Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Grand Theft Auto V ~ Offisiell tråd ~


  • Smæ
  • Smæ
Kom meg endelig inn, men ikke uten problemer. Fyren jeg lagde spiller jeg tydeligvis ikke som, for jeg kan ikke huske at han jeg lagde før idag var en skalla mann med maskara og hørselsvern. Nå må jeg vente på andre spillere tydeligvis, noe som virker som om det kan ta en stund. Forventet feil på første dagen, men ikke at det skulle være så ille.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg tror jeg bare venter litt med å begynne med online til den største trafikken har roet seg ned litt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Virker som det kan være greit å vente litt ja, men om det er like tilfredsstillende som offlinedelen kan jeg greit være tålmodig. Heldigvis har jeg ikke kommet halvveis prosentvis enda heller, så har nok å henge fingrene i. Forøvrig, kom inn i to minutter, og min dude var heller ikke lik den jeg laget. Whatevs, trenger ikke være kjekk for å være brilliant
Post proelia praemia bitches!
  • 0
Herregud, endelig funket det. Er i Crew Session og det funket fett.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Herregud, endelig funket det. Er i Crew Session og det funket fett.


Hvordan synes du det er så langt? Jeg får nok ikke spilt det noe særlig før neste uke. Da kan vi spille sammen. Med en head start på noen dager har du kanskje en sjanse også.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Da kan vi spille sammen.


Har du planer om å gi meg samme tlbudet?
  • 0
Siterer SirThomas:
Har du planer om å gi meg samme tlbudet?


Så klart. JoEy har dog allerede mast om å spille det.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Holder meg unna skytespill, GTA, og sånt.
Skjønner ikke hva som er så morsomt med det.
Holder meg til logikk, platform & RPG spill.
  • 0
Siterer Linebeck:
Holder meg unna skytespill, GTA, og sånt.
Skjønner ikke hva som er så morsomt med det.


Det er jo veldig bra. Du er altfor ung til å spille GTA.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Du er altfor ung til å spille GTA.


Det får meg til å lure på hvor gammel du var når du spilte Vice City for første gang?
  • 0
Nå har jeg kommet til et punkt i spillet der jeg har fullført et oppdrag med Michael og Trevor og etter dette oppdraget skiftet spillet automatisk til Franklin. Nå er huset til Michael det eneste stedet jeg kan hente et nytt oppdrag, men når jeg går dit får jeg beskjed om å bytte til enten Michael eller Trevor. Problemet er bare det at det går ikke.... jeg får kun spilt som Franklin...

Noen andre som har vært borti samme greia eller har spillet mitt hengt seg opp? (begynner å lure på om det er online oppdateringen som fucka det opp....)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Nå har jeg kommet til et punkt i spillet der jeg har fullført et oppdrag med Michael og Trevor og etter dette oppdraget skiftet spillet automatisk til Franklin. Nå er huset til Michael det eneste stedet jeg kan hente et nytt oppdrag, men når jeg går dit får jeg beskjed om å bytte til enten Michael eller Trevor. Problemet er bare det at det går ikke.... jeg får kun spilt som Franklin...

Noen andre som har vært borti samme greia eller har spillet mitt hengt seg opp? (begynner å lure på om det er online oppdateringen som fucka det opp....)


Spill noen Strangers & freaks i mellomtiden hvis det er mulig da.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Trær har en tendens til å poppe opp like foran flyet mitt, noe som er ekstra teit med tanke på hvordan oppdraget tvinger meg til å fly lavt. Slike frustrasjonsmomenter har ført til jævlig mange billige dødsfall hittil.

Dessuten er både politi og forgjengere litt i overkant hissige.

EDIT: Og når jeg først har levert alle pakkene og parkert flyet i hangaren, får jeg "Mission Failed" for å gå ut av flyet.

EDIT 2: Fyren som plasserte sjekkpunktene bør få sparken.
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Hvordan synes du det er så langt?


Så langt er jeg ekstremt skuffet, og det er ikke på grunn av de mange tekniske problemene Online har akkurat nå. Først av alt, jeg sammenligner med Red Dead Redemption her. Jeg spilte aldri Max Payne 3, men RDR sin mp spilte jeg veldig mye, og den og GTA Online er ganske like.

Jeg hopper å klage på character creation, den er selvsagt dårlig. #Sims1varbedre

1. Verden. Det er kanskje litt galt å sammenligne det ferdige produktet til multiplayer i RDR og de første to dagene med mp til GTA, men utifra det de har nå blir det vanskelig å gjøre det bedre. De eneste tingene man kan gjøre akkurat nå er å rane butikker, noe som i seg selv ikke er moro engang. Gå inn, pek en pistol på karen bak kassa og vent. Ha noen ute i en bil som er klar til å kjøre og du klarer det nesten uansett. Der Gang Hideouts i RDR var noe av det beste og kunne takles med 8 folk er Gang Shootouts (elns) i GTAO en forferdelig nerfa versjon av samme konseptet. Du går inn i en rød sirkel på kartet og skyter de opptil 20 fiendene som befinner seg der. Noe som faktisk er lettere gjort enn sagt.

2. Competitive multiplayer. Red Dead sin MP var fantastisk for mange. GTAO kjennes overraskende likt, men har klart å bli dårligere på mange måter. Deathmatch er forferdelig. Man kan fortsatt ikke løpe uten å dukke opp på radaren som var den eneste store feilen jeg hadde med RDR, men her er det flere andre problemer som aldri dukket opp i RDR og som jeg ikke tror skyldes den tidlige versjonen av spillet. Fiendene tåler ekstremt mye, vi snakker magasiner fra pistolen for å droppe noen, headshots har liten effekt. Noen av banene er rett og slett forferdelige, og setter mange av spillerne med en ekstrem handikapp ved å plassere dem på et tak som er umulig å komme av uten å dø. Det virker også mye mindre intimt og raskt enn RDR, men det er trolig en personlig greie jeg har med spillet.

3. Andre moduser. Det er lite annet å gjøre som er veldig gøy. Håndbak og fallskjermhopp er rett og slett kjedelige aktiviteter som man mister interessen sin i etter å ha prøvd dem en gang.

Ja, det blir sikkert bedre med tid, heists har enda ikke kommet til GTAO, så jeg håper de er mer velgjort enn mye ved spillet så langt, men selv med denne basen ser jeg ikke hvordan det kan bli bedre uten at Rockstar gjør noen fundamentale forandringer på spillmekanikken.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer JoEy_Odd:
Ja, det blir sikkert bedre med tid, heists har enda ikke kommet til GTAO, så jeg håper de er mer velgjort enn mye ved spillet så langt, men selv med denne basen ser jeg ikke hvordan det kan bli bedre uten at Rockstar gjør noen fundamentale forandringer på spillmekanikken.


Skjønner ikke hvorfor de ga ut MP hvis ikke alle funksjonene er kommet enda. Og hvis man ser på alle feilene som er som ikke har noe å gjøre med at det er overbelastet så er det sykt å tenke på at de ga ut en så ruinert og uferdig versjon. Liker Rockstar, men akkurat nå er de bare Cockstar.
  • 0
Etter at jeg oppdaterte spillet på x360 har jeg lagt merke til en del problemer med singleplayerer'n som jeg ikke har hatt tidligere. Jeg spiller for tiden gjennom historien for andre gang, men denne gangen har jeg mye oftere pop ups. I tillegg er fiender og vegger av og til helt gjennomsiktige Har noen flere oppdaget endringer i spillet etter denne oppdateringen? Dette kan jo være helt tilfeldig, men synes spillet glitcher mye mer nå enn tidligere...
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Spillet hopper over oppdrag har jeg hørt blitt nevnt en del.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Heldig vinner av GTA V til xbox 360 og GTA V t skjorte! Bra start på høstferien!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer Elektro Banana:
Heldig vinner av GTA V til xbox 360 og GTA V t skjorte! Bra start på høstferien!


Grattis! Hvor vant du det?
  • 0
Siterer Smæ:
Citerer Elektro Banana:Heldig vinner av GTA V til xbox 360 og GTA V t skjorte! Bra start på høstferien!

Grattis! Hvor vant du det?


Her på GR
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Noen som er med på GTA V på Xbox 360? Bare å adde meg (m0nz3n), men si ifra først. Har dessverre for mange venner som spiller på PS3, og jeg føler meg direkte utrygg når jeg spiller alene. Forlot skjermen i knapt ett minutt og en 11-åring hadde allerede drept meg (og ja jeg hadde på Passive Mode).
  • 0
Siterer Smæ:
Noen som er med på GTA V på Xbox 360? Bare å adde meg (m0nz3n), men si ifra først. Har dessverre for mange venner som spiller på PS3, og jeg føler meg direkte utrygg når jeg spiller alene.


Gamer på Xbox 360, så kan sikkert joine i morra om du vil.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Deilig at online delen fungerer i større grad nå. Selv om jeg fikk clourd error feil etter tre timer og fikk dermed ikke spilt mer pga no autosave..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Å komme seg inn i militærbasen og kapre en Jet er ikke det letteste.
Fortsett ikke klart å komme meg unna uten å ha blitt skutt ned.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Jeg spør egentlig på nytt. Hvordan synes dere spillet er? Helt fantastisk eller? Eller var hypen en bidragsyter her?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!