Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spill du angrer på at du kjøpte


Finner sikkert fort ut om jeg angrer på at jeg kjøpte Dark Souls på SpillExpo. Skylder på gnyg og ElGamer i så fall.
  • 0
Kommer ikke på noe i farta, men Alpha Protocol var noe jævla drit
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Jeg har vel aldri angret på at jeg har kjøpt noen spill, for meg er det samlevare uansett.

Jeg kan dog liste opp noen spill jeg ble ganske skuffet over:

Star Wars Episode III: Revenge of The Sith: Dette spillet var veldig kort og besto for det meste av kjedelig "button-mashing". Så klart var det artig å gå maniac med en lightsaber helt i begynnelsen, men jeg gikk rimelig fort lei.

Gladius: Gladius er egentlig et spill jeg likte godt ganske lenge. Det hadde et ganske artig kampsystem, men den historien i det spillet ødela en god del av hele opplevelsen. En av de merkeligste sluttene jeg har vært borti i et spill noen gang....

Lotr: The Fellowship of the Ring: Jeg har aldri hatt det helt store forholdet til spill som er laget ut fra filmer/bøker og når det kommer til Ringenes Herre så setter jeg i hvertfall ganske høye krav. Og dette spillet synes jeg rett og slett bare var merkelig.... figurene ser helt snåle ut og ja... jeg ga opp ganske kjapt.

Pokémon Battle Revolution: Pokémon serien er vel i grunn forbeholdt håndholdte spillmaskiner, men på Gamecube spilte jeg to veldig gode spill i Pokémon Colosseum og XD: Gale of Darkness. Begge disse spillene fulgte en historie som førte deg rundt omkring i en verden på samme måte som de håndholdte spillene gjør. Battle Revolution gjorde ikke det, for her gikk det for det meste kun ut på å slåss hele tiden. Få baner og lite ekstrainnhold gjorde dette spillet kjedelig etter relativt kort tid.

Final Fantasy XIII: Til å være en fan av RPG spill, har jeg ikke det helt store forholdet til Final Fantasy serien. Jeg har kun spilt noen få av spillene og av disse likte jeg X best. Selv om ikke er så voldsomt glad i rundebaserte kampsystem (bortsett fra Pokémon og Fire Emblem), så var FFX givende nok til at jeg synes det var et godt spill. FFXIII var egentlig også helt greit, det hadde veldig pen grafikk og en helt ok historie, men fytti granskauen så kjedelig kampsystem. Tror nesten det hadde holdt med en kontroll kun bestående av en analogspak og knappen X...
I tillegg hadde spillet alt for mange stopp og cutscenes som gjorde spillet ganske tregt. Jeg har forsåvidt ikke noe imot en del cutscenes, men jeg synes ikke karakterene eller historien var SÅ interessant at det var verdt alle de pausene.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Dette er ikke spill jeg nødvendigvis angrer på at jeg kjøpte, men det hadde vært like greit om jeg aldri spilte dem.

Here we go...
(Dette er bare på 360, har ingen enkel oversikt over spill på de andre konsollene)

Gears of War Judgement
State of Decay
Bomberman LIVE
Two Worlds
Two Worlds II
Diablo III
Left 4 Dead 2
Dungeon Siege III
GTA IV
Rocksmith
Bulletstorm
WWE '12
WWE '13
Risen
Risen 2
Portal 2
Crackdown 2
Legendary
Assassin's Creed III
Dishonored
The Baconing
Halo 3
Assassin's Creed Revelations
Call of Duty WaW
The First Templar
Street Fighter X Tekken
RAGE (dette vant jeg, men jeg angrer på å ha brukt tid på det)
Far Cry 2
Mercenaries 2
The Orange Box
Castlevania LoS
Brothers in Arms Hell's Highway
FUEL
Brink
Just Cause 1
Lego Star Wars III
Operation Flashpoint Dragon Rising
Unbound Saga
Metro 2033
Terminator Salvation
Smackdown vs Raw 2007
Smackdown vs Raw 2008
Smackdown vs Raw 2009
Smackdown vs Raw 2011
Fairytale Fights
Splinter Cell Conviction
Lego Indiana Jones 2
Battlefield Bad Company
Call of Duty Black Ops 2
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter
Bloody Good Time
The Force Unleashed
Costume Quest
Naughty Bear
Sniper Ghost Warrior
Deadliest Warrior
Crash of the Titans
Pure
BAJA: Edge of Control
Viva Pinata Party Animals
Dark Sector
Shellshock 2
Brutal Legend
Banjo Kazooie N n B
Lost Planet
Legend of Spyro
Eat Lead The Return of Matt Hazard
Tony Hawk's Proving Ground
Prototype
Lost
Transformers The Game
Burnout Paradise
Alpha Protocol
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena
Brave Warrior's Tale
Dead or Alive 4
Eragon
Game of Thrones
LOTR: Conquest
Prey
Deadly Premonition
Silent Hill Homecoming
+ en haug med spill kjøpt kun for enkle achievements
+ en del spill som fremdeles er i plastikken fordi jeg ikke gidder å prøve dem
  • 0
Siterer Creteck:
Jeg forstår Dishonored, men Tomb raider og Bioshock. To av årets største mesterverk? Utdyp deg er du snill?


Tomb Raider = Ingen tombs, middels historie, klønete gameplay, erfaringspoeng, forglemmelig, lite utforskning, middels persongalleri, elendig sniking, dårlig dekningssystem, for mye fokus på action.

Bioshock = Elendig kampsystem, en god, men ikke fantastisk historie, kjedelig, for mange hull i historien.
  • 0
Siterer fantomena:
Tomb Raider = Ingen tombs, middels historie, klønete gameplay, erfaringspoeng, forglemmelig, lite utforskning, middels persongalleri, elendig sniking, dårlig dekningssystem, for mye fokus på action.


1. Det er tombs, de er kanskje ikke godt gjemt men de er der.
2. Historien er god, fokuserer på Lara som person og bakgrunnshistorien er som et mørkt Uncharted spill.
3. Gameplayet føler jeg blir personlig, jeg for min del har ikke hat et så bra 3PS opplevelse på lenge, og det takket være det gjennomførte gameplayet som også inneholdt variasjon. Veldig ulikt Uncharted. (Siden alle sammenligner de to.)
4. erfaring poeng god tar jeg ettersom jeg ikke er stor fan av det selv, men jeg syntes det passet bra inn i selve spillet.
5. Forglemelig? Spilte vi samme spillet? Tomb Raider står igjen som det spillet som ga meg nest sterkest opplevelse etter The Last of Us.
5. jeg syntes selv det var mer en jeg håpet, veldig åpent som ga muligheten for å ta fienden ned på forskjellige måter. Dessuten er det smell vakkert!
6. aww, kom an bad guysa ga et stort inntrykk, og jeg følte at de vennlige karakterene virkelig var personer.
7. Snikingen var bra, du må bare lære deg den.
8. Dude, dekningsystemet var perfekt. (Kanskje litt subjektiv mening dette?)
9. Fokuset på action likte jeg, det var skapt for å nå en videre sirkel for interesse. av folk som er ukjent med serien. Det inkluderer meg, jeg har aldri spilt Tomb Raider spillene og du kan kanskje si at dette ikke er et "ekte" Tomb Raider spill. Men face it, spillet er gjennomført til de grader.

Siterer fantomena:
Bioshock = Elendig kampsystem, en god, men ikke fantastisk historie, kjedelig, for mange hull i historien.


1. Angående kampsystemet tror jeg også dette går under subjektivt. For personlig vil jeg påstå etter det jeg husker jeg sa da jeg spilte det. "Dette er nok det beste FPS gameplayet jeg har spilt noen gang". Yes, jeg sa det.
2. Historien har stor dybde og inneholder mange hemmeligheter som jeg satt pris på. Dette er også en veldig personlig historie, med mange andre historier i samme spillet. Omgivelsene, folk du møter. Jeg vil si dette virkelig er en av de bedre spill historiene der ute.
3. Kjedelig...ja, ja...du sa selv du ikke likte gameplayet, så jeg kan se for meg at din opplevelse lider av akkurat det. Jeg hadde en veldig god opplevelse, jeg stor koste meg igjennom helle spillet.
4. For mange hull i historien? Jeg kan ikke huske noen så kan du minne meg på noen?

Vel, jeg føler jeg har uttrykket meg selv angående de punktene du selv ikke likte med spillene. Men takk for svaret.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Duke Nukem Forever. Kjøpte det for 99 Kr. Fremdeles ikke verdt det.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Skate 3 er vel den største feilen jeg har gjort innen spillkjøp på lenge. Det er sikkert et fint spill, men når man ikke bryr seg en døyt om skateboard, er vel ikke akkurat dette det lureste å kjøpe.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer LesMiserable:
Citerer Creteck:4. For mange hull i historien? Jeg kan ikke huske noen så kan du minne meg på noen?

http://neilfarnum.hubpages.com/hub/The-5-Biggest-Plot-Holes-in-Bi
oShock-Infinite


Tenkte ikke over mye av det, jeg bare nytet opplevelsen. Dette betyr en ny playthrough!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Smackdown vs Raw 2007
Smackdown vs Raw 2008
Smackdown vs Raw 2009
Smackdown vs Raw 2011


Liker at det måtte fire spill til før du skjønte det.

Litt av en liste, da

Kan vel nevne Burnout: Paradise

Rett og slett et utrolig uengasjerende spill. Gjesp. Multiplayeren var litt morsom i starten, men ble lei altfor fort. Alle bilene går like fort (supersonisk lyshastighet) og alle oppdragene er nærmest identiske. I tillegg må man gjøre 400 000 av dem for å nå øverste nivå.

Burnout 2 er og vil alltid være det beste.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Kan vel nevne Burnout: Paradise


Say whaaaaaaat
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Citerer Subject 17:Kan vel nevne Burnout: Paradise

Say whaaaaaaat


Må si meg enig med Cookiemonster her.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Subject 17:
Liker at det måtte fire spill til før du skjønte det.


Kjøpte 07-10 samtidig. Likte 10, men ikke de andre. Tok en sjans på 11, men det var ikke like bra. 12 og 13 har også vært drit, selv etter en reboot av serien, så nå er jeg forsynt.
  • 0
Siterer albaga:
Citerer The Cookiemonster:Citerer Subject 17:Kan vel nevne Burnout: Paradise

Say whaaaaaaat

Må si meg enig med Cookiemonster her.


BP var kult det. Men det var veldig repeterende og byen var alt for grå og tom. Føltes ut som du kjørte rundt i en spøkelsesby.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Subject 17:
Kan vel nevne Burnout: Paradise


Helt enig, selv kjøpte jeg aldri det, men fikk det med på PS+
Enig med at det var uengasjerende og kjedelig. Akkurat som Need for Speed Most Wanted 2012, bare det var verre. Med en veldig kjedelig by.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Ultimate Mortal Combat for DS første spillet som popper opp i hodet mitt som jeg angrer på.
You got me on milk and alcohol
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Say whaaaaaaat


Siterer albaga:
Må si meg enig med Cookiemonster her.



Siterer Creteck:
Helt enig, selv kjøpte jeg aldri det, men fikk det med på PS+</quote

Tror jeg fikk tak i det til 40,- eller noe sånt på PS Store. Hvis man vil oppleve spillet kan man egentlig bare spille demoen helt til man blir lei. Det er ikke stort annet å se eller gjøre i fullversjonen.

Skjønner ikke hvorfor man tror at et spill blir bedre så fort det er open-world. Likte mye bedre når spillet bar preg av å være et racingspill, og ikke bare en tam versjon av GTA i en kjedelig by uten å kunne gå ut av bilen sin.

I tillegg til det jeg allerede har nevnt:
Spillet har ikke split-screen, noe som strengt tatt burde være med.
Menyene er håpløse.
Crash mode er borte, og istedenfor trykker man på to knapper for deretter å sprette rundt som en tennisball av metall. Innovativt?

<quote author="Elektro Banana">veldig repeterende


Der sa du det.

Siterer Tommy Kvaernerud:
Kjøpte 07-10 samtidig. Likte 10, men ikke de andre.


Da så Husker jeg hadde det mye gøy med spillene til N64 og PS2. Har ikke vært borti dem til tredjegenerasjons.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Smackdown vs Raw 2011


Siterer Subject 17:
Liker at det måtte fire spill til før du skjønte det


Hei, Smackdown vs Raw 2011 er jo awesome. Kanskje ikke et veldig bra spill, men jeg husker en gang da jeg og en kompis lagde en grell liten fyr på 1 meter og lot han slåss mot en transeksuell sværing på 2 meter. Sjelden vi har ledd så voldsomt av et spill noen gang
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Citerer Tommy Kvaernerud mackdown vs Raw 2011

Citerer Subject 17:Liker at det måtte fire spill til før du skjønte det

Hei, Smackdown vs Raw 2011 er jo awesome. Kanskje ikke et veldig bra spill, men jeg husker en gang da jeg og en kompis lagde en grell liten fyr på 1 meter og lot han sloss mot en transeksuell sværing på 2 meter. Sjelden vi har ledd så voldsomt av et spill noen gang


Har ikke spilt de spillene på evigheter, men husker jeg og en kompis hadde det mye moro med 2006 versjonen. Men da gikk vi i 6. Klasse da. Nå som jeg går i 13. Klasse vet jeg ikke helt om det er like gøy.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Act of War: Direct Assault

Ikke Windows 7 -kompatibelt...

Siterer Glorfindel988:
jeg og en kompis lagde en grell liten fyr på 1 meter og lot han slåss mot en transeksuell sværing på 2 meter.


Hahaha
''eh'' - Link
  • 0
Skate 2

Et helt greit spill, men kvaliteten rettferdiggjør ikke prisen på 600,-.
Fordømte gruppepress.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Skate 2

Et helt greit spill, men kvaliteten rettferdiggjør ikke prisen på 600,-.
Fordømte gruppepress.


600???

Betalte bare 129 kr for Skate 2 eg...
Rainbow Mushroom
  • 0
LAIR
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!