Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spill du angrer på at du kjøpte


Siterer Akres:
600???

Betalte bare 129 kr for Skate 2 eg...


Jeg kjøpte det på release, og det var bare Expert som ikke var utsolgt den gangen. Var ikke særlig kjent med netthandling den gangen.


Siterer Venom140:
LAIR


Forsto aldri hva dette spillet prøvde på. En drageversjon av Warhawk?
''eh'' - Link
  • 0
Skyrim
Saints Row The third.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Skyrim


Please explain.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Saints Row The third.


''eh'' - Link
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Citerer Elektro Banana kyrim

Please explain.


Ps3 versjonen, say no more. Nå fikk jeg det til jul da, but still.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Skyrim


ER DU SJUK I HODET?!?!?!?!

Siterer Elektro Banana:
Ps3 versjonen, say no more.


Oh, ok. Har det til PS3 selv, og synes ikke det er så ille, men jeg ser poenget; det er synd at et så fantastisk spill skal ødelegges av tullete bugs.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Har ikke kjøpt særlig mange spill jeg har angret på, men ble aldri helt fornøyd over Bit Boy til Wiiware. Artig konsept, men selve spillet var ikke særlig bra eller spennende. Kan heller ikke selge det tilbake siden det er digital nedlastning...
Take off every zig, for great justice
  • 0
Assassins Creed 3

Spilte det kanskje to ganger. Skal aldri kjøpe ett annet AC.
Rip Zyzz </3
  • 0
Rising Storm

Red Orchestra 2 var helt ok, og siden jeg elsker spill satt til andre verdenskrig har det blitt en del timer på det. Rising Storm er bare så kjedelig. Musikken føles helt lik, stemningen er laber og treg, banene er for like gjesp gjesp gjesp.

Når det gjelder musikken er den også helt sørgelig dårlig i Red Orchestra 2.
''eh'' - Link
  • 0
Shadow Warrior

Kjøpte det på tilbud på Steam for 5 euro eller noe sånt, men så langt har det ikke innfridd til forventningene. Men jeg tror det har noe med at PCen min ikke vil takle det spillet sånn som den har vært i det siste. Så det er vel grunnen til at dette føles om et bomkjøp atm.
  • 0
Angrer bitter på kjøpet av Terminator Salvation til Xbox 360, kommer på en fin andre plass etter Ride to Hell: Retribution til pc, værste møkka jeg noensinne har spilt.
  • 0
<B>Battlefield 4</b>

Var ikke verdt i 370 kronene det kostet. Makan til et mer møkkaspill fullt av bugs skal du lete lenge etter.

Siste gangen jeg kjøper et BF-spill på lansering
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Jeg anbefaler deg å spille i mer enn 23 minutter før du bestemmer deg om et spill er møkk eller ikke

http://vvcap.net/db/6GC4NJF2WnWJ3eHjutPZ.htp


Jeg skulle gjerne spilt det mer om spillet ikke var så proppfullt av bugs slik at jeg faktisk klarte å spille det.

Om du ikke hadde bodd under en stein vet du at BF4 har store problemer.

Polygon minket karakteren til BF4 fra 7.5/ til 4/10 pga. alle problemene etter lansering. DICE har sagt at de vil fikse problemene før en eventuelt utvidelse, da vil vi ikke se en utvidelse før om minst 2 år.

Jeg kan kun spille SP, de få gangene jeg kan spille MP....oh wait..jeg kan ikke spillet MP. Hele spillet er fucked opp av bugs.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=726931

/end rant
  • 0
Det hadde helt klart en del problemer da det kom ut, men mye av det er fikset nå. Personlig har jeg hatt veldig lite problemer med spillet, og har aldri rage-quitet pga bugs.

Det har uansett kommet evig mange patcher nå, og det fungerer bra for de aller fleste. Mange MP spill har en del bugs i oppstarten. Bare se på GTA Online. Et av verdens største spill, sinnsykt mye bugs og enorme oppstartsproblemer.

Greit for meg hvis du ikke liker spillet, men det å hate på det etter 23 minutter spilling blir for dumt. Det er mindre de fleste runder varer, du har garantert ikke spilt halvparten av mapsa engang. Jeg anbefaler deg å gi det en ny sjanse, så du ikke føler at de 370 kronene var sløst. Jeg gir egentlig faen i om du liker det eller ikke, for jeg storkoser meg, men for din egen del anbefaler jeg deg å ta en ny titt på det og iallefall spille i et par timer til.

Jeg håper forøvrig at EA lærer neste gang, og ikke pusher ut spillet for tidlig. En av DICE sine developere innrømte jo at EA pushet dem til å release det for tidlig, slik at det kom ut før Ghosts, selv om det interne teamet på DICE mente at spillet ikke var ferdig bugtestet i det hele tatt. Så igjen, håper EA lærer av dette. Mange av deres spill har blitt releaset for tidlig i år.
  • 0
Skal jeg virkelig ikke hate et spill eller et selskap for å ha lansert et uferdig spill?

Jeg gav BF4 en sjanse i går, CTD med en gang.


Siterer Parkour Gamer:
Jeg gir egentlig faen i om du liker det


Så.......hvorfor begynte du å diskutere med meg nå da? Jeg vet du er en BF fanboy, men om du ikke bryr deg om jeg hater spillet, hvorfor forsvare spillet da?
  • 0
Siterer fantomena:
Så.......hvorfor begynte du å diskutere med meg nå da? Jeg vet du er en BF fanboy, men om du ikke bryr deg om jeg hater spillet, hvorfor forsvare spillet da?


Jeg kunne forsvart GTA Online på samme måten, og jeg har det ikke engang. Jeg bryr meg ikke særlig om hva folk mener om det spillet, men når folk kommer med slike meninger om det synes jeg det er greit å prøve å forklare situasjonen litt bedre for dem. Jeg forsvarer det ikke bare fordi det er BF, men fordi jeg synes det er irriterende når folk kommer med påstander som er feil eller alt for overdrevne. Og legg merke til at jeg sier meg enig i at det blir for dumt at de pushet releasen for mye.

Jeg er typen som er fristet til å avbryte en samtale mellom to randome folk på bussen fordi det de diskutere og påstandene de kommer med er rent bullshit.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Jeg kunne forsvart GTA Online på samme måten, og jeg har det ikke engang. Jeg bryr meg ikke særlig om hva folk mener om det spillet, men når folk kommer med slike meninger om det synes jeg det er greit å prøve å forklare situasjonen litt bedre for dem. Jeg forsvarer det ikke bare fordi det er BF, men fordi jeg synes det er irriterende når folk kommer med påstander som er feil eller alt for overdrevne. Og legg merke til at jeg sier meg enig i at det blir for dumt at de pushet releasen for mye.

Jeg er typen som er fristet til å avbryte en samtale mellom to randome folk på bussen fordi det de diskutere og påstandene de kommer med er rent bullshit.


Så mine påstander om at mitt og mange andre sitt BF4 ikke funker er feile?

Og hvorfor nevne GTA Online? jeg snakker om BF4. Å bruke GTA Online for å forsvare BF4 sine problemer er patetisk.

Alrighty then. The arrogance is strong in this one.
  • 0
Siterer fantomena:
Alrighty then. The arrogance is strong in this one.


Jeg må si det der går begge veier.

Siterer fantomena:
Og hvorfor nevne GTA Online? jeg snakker om BF4. Å bruke GTA Online for å forsvare BF4 sine problemer er patetisk.


Jeg bruker GTA Online som et eksempel.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Jeg bruker GTA Online som et eksempel.


Et eksempel på å forsvare BF4 ja.

Siterer Parkour Gamer:
Jeg må si det der går begge veier.


Du vet hva arroganse betyr ja?
  • 0
Siterer fantomena:
Et eksempel på å forsvare BF4 ja.


Ja?

Gud, dette gidder jeg ikke mer. Snakkes.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Siterer fantomena:Et eksempel på å forsvare BF4 ja.

Ja?

Gud, dette gidder jeg ikke mer. Snakkes.


Du rømmer fra diskusjonen? Javel.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Parkour Gamer:
Jeg bruker GTA Online som et eksempel.


GTA online er fortsatt ødelagt. Faktisk så blir det værre for hver eneste oppdatering som blir sluppet.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
GTA online er fortsatt ødelagt. Faktisk så blir det værre for hver eneste oppdatering som blir sluppet.


Såpass? Håper det fikser seg innen jeg kjøper det.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!