte spillet med en kompis til morgenkvisten, sov 6 timer, chilla med frokost og dama, for så å spille hele dagen til nå med en annen kompis. Hittil synes jeg spillet er fantastisk og innfrir alle forventninger. Har spilt mye, men ikke sååå mye og er allerede på 27 %, så spillet går relativt kjapt, selv med loking.


Til alle dere som ikke har fått det enda, dere får glede dere!
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Hadde faktisk ikke tenkt til å skaffe meg det, men klarte ikke la være, så jeg hev meg på bølgen. Bestilte det fra elkjøp i går siden de hadde det til 399 og fri frakt. (-: Håper det innfrir alle forventningene.
  • 0
Da sitter jeg bare å venter på at det skal ramle ned i postkassen. Sånn at jeg og kan begynne eventyret. En dag senere, men det går fint. Om det ikke kommer i posten derimot blir jeg litt mer deprimert.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Det kom i dag, så nå kan jeg også forsvinne inn i den virtuelle verden. Ved siden av GR, naturligvis..
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Anmeldeseskopien kom endelig i dag, men å fullføre Puppeteer før jeg begynner med GAT V.
  • 0
Har 18 timer i det nå.. Må si dialogen er noe av det mest snappy og hysteriske jeg har hørt på lenge. Spillet er og fylt opp til randen med satire og stereotyper, helt fantastisk bra.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!