Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spill du angrer på at du kjøpte


SPORE, Vis noen vet hva det er...
Artig i starten men veldig repeterende, dritt kjedelig mot slutten
Anbefales ikke i det hele tatt!
  • 0
Command & conquer 4
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Glemte å nevne Dragon Age: Origins. Utrolig kjedelig og treigt, definitivt ikke min type gameplay. Det har samlet støv omtrent siden det havnet i hyllen, noe det kommer til å fortsette med til jeg kvitter meg med det.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ikke akkurat et spill, men angret på at jeg kjøpte X360 første gangen. Liker den bedre nå da.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
FIFA 12. Er så mange ting som er frustrerende. Noen ting bryr ikke dritt EA om å fikse som konstant oppheving av offsidelinjen pga tussete AI.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Fifa spille har bare vært bæsj ifra første fifa og samt alle sport spill sier jeg!
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Spore! Det å springe rundt og leke dinosaur funker ikke i lengden.
www.steinskog.me
  • 0
Quantum of Solace.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
GTAIV og Gears of War 1 og 2.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Eneste jeg kommer på for øyeblikket er MW3, spillet ligger enda uåpnet, og jeg angrer egentlig ganske mye på at jeg kjøpte det.
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Når du ikke har åpnetr det enda blir det vel litt tidlig å konkludere med det. Prøv det i det minste først.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
KAn hende han har prøvd det hos en kompis eller noe da ?
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Jeg angrer skjeldent på spillkjøp nå for tiden siden jeg betaler ca 200kr for nye spill på g2play.org
Beste spill butikk ever.
Engoni
  • 0
Angrer litt på at jeg kjøpte MW3 ...
  • 0
Alle utvidelses-pakkene til Fallout: New Vegas. Likte ikke spillet like godt som Fallout 3, så jeg byttet det inn i cash... det var ikke før etterpå at jeg husket at jeg netopp hadde kjøpt utvidelses-pakkene.

Heck, jeg angrer på at jeg kjøpte spillet til å begynne med. Ikke dårlig, men det var så utrolig ødelagt og atmosfæren var så mye bedre i Fallout 3 at jeg egentlig bare kunne spilt det en gang til.

Ellers klarte jeg å kjøpe hele fem onlineversjoner av Battlefield 2142 da Origin hengte seg opp her om dagen. Fantastisk spill (som jeg allerede hadde fra før, men jeg kunne ikke fine seriekoden), men fem ganger samme spill var kanskje litt unødvendig. Får ikke refund heller...
  • 0
Call Of Duty: Black Ops

Jeg var faktisk dum nok til å kjøpe enda et COD spill for 499 kr. U mad fanboys?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Dårligste spillet som jeg har kjøpt må være Skyrim, makan til møkkaspill. Hvordan er det mulig at de brukte flere år på å produsere et slikt makkverk? Black Ops var bedre ...
  • 0
MW2, The Darkness, TDU2, Overlord 2
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Smæ:
Dårligste spillet som jeg har kjøpt må være Skyrim, makan til møkkaspill. Hvordan er det mulig at de brukte flere år på å produsere et slikt makkverk? Black Ops var bedre ...

Har du hjerneskade?
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Citerer Smæ:
Dårligste spillet som jeg har kjøpt må være Skyrim, makan til møkkaspill. Hvordan er det mulig at de brukte flere år på å produsere et slikt makkverk? Black Ops var bedre ...

Har du hjerneskade?


Smak og behag, I guess.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
alpha protocol
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg angrer faktisk litt på at jeg kjøpte meg ICO-collection. Har ikke prøvd ICO enda, men Shadow of the Colossus var ikke helt min type spill. Fantastisk fortellermetode, men tror kanskje jeg foretrekker spill med litt mer fart i.

Jeg angrer også en smule på at jeg kjøpte meg Dead Rising 2.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Skjer med at så mange har GTA IV her? Det er da utvilsomt et av de beste spillene gjennom tidene i mine øyne!
Men on topic:
Ico på ps2
Bully Schoolarship Edition, xbox 360
Littlebigplanet
En haug med gameboy spill!
  • 0
Egentlig ingen; kjøper få spill, og pretty much bare storspill..
Angrer bittelitt på at jeg kjøpte Minecraft, siden jeg gikk nokså lei det, men så var jo ikke det noen kjempeinvestering heller
The only purpose of life, is to give life purpose!
  • 0
Skyrim
Fallout 3
Mw3
Empire Total Wae
Samtlige Gears Of War spill
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!