Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Grand Theft Auto V ~ Offisiell tråd ~


Da har jeg endelig surret meg til å kjøpe dette spillet. Da var det bare installasjonen...
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Da har jeg endelig surret meg til å kjøpe dette spillet. Da var det bare installasjonen...


Du er faktisk ikke gammel nok.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Du er faktisk ikke gammel nok.


Litt av et forbilde ass.
  • 0
Siterer A to the H:
Du er faktisk ikke gammel nok.


OK.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
OK.


Jeg får lov, siden jeg mobber deg aldri.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer Duckislate:
http://www.ps3trophies.org/forum/grand-theft-auto-v/211290-how-
make-up-1-5-billion-lesters-assassination-missions.html

Den metoden vet jeg om, men siden jeg var så smart og gjorde det oppdragene før jeg hadde anskaft meg noe penger, så hjelper ikke den metoden meg noe særlig.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Det var nå i alle fall den gnyg linket til.
  • 0
Digge onlinen!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Vel, å tjene mye penger handler om kunnskap til å vite hva som skal til. Linken er ikke nødvendigvis den første. Men god er den.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Da hadde jeg etter drøyt 50timer klart å runne hovedstoryen i spillet.
  • 0
Siterer ElGamer:
Da hadde jeg etter drøyt 50timer klart å runne hovedstoryen i spillet.


DU brukte LANG tid! Hva syns du om historien da?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
DU brukte LANG tid!


I have done a lot of work! Og for det meste bare hatt det gøy!

Siterer Victorfinne:
Hva syns du om historien da?


Til tider så som så, men gjevnt over likte jeg det godt.
  • 0
Har dere sett noe til pengene vi ble lovet i GTA Online enda?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Har dere sett noe til pengene vi ble lovet i GTA Online enda?


Nope, og de skal ikke komme før utover november, så vidt jeg har forstått. Vil være sikre på at de har fikset problemene først.
  • 0
Da har jeg endelig lagd meg en karakter i GTA Online og er klar for å prøve onlinen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ElGamer:
Nope, og de skal ikke komme før utover november, så vidt jeg har forstått. Vil være sikre på at de har fikset problemene først.


Akkurat. Jaja, det er helt greit, jeg er ikke i umiddelbar nød etter penger.

Jeg har kjørt en del race med SUV-er i det siste, for jeg ønsker å få tilgang til størst mulig motor i min fantastisk vakre gangster-SUV. Folk flest blir ikke så fornøyd når jeg velger SUV, da, de vil helst kjøre superbiler...
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Folk flest blir ikke så fornøyd når jeg velger SUV, da, de vil helst kjøre superbiler...


Jeg er veldig glad i den ene buggyen som man finner i Blaine County. Den akselerer like kjapt som hvilken som helst superbil, tåler mer og er selvfølgelig langt bedre off-road. Jeg har derimot ikke spilt så mye online enda, så jeg har en sedan atm. Jeg er i hele lvl. 6, etter å ha spilt litt i går.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg er veldig glad i den ene buggyen som man finner i Blaine County. Den akselerer like kjapt som hvilken som helst superbil, tåler mer og er selvfølgelig langt bedre off-road. Jeg har derimot ikke spilt så mye online enda, så jeg har en sedan atm. Jeg er i hele lvl. 6, etter å ha spilt litt i går.


Ikke dårlig, gz med ding. Vet hvilken du snakker om, digger den jeg også. Og er veldig glad i crosseren min, for den går så det suser opp i Blaine Countys høyeste fjell. Men min primære kjærre er SUV-en - intet er som å fyke rundt i en diger gangsta-kebab-blingtralle!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Men min primære kjærre er SUV-en - intet er som å fyke rundt i en diger gangsta-kebab-blingtralle!


Tull, du må jo ha pick-up! Jeg skulle gjerne ha spilt litt videre i kveld for å få tjent litt mer penger og levlet opp litt mer, men jeg har selvfølgelig en gruppefremføring i naturfag i morgen. Æsj.

Forresten, noen som vet hva som menes med good og bad sport?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer The Cookiemonster:
Forresten, noen som vet hva som menes med good og bad sport?


Det er ikke så mye som ligger bak det. Intensjonen er god, men det fungerer dårlig i praksis. Som good sport så er du snill, og hjelper andre, og ragequitter ikke løp og oppdrag osv. Da får du noen ganger 1000USD for god oppførsel. Bad sport er dermed det motrsatte (no shit). Oppfører du deg som en dritt så havner du i Bad Sport servere, sammen med andre bad sports. Problemet er, du får ikke bad sport for å drepe folk. Men du får det kun for å sprenge de personlige bilene til folk. Intensjonen er god, men praksisen er dårlig.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Problemet er, du får ikke bad sport for å drepe folk. Men du får det kun for å sprenge de personlige bilene til folk.


Ville blitt litt poengløst å straffe folk for å drepe andre i et spill der våpen kun er et gatahjørne unna da. Uansett virker det ikke som om det er noe å bry seg om.

Lagt til 2013-10-31 16:12:
Jeg bare lurte, ettersom jeg har tatt meg selv i å drepe opp til flere allerede. Jeg drepte fyren jeg beskrev som fucket opp et oppdrag for meg, samt to stykker som prøvde å kjøre vekk med den personlige bilen min.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Så lenge du ikke ødelegger bilen din så er det vel greit. Om du får advarsel så er det bare å roe seg litt eventuelt. ;)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Så lenge du ikke ødelegger bilen din så er det vel greit.


Den er det ikke så stress med. Jeg kjører som en villmann med den uansett. Har nærmest totalvraket den. Jeg brukte en stund på å lete etter den ene bilen jeg ville ha tak i, uten hell. Ganske merkelig, for jeg ser mange av den i singleplayer.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Da var jeg begynt å bli litt lei av spillet.. Trodde aldri jeg skulle si det! Tenker at det bare er for en stund, for gleden kommer nok tilbake!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!