Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed 3 ~ Offisiell tråd ~


Jeg har lastet ned patchen, men hetta til Connor er fremdeles av...
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Jeg har lastet ned patchen, men hetta til Connor er fremdeles av...


Har du prøvd å bevege deg utenfor Homestead? Med meg er hetta oppe alle andre steder utenom Homestead, prøv å ta en fast travel fra Homestead til f.eks Boston. Det var da hetten kom opp med meg.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer albaga:Jeg har lastet ned patchen, men hetta til Connor er fremdeles av...

Har du prøvd å bevege deg utenfor Homestead? Med meg er hetta oppe alle andre steder utenom Homestead, prøv å ta en fast travel fra Homestead til f.eks Boston. Det var da hetten kom opp med meg.


Ah, it works. Takker.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har noen av dere fått brukt kano? Jeg fant en i villmarken ved elven ved siden av en liten hytte, men jeg får ikke brukt den.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Har noen av dere fått brukt kano? Jeg fant en i villmarken ved elven ved siden av en liten hytte, men jeg får ikke brukt den.


Kan man i det hele tatt? Vet det var et screenshot tidlig etter annonseringen av spillet, hvor Connor sitter i en Kano. Men har ikke sett noe som hinter til at man kan bruke det i spillet.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Noen av dere som spiller Assassins Creed på PC? Kjøpte det via Steam i dag og gleder meg som en unge til å prøve det i morgen. Men problemet er at jeg ikke kan fordra kontrollene til Assassisn Creed spillene på PC, derfor kjøper jeg meg en kontroll i morgen. Razer Onza antar jeg .

Så hva syntes dere om kontrollene til AC med mus og tastatur? Latterlig spør du meg.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Begynte på spillet i går. Må si jeg ble litt skuffet over å gå tilbake til en generisk AC-protagonist etter to timer som den feteste karakteren i noe AC til nå.
Spoiler:Sykt kul plottwist dog.
  • 0
Er på sekvens 7 og må si jeg er relativt skuffet.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Så hva syntes dere om kontrollene til AC med mus og tastatur? Latterlig spør du meg.


Testet litt AC3 til PC når jeg var på SpillExpo, og det var ikke så forferdelig. Ble fort vant til det, og banket opp en nokså stor klynge med vakter.

Siterer fantomena:
Er på sekvens 7 og må si jeg er relativt skuffet.


Mulig å utdype hvorfor? Mener selv at det ble litt kjedelig mellom sekvens 4-7, fordi det ble altfor... rett frem. Resten av spillet var derimot nokså herlig, med en god del variasjon og ting som skjedde.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Det ble kjedelig ja, men jeg føler heller ikke at Ubisoft har forandret på så mye.
  • 0
Jeg er imponert av spillet det er fantastisk....helt til sekvens 13 og så videre...
Min opplevelse av spillet er at jeg er grundig imponert, og da spesielt av det tekniske med animasjoner og teksturer på denne generasjonen. Og med tanken på at spillet kan ha over 2000 personer på skjermen, så gjør det ingen ting om at det ser forferdelig ut på lengre en 50 meters sikt.

Men det kunne ha trengt cirka et halvt år ekstra i utvikling, og et bedre manus. Spoiler:Angående de siste sekvensene og den forferdelig dårlige slutten (som var 10 ganger verre en Mass Effect 3 slutten.

Jeg liker gameplayet svært godt og jeg har ikke opplevd noen store bugs annet en flyvende våpen. (Og at man ikke kunne klatre på noen fjell...)

Jeg syntes ikke det er bedre en AC2 som fortsatt er best.


Følgende rekkefølge:

1. AC2
2. AC3
3. AC1
4. ACB
5. ACR
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Jeg burde prøve multiplayeren snart. Har enda ikke spilt et eneste sekund av det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Creteck:
1. AC2
2. AC3
3. AC1
4. ACB
5. ACR


Hvordan kan du synes at AC1 er bedre enn ACB og ACR?!
  • 0
Har runna AC3 for en stund sia og jeg sitter igjen med blanda følelser. Spillet i seg selv er utrolig fett og jeg liker det veldig godt, men det fanget meg ikke på samme måten som AC2 og ACB gjorde. Men for all del så synes jeg at det var en verdig avslutning på en fantastisk serie
  • 0
Da har jeg nettopp startet på sekvens 10. Ble bedre etter sekvens 7, men ikke mye bedre. Ganske rart at AC3 skuffer når jeg ikke hadde noen forventninger til det, var ikke sikker på om jeg skulle ha det en gang.

Det er veldig synd at Haytham er en Spoiler:tempelridder fordi han var langt mye kulere enn Connor. Connor er bare en ukul miserabel gjøk.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Citerer Creteck:1. AC2
2. AC3
3. AC1
4. ACB
5. ACR

Hvordan kan du synes at AC1 er bedre enn ACB og ACR?!


Enkelt det er bare MYE morsommere. Altair var fantastisk og er fortsatt min favoritt figur i AC universet. Dessuten var det et friskt pust da det kom ut og jeg spilte det da det kom ut jeg bare elsker det. Har fullført det 3 ganger og vurderer en 4 gang. Personlig hater jeg ACB som hadde nye elementer som jeg bare misslikte, det var utrolig low frame rate (PS3) og jeg har spilt AC2 så mye at jeg ble lei, så det følte som om jeg spilte et dårlig AC2, med kjedelige oppdrag og en kjedelig verden. Men Brotherhood delen ga STORT pluss samt historie delen som jeg likte svært godt. ACR var bare unødvendig, det lille av historie som var med i spillet kunne like godt ha vært en AC2, B Ekspansjon. Det var et utrolig kjedelig spill, den lille historie biten kunne de ha hatt i AC3 også. Og det er ikke så mye annet å si en Tower Defence. Forferdelig dårlig ide. Hook blade var kult, men ble fort lei av det.

Og det skal heller ikke så mye til for å bli bedre en ACB, og ACR. Man kan liksom ikke spille gjennom dem mer en engang. (ACB har potensialet, med det har også den tregeste starten i serien som får meg til å vike fra det)

Og for å si det slik kan jeg ikke si noe om flerespiller delen som ikke er mulig å spille på PS3. Det tar mer en 10 min å komme inn i en match. (Derfor har jeg AC3 på Xbox, for å få muligheten til å prøve det)
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Da var spillet fullført. Ble bedre fra sekvens 7 og utover. Connor var likevel en elendig karakter, likte Haytham, bare synd han er en Spoiler:tempelridder. Synes AC2 var en god del bedre enn AC3. AC3 var ikke dårlig, men heller ikke skikkelig bra.

Angående slutten:

Spoiler:Den var veldig rart og brutalt kjapp. Plutselig dør Desmond og man får ikke vite mer om noe annet. Er dette det siste AC-spillet?.
  • 0
Siterer fantomena:
Er dette det siste AC-spillet?.


Nei, Ubisoft har sagt selv at de skal fortsette serien, men at dette spillet skal avslutte Desmonds historie. Som betyr at det vil komme en helt ny trilogi eller noe mer.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer SirThomas:
For ganske så nøyaktig 24 timer siden fullførte jeg Assassin's Creed III

Nei, dagen jeg gjorde det på var ikke tilfeldig...


Hvorfor tenkte ikke jeg på å gjøre det samme
  • 0
Å fy, spiller litt AC3 nå, jeg er fast bestemt på å spille gjennom historien, men jeg har ikke kommet så langt enda. Jeg har nettopp blitt voksen som Connor, og løper nå rundt i skogen og leker gjemsel og finner fjær for han feite jævelen, og GUD så kjedelig det er. Dessuten er det en fryktelig indianersang som står på repeat. Ikke akkurat en drømmestart på spillet..
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Å fy, spiller litt AC3 nå, jeg er fast bestemt på å spille gjennom historien, men jeg har ikke kommet så langt enda. Jeg har nettopp blitt voksen som Connor, og løper nå rundt i skogen og leker gjemsel og finner fjær for han feite jævelen, og GUD så kjedelig det er. Dessuten er det en fryktelig indianersang som står på repeat. Ikke akkurat en drømmestart på spillet..


Enig. De sekvensene der er utrolig kjedelige. Eneste som motiverte meg å fortsette var å få fullført historien. Hadde jeg visst slutten på forhånd ville jeg ikke fullført spillet.

Ubisoft har dog ALDRI vært god på slutter.
  • 0
Jeg har enda ikke fullført AC3, jeg fant det for kjedelig.

Og siden noen satte opp liste over:

1. AC2
2. ACB
3. ACR
4. AC3
5. AC

Det er listen min. Og ja, jeg syns at både ACB og ACR er mye morsommere og mye mer interessante å spille enn AC3, selv om de er underlegne teknisk og grafisk.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer fantomena:
Hadde jeg visst slutten på forhånd ville jeg ikke fullført spillet.


Er den så dårlig? :/ Har begynt å kose meg litt med AC3 nå, for nå har det begynt å skje litt ting, og jeg er ferdig med alt det tøyset i starten. Jeg syns at Connor er den kjedeligste protagonisten jeg har vært borti på en stund, og byene i spillet er også veldig kjedelige - det er ikke noe særpreg som i de tidligere AC-spillene.

Og etter å ha spilt Far Cry 3 er ikke jaktingen her noe spesielt.. Men jeg koser meg faktisk litt, og jeg kjenner at jeg gleder meg til å komme videre.

Vet ikke helt hvordan jeg skal rangere spillene, for jeg føler alle har kommet med noe nytt og bra. Tror jeg kanskje liker AC2 best jeg òg, spesielt på grunn av områdene spille foregikk i. Husker jeg digger å løpe fra hustak til hustak i Firenze, kjøre gondoler i Venezia, og å løpe rundt i den lille byen. Mange gode minner!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Er den så dårlig?


Den er omtrent på samme nivå som slutten i de andre AC spillene.
Ikke noe som er verdt å få med seg.

Denne gangen gjelder det vel egentlig hele spillet.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!