Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 3 PC montage by sovzaaa


Du er SINNSYKT god!

Bra montage, skulle trykket "Like" om jeg hadde en bruker
  • 0
Holy f***!!

Ekstremt bra!!
Aldri diskuter med idioter! De drar deg ned på sitt nivå og slår deg på erfaring
  • 0
Skal jeg være ærlig ser det der mer ut som du boostet litt med noen kompiser. Eller så kom du i matcher med de største noobsa noen gang.
Ikke faen om du kan stå å skyte 6-7 stk i en klynge uten at noen ser deg. Da suger de ganske så heftig.

Lagt til 2011-12-03 20:57:
Det sniperskuddet var dog sykt awesome
Nå sniper jeg ikke selv, så det er litt vanskelig for meg
Engineer FTW
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Sykt eid!
Safety first!
  • 0
Må si at du så absolutt har skills, men en hel haug med klipp med deg som skyter ned klynger med folk bakifra, oppfulgt av en del sniper-klipp utgjør ikke i mine øyne en spennende montage, og jeg hadde vel lyst til å bare stoppe den etter at jeg var kommet halvveis, fordi da begynte det å bli litt kjedelig. Prøv å bruke litt mer effekter som skaper mer variasjon. Et sykt godt eksempel på noen som har gjort dette meget riktig (i mine øyne) er blant annet denne montagen:

http://www.youtube.com/watch?v=jUScDpwI69o&context=C2989d
ADOEgsToPDskLJG2LgmtGsXVh_ROiaTPNg
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Veldig bra lagd og et spill jeg elsker
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!