Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Game Of The Year 2011


Årets sportspill: Driter jeg i
Årets taper: Brink
Årets sytepave: Bethesda
Årets skuffelse: Brink
Årets overraskelse: Dunno
Årets beste design: Skyrim
Årets flerspillerdel: Care
Årets spill: Skyrim
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Årets Sportpill: FIFA 12
Årets taper: Usikker
Årets skytepave: Bethesda
Årets skuffelse: Crysis 2(flerspillerdelen)
Årets overraskelse: Usikker.
Årets beste design: Portal 2/Skyrim
Årets flerspiller/Co-Op: Portal 2
Årets spillfigur: Batman
Årets historie: Uncharted 3: Drake`s Deception
Årets spill: Uncharted 3: Drake`s Deception
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Beste lyd: Battlefield 3.
Beste grafikk: Battlefield 3. Runner up: The Witcher 2.
Beste multiplayer: Battlefield 3. Runner up: Terraria.
Største overraskelse Battlefield 3.
Største skuffelse: Skyrim. Runner up: Heroes VI

Føler jeg må forklare litt. Jeg har omtrent ikke spilt Battlefield tidligere, så det fløy under radaren min frem til i sommer. Dermed kan jeg kalle det en overraskelse.

Til tross for at jeg faktisk liker Skyrim veldig godt, så greier jeg ikke å se bort fra alle feilene det har: Grafikken er trist, UI suger, våpen og hender tar altfor mye plass på skjermen, våpen mangler tyngde, kjipe "brutal kills" og det er alt for simpelt. Spesielt grafikk og UI får meg til å tenke meg om to ganger før jeg starter opp spillet. Derfor årets skuffelse.

Årets spill vil jeg ikke kåre, da jeg enda ikke har spilt Zelda, Tales of the Abyss, Xenoblade og Batman som alle trolig vil være sterke kandidater for min del. Av de jeg har spilt står Portal 2, BF3 og The Witcher 2 høyt i kurs.

Tipper GR er enig i lyd, grafikk og MP, men sterkt uenig i overraskelse og skuffelse. Skyrim blir årets spill.
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Så GR sine kåringer, og var uenig i en god del av de.

Spoiler:Ble overasket over at Zelda kom på 6.plass, til tross for at det er et av de få spillene som har fått 10/10. Den største skuffelsen derimot var når Super Mario Land 3D ble årets håndholdte, er 8/10 virkelig det beste som har kommet til håndholdt i år? Pokemon Black&White, Tales Of The Abyss eller Mario Kart 7 burde fått prisen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Så GR sine kåringer, og var uenig i en god del av de.


Det samme med meg og er ganske så enig i det du sier i spoilern. Synes ikke Skyrim fortjener årets spill heller.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Årets Sportpill: FIFA 12
Årets taper: dunno
Årets skrytepave: EA, EA, EA, EA.......EA!
Årets skuffelse: vetke
Årets overraskelse: usikker
Årets beste design: har ikke peil
Årets flerspiller: Battlefield 3
Årets Co-Op: Portal 2/ Call Of Duty: Modern Warfare 3
Årets spillfigur: dunno
Årets historie: dunno
Årets spill: usikker

Jeg har ikke prøvd spill som Skyrim, Dark Souls, Uncharted 3 +++, derfor mangler det svar på en del kategorier.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Skuffet over spillene som kan stemmes på i ulike kategorier, man kan stemme på Retro Sonic, men ikke Modern Sonic? Diskriminering.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Whaat.. Hvordan er det ikke mulig å stemme på Dark Souls som årets spill? Skuffende!
Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
  • 0
Jeg ble selv skuffet over at man ikke kunne velge over flere spill i de ulike kategoriene.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • 192
  • 192
Jeg får ikke stemt på årets spill og mange andre kategorier her på GR fordi ingen av dem jeg vil stemme på er nominert. Hvorfor i huleste er ikke Deus Ex på årets spill- og musikk-listen?!
Get ready for a better you
  • 0
Og ikke Skyward Sword på årets design, eller Pokemon Black and White på årets håndholdte. Liker ikke å måtte stemme på noe annet en det jeg mener bare fordi spillet ikke er nominert
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Tror nok min bligg angående årets spill osv. kommer den 31. desember kl. 18:00.
  • 0
Jeg var så dum at jeg kåret spilllene når jeg enda ikke har fått Zelda: Skyward Sword eller fått prøvd Mario 3D Land enda.

Går det an å stemme om igjen?

Siterer fantomena:
Tror nok min bligg angående årets spill osv. kommer den 31. desember kl. 18:00.


Samme her.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Jeg var så dum at jeg kåret spilllene når jeg enda ikke har fått Zelda: Skyward Sword eller fått prøvd Mario 3D Land enda.

Går det an å stemme om igjen?

Citerer fantomena:
Tror nok min bligg angående årets spill osv. kommer den 31. desember kl. 18:00.


Samme her.


Det var mange som hadde samme tanke som meg...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Da er min liste oppdatert og dette er den siste versjonen:

1. Zelda: Skyward Sword
2. Uncharted 3: Drake`s Deception
3. Batman: Arkham City
4. Portal 2
5. Killzone 3

"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer albaga:
Da er min liste oppdatert og dette er den siste versjonen:

1. Zelda: Skyward Sword
2. Uncharted 3: Drake`s Deception
3. Batman: Arkham City
4. Portal 2
5. Killzone 3


Åssen kan du sette Zelda: SS som årets spill uten å ha spillet. Du skrev jo nettopp at du fikk det som julegave...?
Get ready for a better you
  • 0
Om jeg har forstått det rett, fikk han det som en tidlig julegave.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • 192
  • 192
Ah, ok, da forstår jeg i alle fall dette tilfellet
Get ready for a better you
  • 0
Etter å ha spilt en del Skyrim i det siste, er jeg ikke i tvil, Det er årets beste spill med Battlefield 3 på en meget god andre plass
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Årets sportspill- WWE 12, det beste wrestlingspillet noensinne
Årets taper- Duke Nukem, spillet sugde balle.
Årets sytepave- IDK
Årets skuffelse- Duke Nukem, men med X-Men på en god andreplass
Årets overraskelse- Rayman Origins
Årets beste design- Zelda- Skyward Sword
Årets flerspillerdel- Battlefield 3
Årets spill- Skyrim (?)
Yes
  • 0
Siterer Grallen:
Om jeg har forstått det rett, fikk han det som en tidlig julegave.


Det stemmer.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Selv synest jeg det blir teit å lage "seriøse" årets spill lister så tidlig. Burde vel egentlig ha ventet til året er omme og ikke begynne å si "dette er årets beste" før man har spilt alle storspillene og litt mindre, men gode spill, fra året.

The Old Republic er min favoritt fra året så langt, og det kom ut forrige uke.
  • 0
Folk kommer til å bli sjokket over min årets spill liste.
  • 0
Siterer fantomena:
Folk kommer til å bli sjokket over min årets spill liste.


Skyrim, Zelda eller Mario 3D Land.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Citerer fantomena:
Folk kommer til å bli sjokket over min årets spill liste.


Skyrim, Zelda eller Mario 3D Land.


Ikke ha for mye håp nå da.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!