Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Last Of Us ~ Offisiell tråd ~


Et nytt spill er blitt annonsert og det skal være eksklusivt til PS3. Naughty Dog står bak det noe som gjør meg enda gladere enn jeg noen gang har vært. Her er annonserings-trailern som nettopp kom ut:

http://www.youtube.com/watch?v=qLGxubfC1Ik

Så hva tror dere?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Meh, ser ut som just another zombie game.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Meh, ser ut som just another zombie game.


Det ser ut som ja. Men du kan ikke beregne førsteinntrykket av en trailer som ikke innholder gameplay.
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg syntes det ser sykt kult ut! Jeg har ikke PS3 da.. Men damn!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Syns traileren var veldig god, og jeg gleder meg til å se mer. Med Naughty Dog bak roret, blir dette veldig interessant.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Syns traileren var veldig god, og jeg gleder meg til å se mer. Med Naughty Dog bak roret, blir dette veldig interessant.


Tenkte akkurat det samme! Håper det kommer en gameplay trailer snart.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Selv om det hele "verden er ødelagt og zombier er her" opplegget begynner å bli litt klisje, gir jeg faen. Det er Naughty Dog som utvikler spillet, traileren ga absolutt mersmak og jeg kan bare tenke meg mulighetene for hvor bra dette kan bli. Et av spillene jeg gleder meg mest til i 2012, hvis det kommer neste år.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Det kan jo ikke bli dårlig med Naughty Dog som utvikler!
  • 0
Siterer Predator:
Selv om det hele "verden er ødelagt og zombier er her" opplegget begynner å bli litt klisje, gir jeg faen. Det er Naughty Dog som utvikler spillet, traileren ga absolutt mersmak og jeg kan bare tenke meg mulighetene for hvor bra dette kan bli. Et av spillene jeg gleder meg mest til i 2012, hvis det kommer neste år.


Kan ikke være mer enig. Elsker Uncharted serien og Zombie spill. Med Naughty Dog bak rattet er jeg ganske sikker på at det blir bra. Et av de største høydepunktene i 2012. Håper den kommer da, men i følge GR sin "informasjon" om spillet står det 2013.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hvis det blir et coop spill har jeg dibs på Ellen Page!
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Fikk mer I am Legend følelse enn den "standard" zombie følelsen. Om det gir noe mening. Det har helt klart kommet mange zombie spill, men ingen har enda virkelig prøvd seg på en mer historiedrevet del der man må overleve uten å slakte alle zombiene. Om det er det de prøver på her så ser jeg virkelig frem til det!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ser også veldig ut som Enslaved noe som er bra.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Usikker på hvor mange som følger dette spillet, i og med at siste post her inne var for to år siden, men spillet fanget min interesse etter demonstrasjonen på E3 i fjor.

Pleier som regel å ikke se for mange videoer av spill før jeg kjøper dem, men det var den som gjorde at jeg virkelig fikk lyst på spillet. Forøvrig bare dette og GTA V som står på min liste over "må-ha"-spill så langt i år.
  • 0
Skal absolutt ha det.
  • 0
Eg skal vurdere det. Ser frem til andre storslagere dette året og eg har ein liste, men The Last Of Us er ikkje nevnt i den.
  • 0
Er litt redd for at det er en Uncharted klone..
  • 0
Siterer gilliankrueger:
Er litt redd for at det er en Uncharted klone..


Kan ikke se hvordan TLOU og Uncharted kan sammenlignes annet enn at spillet er laget av samme utvikler.
  • 0
Siterer fantomena:
Kan ikke se hvordan TLOU og Uncharted kan sammenlignes annet enn at spillet er laget av samme utvikler.

^This

Gleder meg enormt til TLOU. Det ser ut som om det blir en annen slags opplevelse enn det vi er vant med. Spillet kan skimte med nydelig grafikk, bra stemmeskuespill og tøff interaksjon og utvikling mellom Ellie og Joe.
Et av spillene jeg gleder meg mest til i år.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
The Last of Us er spillet jeg gleder meg mest til i år, og det er bare to fattige måneder unna. Can't wait.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Så langt er The Last of Us det eneste spillet jeg har hatt særlig interesse for i år. Naughty Dog har lovt oss mye, og jeg er litt redd for at de ikke skal være i stand til å holde det, men jeg har troen.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Ah, 7. Mai... Det minner meg på at jeg må forhåndsbestille The Last of Us snart.

Går nok for Joel Edition
  • 0
Da fikk jeg i hvert fall forhåndsbestilt Joel Edition for noen dager siden.

Stod mellom Joel/Ellie og jeg måtte spørre en kompis om hvilken han ville tatt.

- Ellie
- Jammen for faen da, må du gni det inn at jeg ble forelsket i en 14 åring?
- Så du vil heller ha en 40 åring på veggen din?
- Well that truly makes sense

Senere...

- Tror jeg går for Joel Edition likevel. Liker brutaliteten hans, dessuten ligner han litt på Nathan Drake!
  • 0
Hadde nok valgt Joel for samme grunn som deg. Hehehe.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Da begynner vel noen av oss dødelige å få tak i spillet. Er omtrent halvveis i spillet, og jeg må si at jeg er imponert. Det har hittil levd opp til forventningene mine. Likte godt hvordan prologen var rett på sak og ikke dro ut i det hele tatt.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Da begynner vel noen av oss dødelige å få tak i spillet. Er omtrent halvveis i spillet, og jeg må si at jeg er imponert. Det har hittil levd opp til forventningene mine. Likte godt hvordan prologen var rett på sak og ikke dro ut i det hele tatt.


Det blir bedre.

Enig angående prologen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!